اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعمیر یخچال در تهران

نمایندگی های زیادی در شهر تهران برای تعمیر یخچال وجود دارد اما هر کدام از آن ها در محدوده های کوچکی فعالیت می کنند و ممکن است در محدوده زندگی شما، نمایندگی های کمی وجود داشته باشد و یا به دلیل دور بودن مسیر، تعمیرکاران به منزل شما مراجعه نمی کنند. شرکت نلی هوم خدمات تعمیر یخچال در تهران را ارائه می دهد و در هر منطقه از تهران که زندگی می کنید، با تماس با کارشناسان نلی هوم می توانید از خدمات آن بهره مند شوید. شرکت نلی هوم دارای نمایندگی تعمیر یخچال در تهران و کرج می باشد و ساکنین این مناطق می توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند.

تعمیر یخچال نیاز به تجربه و دانش کافی در این زمینه دارد و یخچال های امروزی دارای تکنولوژی پیشرفته ای می باشند که برای تعمیر آن ها باید به خوبی آن مسلط باشید. شرکت نلی هوم دارای تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر یخچال می باشد و صفر تا صد تعمیر یخچال در تهران و کرج را به صورت تضمینی برای شما انجام می دهد. تعمیر انواع برندهای یخچال و فریزر از جمله یخچال سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، ویرپول، وستینگهاوس، بوش، امرسان، الکترواستیل، هیمالیا و دیگر برندهای موجود در بازار توسط این شرکت انجام می شود.

خدمات تعمیر یخچال در تهران

تعمیر یخچال در تهران

  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال
  • تعمیر موتور یخچال
  • تعمیر فن یخچال
  • شارژ گاز یخچال
  • تعمیر ترموستات
  • تعمیر لاستیک درب یخچال
  • تعمیر درب یخچال
  • تعویض فیلتر آبسردکن
  • تعمیر سنسور یخچال
  • رفع نشتی آب از یخچال
  • تعمیر شیربرقی
  • تعمیر سایر قطعات یخچال

برخی از قطعات یخچال در صورت خرابی قابل تعمیر می باشند و هزینه کمتری نسبت به خرید قطعه جدید می پردازید ولی در صورتی که قطعه ی خراب قابل تعمیر نباشد، باید هزینه بیشتری بابت خرید قطعه جدید بپردازید. شما می توانید قطعه جدید را خودتان خریداری کنید و برای نصب از تعمیرکاران نلی هوم کمک بگیرید ولی این شرکت هیچ تضمینی بابت قطعه خریداری شده توسط شما را ندارد. اگر قصد خرید قطعات جدید یخچال را دارید می توانید این کار را به کارشناسان نلی هوم بسپارید و به صورت تضمینی این کار را برای شما انجام می دهند.

هزینه تعمیر یخچال در تهران

تعمیر یخچال در تهران

هزینه تعمیر یخچال در تهران با توجه به میزان خرابی یخچال و نیاز به قطعات جدید و منطقه ای که شما سکونت دارید متفاوت می باشد. شرکت نلی هوم با مناسب ترین هزینه تعمیرات یخچال را انجام می دهد و خیالتان از بابت تعمیرات راحت باشد و در صورتی که یخچال شما هنوز به طور کامل درست نشده باشد، شرکت نلی هوم بدون دریافت هزینه اضافی یخچال شما را تعمیر می کند. هزینه تعمیر یخچال در تهران در نمایندگی های مختلف ممکن است متفاوت باشد و در مجموعه نلی هوم هیچ هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی شود. جهت اطلاع از هزینه های حدودی تعمیر یخچال در تهران می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

مزیت تعمیر یخچال در تهران با نلی هوم

  • بدون نیاز به جا به جایی و حمل و نقل یخچال جهت تعمیر
  • حضور تعمیرکاران نلی هوم در محل در کمترین زمان
  • انجام تعمیرات یخچال با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی
  • استفاده از با کیفیت ترین قطعات با بهترین برند
  • هزینه بسیار مناسب نسبت به دیگر نمایندگی ها
  • خدمات تعمیر یخچال به سراسر تهران، کرج، هشتگرد، رشت و شیراز

ثبت درخواست برای تعمیر یخچال

اگر یخچال شما به سرویس نیاز دارد، جهت ثبت درخواست می توانید از دو طریق اقدام نمایید:

ثبت درخواست از طریق وب سایت نلی هوم: متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت نلی هوم، فرم درخواست تعمیر را پر کنند و اطلاعات خواسته شده از آن را از طریق فرم داخل سایت تکمیل کرده و ارسال نمایند و کارشناسان ما در کمترین زمان به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

ثبت درخواست به صورت تلفنی: راحت ترین روش برای ثبت درخواست از طریق شماره تماس می باشد و می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا درخواست شما را ثبت نمایند و در کمترین زمان تعمیرکاران نلی هوم در منزل شما حاضر می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی یک قطعه بسیار مهم محسوب می شود و در صورتی که این قطعه دچار خرابی شود، لباسشویی عملکرد درستی ارائه نمی دهد و ممکن است در پایان شستشوی لباس ها، هنوز مقدار زیادی آب داخل مخزن وجود داشته باشد. پمپ تخلیه وظیفه ی تخلیه ی آب از داخل مخزن ماشین لباسشویی به خارج از آن را بر عهده دارد و زمان آبکشی و شستشو توسط این قطعه آب اضافی از ماشین لباسشویی خارج می شود و پایان شستشو لباس ها به طور کامل تمیز می شوند.

در امتداد پمپ تخلیه، یک شلنگ تخلیه هم وجود دارد که یک سر آن به پمپ تخلیه و سر دیگر آن به خروجی چاه متصل می باشد و گاهی اوقات گرفتگی در شلنگ تخلیه باعث می شود تا آب به طور کامل از مخزن ماشین لباسشویی خارج نشود و یا اگر نشتی آب از ماشین لباسشویی مشاهده شد، یکی از دلایل آن پوسیدگی شلنگ تخلیه یا از جا در آمدن آن می باشد. تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی در اکثر موارد امکان پذیر می باشد ولی اگر آسیب جدی دیده باشد، احتمالا باید تعویض شود و شلنگ تخلیه هم در صورت آسیب دیدن باید تعویض شود.

برای تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و تعویض شلنگ تخلیه می توانید با کارشناسان شرکت نلی هوم تماس بگیرید و کارشناسان ما صفر تا صد تعمیر ماشین لباسشویی را در کمترین زمان و به صورت تضمینی برای شما انجام می دهند. تعمیر ماشین های لباسشویی پیشرفته به دلیل پیچیدگی هایی که دارند یک کار کاملا تخصصی می باشد و تعمیرکاران شرکت نلی هوم این کار را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهند.

علت خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

سوختن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی: هر قطعه ای در ماشین لباسشویی یک عمری دارد و اگر پس از چندین سال پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بسوزد، باید به طور کامل آن را تعویض کنید.

شکستن پروانه های پمپ تخلیه: یکی از علت های خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، شکستن پروانه های پمپ می باشد که با تعویض آن می توان این مشکل را برطرف کرد و نیازی به تهیه پمپ تخلیه جدید نمی باشد. زمانی که قصد شستشوی لباس ها را دارید، دقت داشته باشید که اشیاء تیز کوچک داخل لباس ها نباشد و ممکن است بین پروانه های پمپ تخلیه گیر کند و باعث شکستگی آن ها شود.

خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی: تمامی دستورات از طرف برد الکترونیکی به قطعات فرستاده می شود و اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد، ممکن است علت آن خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد که باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

گرفتگی در فیلتر پمپ تخلیه: گیر کردن پرز لباس ها داخل فیلتر پمپ تخلیه و یا شیء های کوچک باعث می شود تا عملکرد پمپ تخلیه با اختلال مواجه شود. تمیز کردن فیلتر پمپ تخلیه هر چند مدت یک بار توصیه می شود و در صورتی فرسودگی فیلتر، می توانید آن را تعویض کنید.

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی با نلی هوم

اگر تجربه ای در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ندارید، برای تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی هیچ اقدامی نکنید و فقط از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید تا بدون مشکل ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنند. عیب یابی ماشین لباسشویی یکی از مهمترین پارامترها برای تعمیر آن است و اگر ندانید که کجا را باید تعمیر کنید، ممکن است باعث پرداخت هزینه های اضافی و همچنین خرابی دیگر قطعات ماشین لباسشویی شود.

شرکت نلی هوم با داشتن چندین نمایندگی در سراسر کشور، به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند و در صورت مشاهده هر گونه خرابی مانند خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، می توانید از کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید. هزینه تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بستگی به میزان خرابی آن دارد و همچنین هزینه یک پمپ تخلیه نو با توجه به برند و مدل ماشین لباسشویی و نوسانات بازار متغیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تعمیر لاستیک درب یخچال

تعمیر لاستیک درب یخچال از جمله مواردی است که هر چند سال یک بار رخ می دهد و اگر لاستیک یخچال سال پس از چند سال استفاده دچار فرسودگی شده باشد، باید آن را تعویض کنید. لاستیک درب یخچال یکی از اصلی ترین اجزای این دستگاه به شمار می رود و باعث می شود هوای داخل یخچال به بیرون نفوذ نکند و همیشه داخل یخچال خنک باشد و لاستیک درب یخچال به گونه ای طراحی شده است که هیچ هوایی از خارج به داخل یخچال و هیچ هوای سردی از داخل یخچال به بیرون نفوذ نمی کند.

خرابی لاستیک درب یخچال باعث بروز چندین مشکل می باشد و اگر لاستیک درب یخچال شما نیاز به تعویض داشته باشد، باید فورا این کار را انجام دهید. فرسودگی لاستیک درب یخچال باعث می شود تا زمانی که شما درب یخچال را می بندید، قسمتی از آن درز لاستیک به خوبی بسته نمی شود و هوای داخل یخچال از آن جا خارج می شود. خارج شدن هوای خنک داخل یخچال باعث می شود تا سرمای داخل یخچال کاهش پیدا کند و زمانی که دمای یخچال پایین تر از حد استاندارد بیاید، موتور یخچال تلاش می کند تا هوای از دست رفته را جبران کند و این باعث می شود فشار اضافی به موتور وارد شود.

موتور یخچال به صورت 24 ساعته کار نمی کند و در طول روز ممکن است بین 12 تا 16 ساعت کار کند و فشار بیش از حد به موتور یخچال باعث گرم شدن آن می شود و اگر دمای موتور بیش از حد بالا رود، باعث خرابی آن می شود. بالا رفتن دمای موتور باعث گرم شدن بدنه ی یخچال هم می شود و این گرما ممکن است در دمای داخل یخچال تاثیرگذار باشد. تمامی این مشکلات فقط به دلیل فرسودگی لاستیک درب یخچال می باشد و اگر در اولین فرصت آن را تعمیر کنید، شاهد این مشکلات نخواهید بود. جهت تعمیر لاستیک درب یخچال خود می توانید به مجموعه نیلی هوم مراجعه نمایید و کارنشاسان ما با بهترین کیفیت و مناسب تریم هزینه این کار را برای شما انجام خواهند داد.

تعمیر یخچال

انواع لاستیک درب یخچال

تعمیر لاستیک درب یخچال

برای تعمیر لاستیک درب یخچال باید ابتدا از نوع آن آگاهی داشته باشیم و لاستیک یخچال ها با توجه به مدل یخچال با یک دیگر متفاوت می باشند و در زمان خرید لاستیک باید دقت کافی را داشته باشید. انواع لاستیک یخچال به شرح زیر می باشد:

  • لاستیک پرسی

لاستیک پرسی یخچال در کارخانه توسط دستگاه های مخصوص به درب یخچال پرس شده اند و تعویض آن ها کمی مشکل می باشد و برای تعویض آن چندین ابزار لازم می باشد که تعمیرکاران یخچال این ابزار را همراه خود دارند و برای تعویض آن باید از این افراد کمک بگیرید.

  • لاستیک پیچی

تعویض لاستیک پیچی به راحتی انجام می شود با یک پیچ گوشتی می توان لاستیک کهنه را باز کرده و لاستیک نو را جایگزین کرد.

  • لاستیک فشاری

لاستیک های فشاری داخل درز درب یخچال هستند و برای تعویض آن ها باید لاستیک کهنه را از آن خارج کرد و پس از آن ابتدا لای درز را با یک دستمال تمیز کنید و سپس لاستیک جدید را جای گذاری کنید. اگر توانایی تعویض لاستیک را ندارید حتما از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید و آسیبی به یخچال وارد نشود.

تست خرابی لاستیک یخچال

تعمیر لاستیک درب یخچال

گاهی اوقات پیش می آید که قسمتی از یخچال دچار خرابی شده باشد و اما اطلاعی از این موضوع نداریم برای همین چک کردن برخی از قسمت های یخچال هر چند مدت یک بار ضرری ندارد و اگر مشکلی وجود داشته باشد می توان خیلی سریع آن را برطرف کرد. برای تست لاستیک درب یخچال لازم است که ابتدا دور تا دور لاستیک را مشاهده کنید تا مطمئن شوید هیچ گونه پارگی وجود نداشته باشد. یک آهن ربا در درب یخچال وجود دارد که باعث می شود درب یخچال به خوبی بسته شود و مطمئن شوید زمانی که درب یخچال بسته می شود هیچ درزی باز نباشد.

در برخی موارد دیده شده که لاستیک درب یخچال کاملا سالم است اما افتادگی درب یخچال باعث شده تا درب به خوبی بسته نشود و برای بررسی این موضوع کمی درب یخچال را به بالا فشار دهید و اگر به سمت بالا رفت یعنی درب یخچال شما دچار افتادگی شده است و باید برای تعمیر آن اقدام نمایید. بررسی و عیب یابی یخچال خود را می توانید به کارشناسان نیلی هوم بسپارید و تیم ما تعمیر لاستیک در یخچال شما را به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت برای شما انجام خواهند داد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

اگر به یک مرکز تخصصی برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود نیاز دارید، ما مجموعه نیلی هوم را به شما معرفی می کنیم و این مجموعه با کارشناسان متخصص خود، آماده ارائه خدمات تعمیرات لوازم منزل با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما عزیزان می باشد. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی یکی از خدمات تخصصی این مجموعه می باشد و در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی شما دچار خرابی شد، نیازی به نگرانی نمی باشد و تیم ما در کمترین زمان و بهترین کیفیت دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد.

لوازم منزل ال جی به خصوص ماشین لباسشویی ال جی در ایران بسیار محبوب می باشد و دارای گارنتی و خدمات پس از فروش است و این باعث می شود تا مشتریان به این برند اعتماد کنند. این روزها ماشین لباسشویی یک دستگاه مهم در زندگی به شمار می رود که در هر خانه ای یکی از مدل های آن وجود دارد و خرابی ماشین لباسشویی امری طبیعی می باشد و هر دستگاهی پس از چند سال کار کردن نیاز به سرویس دارد و با تعمیر آن می توان بار دیگر تا زمان زیادی از آن استفاده کرد.

یکی از اصلی ترین مشکلات ماشین لباسشویی ال جی که ممکن است پس از چند سال کار کردن پیش بیاید، عدم شستشوی تمیز لباس ها و صدای زیاد هنگام کار کردن می باشد و زمانی که به این مشکلات برخورد کردید، باید برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اقدام نمایید. گاهی اوقات ممکن است خرابی های ماشین لباسشویی به دلیل استفاده نادرست از دستگاه رخ دهد که باعث خرابی زودرس ماشین لباسشویی می شود و شما مجبور هستید هزینه های اضافی برای تعمیر آن بپردازید. در ادامه موارد نادرست استفاده از ماشین لباسشویی را برای شما شرح می دهیم.

استفاده نادرست از ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

متاسفانه چندین مورد وجود دارد که باعث خرابی زودرس ماشین لباسشویی می شود اما بسیاری از مردم به آن ها توجهی ندارند و زمانی که ماشین لباسشویی دچار خرابی شد، خرابی را به پای کیفیت پایین ماشین لباسشویی می گذارند اما این چنین نیست ماشین لباسشویی دستگاهی نیست که به راحتی دچار خرابی شود. ماشین لباسشویی ال جی در مدل های مختلف به متقاضیان ارائه می شود و خریداران بسته به نوع نیاز خود، مدل مورد قبول خود راه تهیه می کنند.

هر ماشین لباسشویی دارای یک حجم استاندارد می باشد که باید دقیقا به همان مقدار لباس برای شستشو داخل آن قرار دهید و اگر بیش از وزن مجاز داخل آن لباس قرار دهید، خیلی زود باید منتظر خرابی قطعات آن باشید. به طور مثال اگر شما لباس های زیادی برای شستشو دارید، باید ماشین های لباسشویی 7 یا 8 کیلویی را برای خود تهیه کنید که مقدار زیادی لباس داخل آن می توان قرار داد. بسیاری از مردم از این موضوع بی خبر هستند با خرید ماشین لباسشویی 5 کیلویی، بیشتز از مقدار استاندارد دستگاه، داخل آن لباس قرار می دهند.

مخزن لباسشویی فضای بیشتری نسبت به مقدار استاندارد لباس ها دارد اما به این دلیل نیست که تمامی فضای خالی آن را با لباس پر کنید و لباسشویی برای شستشو به فضای خالی هم نیاز دارد تا هنگام چرخش، لباس ها خوب شستشو شوند. شستن پتو باعث فشار آمدن به ماشین لباسشویی می شود و خیلی زود باعث خرابی تسمه و بلبرینگ های ماشین لباسشویی می شود و اگر تسمه یا بلبرینگ ها خراب شوند، ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن دچار لرزش می شود که این لرزش به همراه صدای زیاد می باشد و باعث تکان های شدید ماشین لباسشویی می شود.

افزایش عمر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

اگر دوست دارید ماشین لباسشویی ال جی خود را تا سال های زیادی داشته باشید، باید چندین نکته ی ساده را رعایت کنید و پس از آن دیگر نیازی نیست نگرانی هایی بابت خرابی آن داشته باشید.

  • قرار دادن لباس به میزان استاندارد داخل دستگاه
  • باز گذاشتن درب ماشین لباسشویی و مخزن مایع لباسشویی پس از شستوی لباس (رطوبت باعث خرابی دستگاه می شود و پس از هر بار شستشو باید درب ماشین لباسشویی را باز گذاشت تا به طور کامل خشک شود.)
  • تنظیم بودن پایه های لباسشویی جهت جلوگیری از لرزش هنگام شستشو
  • استفاده از مناسب ترین برنامه ی شستشو برای تمیزی لباس ها
  • بستن آهسته درب ماشین لباسشویی جهت جلوگیری از خرابی لاستیک درب
  • داشتن محافظ برقی به دلیل وجود نوسانات برقی
  • استفاده از مواد شوینده ی باکیفیت

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

یکی از خدمات تخصصی شرکت نیلی هوم، تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل می باشد و متخصصان ما این کار را در کمترین زمان و بهترین کیفیت برای شما انجام خواهند داد و دیگر نیازی نیست برای تعمیر ماشین ظرفشویی، دستگاه را به بیرون از منزل منتقل کرد. اگر خرابی دستگاه شما به صورتی باشد که بتوان در منزل آن را تعمیر کرد، کارشناسان ما این کار را برای شما انجام خواهند داد. برای تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز به افراد متخصص می باشد و ماشین های ظرفشویی امروزه دارای سیستم های پیشرفته ای هستند و تعمیر آن کار هر کسی نمی باشد.

ماشین ظرفشویی مانند هر دستگاه دیگری ممکن است پس از چند سال کار کردن نیاز به سرویس داشته باشد اما همیشه خرابی لوازم آشپزخانه برای خانم های خانه دار ناراحت کننده می باشد و نگرانی های زیادی برای تعمیرات آن دارند اما تیم تخصصی نیلی هوم به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه شما را به صورت تضمینی تعمیر خواهد کرد. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل توسط شرکت نیلی هوم به متقاضیان ارائه می شود و کارشناسان پس از بررسی خرابی ماشین ظرفشویی، به سرعت اقدام به تعمیر آن می کنند.

برخی از علائم خرابی ماشین ظرفشویی می تواند به دلیل خرابی قفل درب، پمپ تخلیه، محفظه مواد شوینده، ترموستات، واشر درب، هیتر، برد الکترونیکی، شیر برقی، تایمر و ... می باشد. برخی از قطعات ماشین ظرفشویی در صورت خرابی قابل تعمیر می باشند اما برخی دیگر در صورت خرابی نیاز به تعویض دارند که باید قطعات جدید و نو خریداری شود و شرکت نیلی هوم می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

نشتی آب: یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر ماشین ظرفشویی رخ دهد، نشتی آب می باشد که یکی از علت های آن می تواند فرسودگی لاستیک درب مایشن ظرفشویی باشد و یا درب ماشین ظرفشویی دچار ترک خوردگی باشد. نشتی آب اگر از لوله تخلیه باشد باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت پوسیدگی لوله تخلیه آب، باید تعویض شود.

عدم شستشوی تمیز ظرف ها: حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که گاهی اوقات ماشین ظرفشویی به خوبی ظرف ها را تمیز نمی کند و این مشکل به چند دلیل بستگی دارد. همیشه مشکلات ماشین ظرفشویی مربوط به خرابی قطعات نمی باشد و عدم شستشوی تمیز ظروف ممکن است استفاده از مواد شوینده ی نامرغوب باشد. از دیگر دلایل کثیفی ظرف ها پس از شستشو این است که شما برنامه ی مناسبی برای شستشو انتخاب نکرده اید و ماشین ظرفشویی چندین برنامه شستشو دارد که با توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی آن ها می توان برنامه شستشو را انتخاب کرد. گاهی اوقات کثیفیه داخل مخزن ماشین ظرفشویی باعث می شود ظرف ها به خوبی تمیز نشوند.

صدای زیاد: ماشین ظرفشویی، یخچال، ماشین لباسشویی و مایکروفر جزء دستگاه های کم صدا می باشند که هنگام کار کردن صدای بسیار کمی دارند اما زمانی که در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می شود، احتمال وجود مشکل در قطعات می باشد. یکی از علت های صدا می تواند به علت جای گذاری ظروف باشد که در هنگام کار کردن باعث لرزش ظروف شود. خرابی بازوی آبپاش و اسپری کننده های داخل دستگاه از دلایل صدای زیاد ماشین ظرفشویی می باشد که باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

عدم شستشوی تمیز به دلیل ظروف زیاد: ماشین های ظرفشویی در ابعاد متفاوت تولید می شود که شما با توجه به جمعیت خود می توانید ابعاد مورد نظر خودتان را خریداری نمایید و معمولا ظرفیت آن ها 6 تا 8 نفره، 8 تا 10 نفره و 10 تا 12 نفره می باشد. به طور مثال اگر داخل ماشین ظرفشویی 6 نفره بیش از مقدار استاندارد ظروف داخل آن قرار دهید، باعث عدم شستشوی تمیز ظرف ها می شود و مواد شوینده و آب به خوبی به تمامی ظرف ها نمی رسد.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

تیم تخصصی نیلی هوم به صورت همه روزه آماه ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل به شما متقاضیان می باشد و برای ثبت درخواست می توانید از طریق وب سایت نیلی هوم اقدام نمایید و یا به صورت تلفنی با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.