اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اهمیت ویزیت پزشک در منزل

اهمیت ویزیت پزشک در منزل

ممکن است شما بارها بیمار شده باشید و برای بهبودی خود به صورت حضوری به پزشک مراجعه کرده باشید. مراجعه حضوری به پزشک برای برخی از بیمارها واقعا سخت و دشوار می باشد و مسیر رفت و برگشت و معطلی در مطب های پزشکی ممکن است بیماری فرد را تشدید کند. بدون مراجعه به پزشک، دوران درمان بیماری فرد بسیار پیچیده خواهد شد و حتی بسیاری از روش خود درمانی استفاده می کنند که اصلا توصیه نمی شود و ممکن است باعث بدتر شدن بیماری شود.

بهترین راه های معاینه پزشکی، ویزیت پزشک در منزل می باشد و دیگر نیازی نیست بیمار با حال نامساعد از منزل خارج شود. بهترین دارو برای بیمار استراحت می باشد و بدون مراجعه حضوری و استراحت در منزل، پزشک در منزل می تواند وضعیت شما را بررسی و شما را معاینه کند و در صورت نیاز، دارو و آزمایش برای شما تجویز کند. حتی برای انجام اکثر آزمایش ها نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها نمی باشد و به کمک پالسی نو می توانید آزمایش ها را در منزل انجام دهید.

برای تهیه دارو هم می توانید از خدمات خرید دارو آنلاین توسط شرکت پالسی نو استفاده نمایید و نام دارو یا عکس نسخه را در اپلیکیشن پالسی نو بارگذاری کرده تا کارشناسان ما داروی مورد نیاز شما را تهیه نمایند. بدین صورت بدون خارج شدن از منزل و با استراحت کردن می توانید تمامی این کارها را انجام دهید. هدف شرکت پالسی نو کمک به بیماران برای بهبودی سریع تر می باشد و این که هیچ دغدغه ای به غیر از درمان بیماری خود نداشته باشند.

تماس با پشتیبانی: 7  09107500969 (از 8 صبح تا 12 شب)

شماره ثابت :  22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

مزیت ویزیت پزشک در منزل

مزیت و اهمیت ویزیت پزشک در منزل در این روزهای کرونایی بیشتر به چشم می آید و اگر هر گونه بیماری برای افراد پیش بیاید، می توانند جهت معاینه درخواست ویزیت پزشک در منزل را داشته باشند. این روزها بیمارستان ها و مطب های پزشکی یکی از شلوغ ترین مراکز درمانی محسوب می شود و افراد بسیاری به بیماری های مختلف به این مراکز مراجعه می کنند. اگر فردی در یک جمع شلوغ به ویروس کرونا مبتلا باشد، امکان ابتلای دیگر افراد حاضر در آن مکان بسیار بالا می باشد و این ویروس کرونا تا چندین ساعت در هوا می تواند وجود داشته باشد و این برای بیماران بسیار خطرناک می باشد.

از طرفی اکثر مراجعه کنندگان به بیمارستان ها افراد سالمند می باشند و برای برخی از این عزیزان سختی ها و دشواری هایی در مراجعه حضوری وجود دارد. اصلی ترین مشکل شغولی بیمارستان ها می باشد و باید زمان زیادی در صف انتظار باشید تا نوبت شما فرا برسد. حتی با گرفتن وقت قبلی باز هم امکان معطلی وجود دارد ولی با استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل، دیگر هیچ معطلی در کار نیست و پزشک در زمان معین شده ی ما به منزل شما مراجعه می کند و بیمار را معاینه می کند.

گاهی اوقات ممکن است در ساعاتی از شبانه روز به پزشک نیاز پیدا کنید و وسیله رفت و آمد محیا نباشد و یا فاصله بیمارستان تا منزل شما بسیار زیاد است و در این گونه موارد، خدمات پزشک در منزل می تواند به کمک شما بیاید و به دور از محیط شلوغ و آلوده ی بیمارستان، در منزل خود ویزیت شوید. بیمارستان یک مرکز استریل شده و تمیز محسوب می شود ولی با توجه به مراجعه کنندگان و انواع بیماری ها می تواند به یکی از مراکز درمانی خطرناک تبدیل شوید و به خصوص با توجه به ویروس کرونا، بیمارستان ها یکی از مناطق قرمز و خطرناک محسوب می شود.

هزینه ویزیت پزشک در منزل

یکی از بیشترین سوالات کاربران در مورد هزینه ویزیت پزشک در منزل می باشد و هزینه های مربوط به این نوع خدمات بستگی به پارامترهای مختلفی دارد. فاصله محل زندگی شما از مرکز، ویزیت پزشک و ... از جمله مواردی هستند که در محاسبات هزینه ها تاثیرگذار می باشند ولی با توجه به اهمیت ویزیت پزشک در منزل این هزینه مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی می باشد.

توجه داشته باشید که هزینه های آزمایش و داروهای مورد نیاز به صورت جداگانه حساب می شود و کارشناسان پالسی نو شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها می توانید به اپلیکیشن پالسی نو مراجعه نمایید و جهت ثبت درخواست می توانید وارد سامانه پالسی نو شوید یا از طریق اپلیکیشن پالسی نو اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.

خرید واکسن گارداسیل

خرید واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل که با نام واکسن HPV هم شناخته می شود، می تواند آقایان و خانم ها را در برابر انواع ویروس های پاپیلوم انسانی حفظ نماید و اگر قصد خرید واکسن گارداسیل را دارید، می توانید به شرکت پالسی نو مراجعه نمایید. ویروس HPV که یک ویروس عفونی می باشد، در صورت مبتلا شدن فرد باعث بروز بیماری هایی می شود که شایع ترین آن ها زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم در خانم ها می باشد. با تزریق این واکسن در سنین پایین می توان از بروز این بیماری ها جلوگیری کرد.

برای خرید واکسن گارداسیل باید به داروخانه های معتبر مراجعه نمایید ولی ممکن است هر داروخانه ای این واکسن را نداشته باشد ولی شرکت پالسی نو در راستای تقاضای مشتریان، واکسن گارداسیل را به دست نیازمندان می رساند. با توجه به کمبود برخی از داروها و واکسن ها، خرید واکسن گارداسیل ممکن است کمی دشوار باشد و در همه ی داروخانه ها یافت نشود و حتی ممکن است بسیاری از متقاضیان برای تهیه این واکسن به بازار آزاد مراجعه کنند که تهیه واکسن از این طریق به هیچ وجه توصیه نمی شود.

جهت خرید واکسن گارداسیل توسط شرکت پالسی نو می توانید درخواست خود را در سامانه پالسی نو ثبت نمایید تا کارشناسان ما درخواست شما را پردازش کنند. همچنین می توانید با مراجعه به اپلیکیشن پالسی نو، درخواست خود را از این طریق ارجاع دهید و کارشناسان ما در کمترین زمان این کار را برای شما انجام خواهند داد.

پشتیبانی: 09107500967 از 8 صبح تا 12 شب

هزینه آزمایش HPV در منزل: 700 هزار تومان

هزینه آزمایش پاپ اسمیر در منزل: 150 هزار تومان

هزینه آزمایش HPV و پاپ اسمیر در منزل 815 هزار تومان

واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل که برای پیشگیری از بیماری های مربوط به ویروس HPV تجویز می شود، معمولا برای پسران بین سنین 9 تا 21 و برای دختران بین سنین 9 تا 26 سال توصیه می شود که تزریق شود. همچنین افرادی که قصد ازدواج دارند، در صورتی که واکسن گارداسیل را تزریق نکرده اند پیشنهاد می شود که حتما هنگام انجام آزمایش های قبل از ازدواج، این واکسن را تزریق کنند تا ویروس HPV بین زوجین انتقال داده نشود.

شایع ترین راه انتقال ویروس HPV که موجب به وجود آمدن زگیل تناسلی می شود، رابطه جنسی می باشد که ممکن است از شریک جنسی آلوده انتقال داده شود. تمامی ویروس های HPV منجر به سرطان نمی شود و شایع ترین سرطان مربوط به این ویروس، سرطان دهانه رحم می باشد که با انجام آزمایشات به موقع می توان از بروز این سرطان جلوگیری کرد. سرطان دهانه رحم چند سال طول می کشد تا بتواند رشد قابل توجهی داشته باشد و زنان اگر هر سه سال آزمایشات پاپ اسمیر را انجام دهند، می توان از بروز بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان دهانه رحم جلوگیری کرد.

واکسن گارداسیل در سه نوبت شش ماهه تزریق می شود که نوبت اول نیم سی سی، نوبت دوم نیم سی سی پس از یک یا دو ماه و نوبت سوم نیم سی سی شش ماه پس از اولین تزریق می باشد. تزریق واکسن در نوجوانی و اوایل جوانی باعث می شود تا بدن زودتر در مقابل این بیماری ها مقاوم شود ولی هر زمانی که برای تزریق واکسن اقدام کنید، تاثیرگذار خواهد بود ولی در زمان هایی که به این بیماری مبتلا شده اید، تاثیرگذاری نسبتا کمتری دارد اما با این حاصل باز هم می تواند جلوی پیشرفت بیماری را بگیرد.

کارایی واکسن گارداسیل

متاسفانه در کشور ایران اکثر افراد اطلاعات زیادی در مورد ویروس HPV و حتی واکسن گارداسیل ندارند و همین باعث می شود تا به راحتی به انواع بیماری های این ویروس مبتلا شوند و مدت ها طول می کشد تا این بیماری ها درمان شود. اما با تزریق به موقع این واکسن می توان از بسیاری بیماری ها و سرطان ها جلوگیری کرد و واکسن گارداسیل برای مقابله با انواع تیپ های 18، 16، 11 و 6 ویروس HPV تولیده شده است که می تواند از افراد در مقابله با بیماری های زیر محافظت کند:

  • زگیل تناسلی
  • سرطان آلت تناسلی
  • سرطان مقعد
  • سرطان دهانه رحم
  • برخی از انواع سرطان روده
  • انواع تیپ های ویروس پاپیلوم انسانی

خرید واکسن گارداسیل

برای تزریق واکسن گارداسیل چه باید کرد؟

قبل از هر کاری حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند. واکسن گارداسیل برای تمامی افراد توصیه نمی شود و ممکن است برای برخی ها عوارض داشته باشد و یا تاثیر کاملی نداشته باشد. به طور مثال واکسن گارداسیل برای خانم های باردار توصیه نمی شود و حتی برخی از افراد ممکن است به واکسن گارداسیل حساسیت نشان دهند و این افراد باید زیر نظر پزشک این واکسن را تزریق کنند. پس از تزریق واکسن گارداسیل یک سری عوارض خفیف مانند تب، سردرد، خستگی، ورم بازو، درد شکم، اسهال، حالت تهوع و استفراغ ممکن است در فرد پدید آید و این عوارض پس از تزریق هر واکسنی طبیعی می باشد و با کمی استراحت و پس از چند روز برطرف می شود.

در صورتی که واکسن را تزریق کردید ولی عوارض شدیدتری به سراغ شما آمد، حتما موضوع را با پزشک در میان بگذارید تا علت را بررسی کند.

آزمایش زگیل تناسلی در منزل

شرکت پالسی نو با فراهم کردن شرایط، این بار خدمات آزمایش زگیل تناسلی را در منزل به متقاضیان خود ارائه می دهد و این کار زیر نظر برترین پزشکان انجام می شود. در کنار آزمایش زگیل تناسلی در منزل، خانم ها از این پس می توانند آزمایش پاپ اسمیر را در منزل و بدون هیچ مشکلی انجام دهند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بیمارستان ها و مطب های پزشکی نمی باشد. این آزمایش با دقت بالا و بهترین کیفیت انجام می شود و در کمترین زمان نتیجه آزمایش به فرد اطلاع داده می شود.

جهت خرید واکسن گارداسیل می توانید درخواست خود را در سامانه پالسی نو به ثبت برسانید و جهت اطلاع از هزینه واکسن گارداسیل و آزمایش های HPV و پاپ اسمیر می توانید به اپلیکیشن پالسی نو مراجعه کرده یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید.

آزمایش زگیل تناسلی

آزمایش زگیل تناسلی

آزمایش زگیل تناسلی به منظور بررسی وجود زگیل تناسلی که یک نوع عفونت به نام HPV می باشد، انجام می شود و این عفونت باعث رشد زگیل هایی روی پوست می شود. زگیل تناسلی از فردی به فرد دیگر قابل انتقال می باشد و این اتفاق هم در مردان و هم بانوان رخ می دهد. بیش از 100 نوع ویروس HPV وجود دارند که باعث ایجاد زگیل می شوند و برخی از این عفونت ها می توانند باعث بروز سرطان شوند و اکثر این سرطان ها در رحم بانوان رخ می دهد و حتی ممکن است خود فرد از این اتفاق بی خبر باشد. بهترین راه تشخیص انجام آزمایش زگیل تناسلی می باشد که می توانید این آزمایش را به کمک پالسی نو انجام دهید.

هزینه آزمایش HPV در منزل: 700 هزار تومان

هزینه آزمایش پاپ اسمیر در منزل: 150 هزار تومان

هزینه آزمایش HPV و پاپ اسمیر در منزل 815 هزار تومان

با انجام این آزمایش ها و تشخیص به موقع می توان از بروز بسیاری از بیماری ها مانند سرطان دهانه رحم جلوگیری کرد. بیشتری عفونتی که در بین ویروس های HPV می باشد، زگیل تناسلی است و بیشتر این اتفاق در بانوان رخ می دهد. این زگیل ها بر روی اندام های تناسلی ظاهر می شود که حتی با چشم هم قابل مشاهده می باشد. زگیل تناسلی از طریق بریدگی حتی در اندازه کوچک ممکن است وارد پوست شما شود و در صورت تماس پوستی با دیگران، ممکن است به آن ها انتقال پیدا کند.

درمان زگیل تناسلی

آزمایش زگیل تناسلی در منزل

اگر قصد انجام آزمایش زگیل تناسلی را دارید، می توانید این کار را در منزل شخصی خود به کمک مجموعه پالسی نو انجام دهید. پالسی نو خدمات پزشکی مانند آزمایش زگیل تناسلی را توسط متخصصان باتجربه در این زمینه در منزل شما انجام می دهد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها نمی باشد. پس از انجام آزمایش شما می توانید به صورت آنلاین از نتیجه آزمایش خود اطلاع کسب کنید.

جهت انجام آزمایش زگیل تناسلی در منزل می توانید وارد سامانه پالسی نو شده و درخواست خود را ثبت کنید.

علائم زگیل تناسلی

شاید برخی ها زگیل تناسلی داشته باشند ولی از آن آگاهی نداشته باشند و در برخی موارد هم با چشم قابل تشخیص نمی باشد. در مواردی که به راحتی قابل تشخیص می باشد، علائمی مانند برآمدگی ها، زائده های گوشتی یا تغییرات پوستی روی ناحیه تناسلی یا داخل ناحیه تناسلی و مقعد دیده می شود. زگیل های تناسلی دردی ندارند ولی ممکن است باعث خارش شوند یا التهاب داشته باشند.

علائم زگیل تناسلی در مردان بر روی آلت تناسلی و کیسه بیضه نمایان می شود و در برخی موارد در اطراف مقعد نیز ممکن است رخ دهد. در صورت مشاهده هر گونه زائده غیر طبیعی باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید و یا در منزل آمازش زگیل تناسلی را انجام دهید.

علائم زگیل تناسلی در بانوان ممکن است در واژن و دهانه واژن و نزدیکی مقعد رخ دهد و زگیل تناسلی در بانوان شایع تر می باشد و اگر داخل دهانه رحم رخ دهد، در صورت عدم درمان می توان باعث بروز سرطان دهنه رحم شود. پیشنهاد می شود حداقل سالی یک بار این آزمایش را انجام دهید و حتی می توان از بروز آن پیشگیری کرد.

نکات مهم در مورد زگیل تناسلی

اگر تا کنون آزمایش HPV را انجام نداده اید، پیشنهاد می کنیم که حتما این کار را انجام دهید. در ادامه مهمترین افرادی که باید آزمایش زگیل تناسلی را انجام دهند نام می بریم.

  • بانوانی که قصد باردار شدن دارند، باید حتما قبل از بارداری تست پاپ اسمیر و آزمایش HPV را انجام دهند.
  • افرادی که رابطه جنسی محافظت نشده داشته اند در معرض خطر ابتلا به عفونت زگیل تناسلی قرار دارند.
  • کسانی که چند شریک جنسی دارند درصد ابتلا به زگیل تناسلی در آن ها بسیار زیاد می باشد.
  • اگر علائمی در خود یا شریک جنسیتان مبنی بر زگیل تناسلی مشاهده کردید، سریعا آزمایش زگیل تناسلی را انجام دهید و به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید و تا زمان درمان آن، از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش زگیل تناسلی می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و جهت ثبت درخواست برای آزمایش زگیل تناسلی می توانید به سامانه یا اپلیکیشن پالسی نو مراجعه نمایید.

اهمیت سئو سایت

سئو سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، حتما این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. این روزها اکثر شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارای یک وب سایت می باشند که برای ارائه خدمات به کاربران و مشتریان طراحی شده است. وب سایت ها کمک بسیار زیادی به گسترش کسب و کار می کند و باعث می شود تا شما در جهان مطرح شوید اما فقط تاسیس یک وب سایت کافی نمی باشد.

وب سایت های تازه تاسیس در نتایج گوگل و در صفحات برتر آن نمایش داده نمی شود و برای این که بتوانید سایت خود را به دیگران معرفی کنید، باید آن را بهینه سازی کنید. سئو یا بهینه سازی سایت به عملیاتی گفته می شود که باعث رشد و ارتقا سایت می شود و همین موضوع باعث می شود تا سایت در صفحات و لینک های برتر گوگل نمایش داده شود. اما سئو سایت باید به صورت اصولی و در مدت زمان معینی انجام شود و بهینه سازی سایت در در عرض چند روز امکان پذیر نمی باشد.

گوگل برای کاربرانی که قصد بهینه سازی وب سایت خود را دارند قوانینی را مطرح کرده است و اگر خارج از این قوانین برای بهینه سازی سایت اقدام کنید، وب سایت شما جریمه خواهد شد و با افت رتبه مواجه می شوید. برای یادگیری سئو سایت به صورت اصولی، می توانید در دوره های آموزش سئو سایت در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید و پس از گذراندن دوره می توانید جذب بازار کار شوید.

آموزش طراحی وب

اهمیت سئو سایت

سئو سایت اصولی

برای سئو سایت اصولی باید در دوره های پیشرفته آموزش سئو سایت شرکت کنید و در این دوره ها تمامی نکات مهم برای بهینه سازی یک وب سایت به هنرجویان آموزش داده می شود. مهمترین مسئله برای بهینه سازی سایت صبر و تلاش است و بهینه سازی یک وب سایت ممکن است چندین ماه طول بکشد و در این زمان باید صبور باشید. از راه هایی که داخل چارچوب قوانین گوگل نمی باشد برای بهینه سازی سریع تر سایت استفاده نکنید چرا که ربات های گوگل وب سایت شما را به طور کامل بررسی می کنند.

وب سایت برای بهینه سازی به محتوا نیاز دارد و تولید محتوا اصلی ترین پارامتر سئو سایت می باشد و تولید محتوا هم باید طبق الگوریتم های گوگل و بهینه شده باشد. محتواها اصلی ترین سرمایه یک وب سایت می باشند و برای نوشتن آن باید بهترین موضوع را انتخاب کنید تا کاربران جذب سایت شما شوند. در کنار محتواها پارامترهایی مانند ایجاد بک لینک و استفاده از ریپورتاژهای خبری برای بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار هستند. برای سئو سایت دو روش اصولی و غیر اصولی وجود دارد که در اصطلاح به آن ها سئو سایت کلاه سفید و سئو سایت کلاه سیاده می گویند.

سئو سایت کلاه سفید

در روش سئو سایت کلاه سفید که روش اصولی بهینه سازی وب سایت محسوب می شود، اگر از این روش برای بهینه سازی وب سایت استفاده کنید گوگل به شما امتیاز مثبت می دهد و جایگاه شما در صفحات گوگل رشد می کند. برای پیروی از این روش باید تولید محتوای اصولی را انجام دهید و محتوا باید دارای مطالب جدید باشد که کاربران را جذب خود کند و زمانی که یک مطلب بازدید زیادی داشته باشد، بهترین جایگاه در آن موضوع به آن داده می شود.

سئو سایت کلاه سیاه

این روش کاملا بر خلاف قوانین گوگل می باشد و در صورت مشاهده، گوگل آن را جریمه می کند. استفاده از محتوهای کپی، استفاده از ربات در وب سایت، خرید بک لینک و ... از روش های نادرست بهینه سازی وب سایت می باشد و بسیاری از کاربران برای بهینه سازی سریع و آسان از این روش استفاده می کنند.

سئو سایت نیاز به زمان دارد و باید به صورت روزانه بر روی وب سایت کار شود تا گوگل بتواند بهترین رتبه را به وب سایت شما بدهد. با رسیدن به صفحات و نتایج اول گوگل از اهمیت سئو سایت آگاه می شوید و متوجه می شوید که تعداد مراجعه کنندگان به وب سایت چندین برابر شده است. اکثر ما زمانی که به دنبال موضوعی در گوگل می باشیم، به سراغ برترین سایت در آن موضوع می رویم و خیلی کمتر به صفحات پایین تر گوگل مراجعه می کنیم. لینک های برتر گوگل بیشترین بازدید کننده را دارد و همین باعث می شود تا وب سایت شما رشد کند و جایگاه آن افزایش پیدا کند.

صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد

اهمیت دوره آموزش طراحی وب

بسیاری از هنرجویان سوالاتی در مورد اهمیت دوره آموزش طراحی وب برای آن پیش می آید و ما قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم. طراحی در هر زمینه ای یکی از مهمترین ارکان اصلی کسب و کار محسوب می شود و طراحی وب این روزها مهمترین ویژگی صاحبان سایت می باشد. اکثر شرکت های بزرگ زمان زیادی را برای طراحی وب سایت خود صرف می کنند تا بهترین و مورد پسندترین آن را بتوانند طراحی کنند و این موضوع یکی از مهمترین مزیت جذب مخاطبان می باشد.

طراحی وب اهمیت بسیار بالایی برای کاربران دارد و همچنین طراحی وب می تواند یک سایت را از یک سایت دیگر حرفه ای تر نشان دهد و این بستگی به دانش طراح وب سایت دارد. وب سایت ها از طریق راه های مختلفی تاسیس می شوند و می توان آن ها را به کمک زبان های برنامه نویسی یا سیستم های مدیریت محتوای آماده راه اندازی کرد. در دوره آموزش طراحی وب (Web Design Pack) چندین زبان برنامه نویسی که مربوط به طراحی وب می باشد به هنرجویان آموزش داده می شود و این به هنرجویان کمک می کند تا از چندین زبان برای طراحی وب استفاده کنند.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در دوره های آموزش طراحی وب، به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده و در دوره مورد نظر ثبت نام نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

اهمیت دوره آموزش طراحی وب

زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب

همان طور که گفتیم برای طراحی وب سایت می توان از چندین زبان برنامه نویسی برای این کار استفاده کرد که در دوره های آموزش طراحی وب به چندین زبان مهم و کاربردی که مناسب طراحی وب می باشد پرداخته می شود. زبان هایی که مناسب طراحی سایت می باشد به شرح زیر می باشد:

  • HTML5
  • Java script
  • CSS3
  • Bootstrap
  • Ajax
  • Dream Weaver
  • Less & Sass

زبان های فوق از مهمترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود که با آن می توان به صورت تخصصی در زمینه طراحی وب فعالیت کرد و با تمامی زبان های فوق در دوره آموزش طراحی وب آشنا خواهید شد. زبان های دیگری هم هستند که برای طراجی سایت از آن ها استفاده می شود آن ها در دوره های جداگانه به هنرجویان آموزش داده می شود و اگر علاقمند هستید، می توانید در آن دوره ها شرکت داشته باشید.

راه های دیگر برای طراحی وب

زبان های برنامه نویسی سی شارپ، PHP، پایتون و ... مناسب ترین زبان ها برای طراحی وب می باشند که هر کدام در دوره های جداگانه آموزش داده می شود. حتی برای طراحی وب به غیر از زبان های برنامه نویسی می توان از سیستم مدیریت محتوای آماده استفاده کرد. سیستم مدیریت محتوا یک پنل آماده برای راه اندازی وب سایت می باشد که بدون یک خط برنامه نویسی می توان به کمک آن یک وب سایت تاسیس کرد و سیستم مدیریت محتوا از قبل برنامه نویسی شده و آماده می باشد و در صورت نیاز اگر به زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشید، می توانید آن را ارتقا دهید.

وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد که اکثر وب سایت های جهان از این طریق تاسیس شده اند. امنیت بالا، مدیریت آسان، طراحی در کمترین زمان و دسترسی آسان به پلاگین ها یکی از دلایل محبوبیت وردپرس در جهان می باشد. آموزش وردپرس یکی از پرمخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در کنار دوره آموزش طراحی وب می باشد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

موقعیت های شغلی طراحی وب

  • طراحی وب سایت
  • پشتیبانی وب سایت
  • امنیت وب سایت
  • توسعه و ارتقا وب سایت