اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

5 گام مهم در مورد برنامه نویسی اندروید

اگر قصد یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید را دارید باید قدم به قدم مراحل آن را طی کنید و ما در این مقاله قصد داریم تا 5 گام مهم در مورد برنامه نویسی اندروید را برای شما شرح دهیم تا افرادی که قصد یادگیری این زبان را دارند، بیشتر با این زبان آشنا شوند. ضمنا هنرجویان عزیز می توانند جهت گذراندن دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایند و جهت ثبت نام می توانید به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی اقدام نمایید.

گام اول: پیش نیاز یادگیری برنامه نویسی اندروید

اولین گام در مورد برنامه نویسی اندروید، گذراندن پیش نیاز این زبان می باشد و زبان رسمی برنامه نویسی اندروید، زبان جاوا می باشد. برای شروع برنامه نویسی اندروید باید به خوبی به زبان جاوا تسلط داشته باشید و البته زبان برنامه نویسی جاوا هم به تنهایی یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود.

گام دوم: آشنایی با مقدمات برنامه نویسی اندروید

برای شروع یادگیری برنامه نویسی اندروید، بهتر قبل از کمی با مقدمات آن آشنا شوید. برای شروع می توانید ابتدا با معماری اندروید، عناصر طراحی متریال، روش های رفع باگ، اصول آزمودن رابطه کاربردی و ... را بیاموزید. برای یادگیری هر زبانی لازم است که ابتدا مقدمات آن را یاد بگیرید و این کار باعث می شود تا بهتر فرآیند برنامه نویسی با آن زبان را یاد بگیرید.

گام سوم: شروع کار با اندروید

پس از یادگیری زبان جاوا و مقدمات برنامه نویسی اندروید، حالا می توانید نسخه ای مختلف اندروید را بشناسید و کار خود را با این زبان شروع کنید. شما می توانید با زبان برنامه نویسی اندروید بهترین اپلیکیشن های اندرویدی را طراحی کنید و برای ورود به بازار کار می توانید چندین اپلیکیشن اندروید طراحی کرده و به عنوان رزومه به شرکت های مختلف ارائه دهید. اندروید آینده ی بسیار خوبی دارد و هر ساله نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید وارد بازار می شود و این سیستم عامل در اکثر تلفن های همراه هوشمند وجود دارد.

5 گام مهم در مورد برنامه نویسی اندروید

گام چهارم: کسب درآمد با اندروید

همان طور که گفتیم، یکی از کارهایی که می توان به کمک زبان برنامه نویسی اندروید انجام داد، طراحی اپلیکیشن می باشد. اپلیکیشن ها برنامه های کاربردی می باشند که در هر تلفن همراهی نصب می باشد و اکثر آن ها بستگی به کارایی و سلیقه کاربر دارد. هزاران اپلیکیشن توسط کشورهای مختلفی طراحی شده اند و ایران هم یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه طراحی اپلیکیشن های داخلی می باشد. شما هم می توانید با طراحی اپلیکیشن درآمد خوبی کسب کنید و با گذشت زمان می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

گام پنجم: گسترش فعالیت

زمانی که در حوزه طراحی اپلیکیشن راه افتادید، می توانید پروژه های خود را با چندین شرکت به اشتراک بگذارید و یا در پروژه های شرکت های مختلف شرکت کنید تا بتوانید به هدف های بالاتری برسید. شما می توانید توانایی های خود را این بار وسیع تر به اشتراک دیگران بگذارید تا دیگران هم با شما آشنا شوند و همین امر باعث پیشرفت شما در این زمینه می باشد.

برنامه نویسی اندروید در ایران

با توجه به بررسی 5 گام مهم در مورد برنامه نویسی اندروید می توان گفت که این زبان در ایران طرفداران بسیار دارد و می توانید با یادگیری آن درآمد خوبی کسب کرد و حتی می توان یک شغل بسیار خوب به کمک این تخصص به دست آورد. اکثر شرکت ها به دنبال جوانان با استعداد و متخصص هستند و افرادی که به تخصص هایی مانند برنامه نویسی اندروید تسلط دارند می توانند با ارسال رزومه در این شرکت ها مشغول به کار شوند.

برای یادگیری برنامه نویسی اندروید می توانید در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید و پس از پایان دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

برنامه نویسی با سی شارپ

برنامه نویسی با سی شارپ برای آن دسته از افرادی که به تازگی قصد ورود به دنیای برنامه نویسی را دارند بسیار مناسب می باشد و می توانند با کمی تلاش و تمرین، به خوبی به این زبان مسلط شوند. سی شارپ یکی از بهترین و کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود به طوری که در چند رشته دانشگاهی هم این حرفه به دانشجویان آموزش داده می شود. علاقمندانی که قصد یادگیری این زبان را دارند، می توانند در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایند.

برنامه نویسی با سی شارپ برای برنامه نویسان چالش های جدیدی به همراه دارد و آن ها می توانند از این زبان برای توسعه فعالیت های خود استفاده کنند. سی شارپ قابلیت ترکیب با دیگر زبان های برنامه نویسی را دارد و می توان از آن در پروژه های مختلفی استفاده کرد. در حال حاضر برنامه نویسی سی شارپ طرفداران بسیاری دارد و روز به روز گسترش آن بیشتر می شود و حتی در ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

برنامه نویسی با سی شارپ

کاربرد سی شارپ

سی شارپ در ایران به سرعت رشد کرد و افراد بسیاری هم از این زبان برای انجام کارهای خود استفاده می کنند و یکی از کارهای مهمی که می توان به صورت تخصصی با این زبان انجام داد، طراحی اپلیکیشن می باشد. اپلیکیشن های برنامه های کاربردی هستند که بر روی تلفن همراه نصب می شوند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و امروزه اکثر شرکت های خدماتی برای گسترش فعالیت خود و دسترسی بهتر کاربران، یک اپلیکیشن تخصصی دارد که ممکن است این اپلیکیشن ها به کمک زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی شده باشند.

کاربرد دیگری که زبان برنامه نویسی سی شارپ دارد این است که به کمک آن می توان یک سایت تخصصی طراحی کرد. طراحی سایت به کمک زبان های مختلفی انجام می شود و سی شارپ یکی از این زبان ها می باشد. معمولا بهترین زبان برای طراحی سایت زبان PHP می باشد ولی به کمک سی شارپ هم می توان یک سایت حرفه ای طراحی کرد. بازار طراحی سایت در ایران بسیار داغ است و شرکت های بسیاری در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کنند و باعث ایجاد شغل برای بسیاری از جوانان شده است.

از سی شارپ می توان در کارهای صنعتی مانند برنامه نویسی ماژول های الکترونیکی استفاده کرد و افرادی که در حوزه الکترونیک فعالیت می کنند، زبان برنامه نویسی سی شارپ کمک بسیار زیادی به آن ها می کند. این روزها اکثر قطعات الکترونیکی قابلیت برنامه نویسی دارند و اگر به زبان سی شارپ مسلط باشید، می توانید آن ها به دلخواه خود برنامه نویسی کنید این کار در پیشرفت و گسترش شغل شما کمک بسیار زیادی می کند.

یکی دیگر از کارهایی که می توان با برنامه نویسی سی شارپ انجام داد، توسعه بازی های ویدیویی می باشد که در ایران به صورت جدی دنبال نمی شود و طرفداران زیادی هم داخل ایران ندارد ولی در خارج از ایران به صورت جدی تر به آن پرداخته می شود. کارهای دیگر هم می توان به کمک این زبان انجام داد و شما می توانید با یادگیری یک زبان ساده، کارهای بزرگی انجام دهید و همچنین می توانید به کمک این زبان، زبان های دیگری را هم یاد بگیرید و در آینده و کسب و کار شما نقش ویژه ای دارند.

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ می باشد و این دوره هر ساله زیر نظر برترین اساتید و با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و پس از پایان دوره از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

فریم ورک جنگو پایتون

فریم ورک جنگو پایتون یکی از اصلی ترین و محبوب ترین فریم ورک ها محسوب می شود که اکثر علاقمندان برنامه نویسی پایتون، از این فریم ورک برای انجام کارهای خود استفاده می کنند. جنگو یک پلتفرم سطح بالا برای برنامه نویسی وب در پایتون محسوب می شود که امکان توسعه و طراحی عملگرا از برنامه های کاربردی تحت وب را برای برنامه نویسان فراهم می کند و جنگو دارای کتابخانه ای است که به کاربران اجازه می دهد تا با کدنویسی کمتر، برنامه های کاربردی بهتری را با سرعت بیشتر تولید کنند.

فریم ورک جنگو پایتون تنها فریم ورکی است که به حساسیت ها و ضعف های جدید واکنش نشان می دهد و دارای استقامت بسیاری بالایی می باشد. جنگو از خطاهای امنیتی که در زبان PHP دیده می شود جلوگیری می کند و این فریم ورک همیشه کدهای اصلی را پنهان می کند و اطلاعات را از طریق تمپلیت ها به مرورگز ارسال می شود. کسانی که با این فریم ورک کار کرده اند بیشتر در مورد مزایای آن می دانند و کار با آن بسیار راحت می باشد.

مزیت فریم ورک جنگو پایتون

  • پشتیبانی از نگاشت مدل اشیا به مدل رابطه ای (ORM)
  • پشتیبانی از پلتفرم ها و چارچوب های مختلف توسعه وب
  • پشتیبانی چند زبانه
  • محیط توسعه
  • واسط کاربری گرافیکی (GUI)

فریم ورک جنگو پایتون

اصول طراحی جنگو

  • کدنویسی کمتر: باعث چرخه سریع توسعه نرم افزار می شود و راحت تر می توان به کدها دسترسی پیدا کرد و در صورت مشکل آن ها را برطرف کرد.
  • توسعه سریع: می توان در کوتاه ترین زمان، برنامه کاربردی را توسعه دهند و این کار را می توان با کدنویسی کمتری انجام داد.
  • طراحی بسیار تمیز: کد نویسی کمتر باعث طراحی تمیز و منظم می شود که جنگو این ویژگی را در اختیار کاربران خود داده است.
  • استقلال نسبی مولفه های مختلف این پلتفرم: تمامی عناصر و مولفه های این پلتفرم استقلال نسبی با یک دیگر دارند.
  • اصل عدم تکرار: می توان به جای این که هر کدام از ماژول های برنامه در بخش های مختلفی تکرار شوند، آن ها فقط در یک بخش نوشته شوند.

طراحی اپلیکیشن با پایتون

محیط توسعه فریم ورک جنگو

فریم ورک جنگو پایتون دارای سه بخش می باشد که محیط توسعه آن را تشخیص می دهد و این سه بخش شامل موارد زیر می باشد:

  1. نصب و راه اندازی زبان برنامه نویسی پایتون

ابتدا باید زبان برنامه نویسی پایتون را روی سیستم عامل خود راه اندازی کنید. برای انجام این کار شما باید به طور کامل به زبان برنامه نویسی پایتون تسلط داشته باشید و برای این کار می توانید در دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید.

  1. نصب و راه اندازی جنگو در پایتون

پس از راه اندازی پایتون در سیستم عامل خود، باید فریم ورک جنگو را نصب و راه اندازی کنید و گام های راه اندازی آن، بستگی به سیستم عامل های مختلف دارد و در هر سیستم عاملی متفاوت می باشد.

  1. نصب و راه اندازی یک سیستم پایگاه داده

حال باید یک پایگاه داده راه اندازی کنید و فریم ورک جنگو از موتورهای پایگاه داده مختلفی پشتیبانی می کنند که برای مثال می توان پایگاه داده MySQL، SQLite، PostgreSQL3، Oracle و ... استفاده کنید.

آموزش برنامه نویسی پایتون

مطالب فقط بخش از فریم ورک جنگو پایتون می باشد و شما برای این که بتوانید در این زمینه فعالیت کنید، ابتدا باید به طور کامل به زبان برنامه نویسی پایتون تسلط داشته باشید و پس از آن می توانید کار با فریم ورک جنگو را شروع کنید. یادگیری پایتون بستگی به تلاش و کوشش شما دارد و با کمی مطالعه و کار عملی، می توانید به خوبی این زبان را یاد بگیرید.

دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر برترین اساتید این مجموعه و در یک محیط کاملا آموزشی با بروزترین و بهترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و شما هم می توانید در این دوره ها شرکت نمایید. این دوره ها جزء دوره های پر مخاطب این مجموعه محسوب می شود و اگر قصد شرکت در این دوره را دارید، می توانید همین حالا و از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.

جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

کاربرد برنامه نویسی پایتون

برنامه نویسی پایتون کاربرد بسیار زیادی دارد و علاقمندان با یادگیری این زبان می توانن در حوزه های مختلفی فعالیت کنند. هنرجویان قبل از ورود به حوزه برنامه نویسی، دغدغه انتخاب زبان برنامه نویسی را دارند و برای آن ها کاربرد زبان برنامه نویسی از اهمیت بالایی برخوردار است. کاربرد زبان برنامه نویسی به بازار کار آن هم بستگی دارد و دیگر موضوعی که در این زمینه وجود دارد، کسب درآمد از طریق این حرفه می باشد. کسانی که در دوره های قبل زبان برنامه نویسی پایتون را انتخاب کرده اند در حال حاضر در حوزه های مختلف آن مشغول به کار هستند و البته این موفقیت فقط به خود شما بستگی دارد که برای یادگیری این حرفه چقدر تلاش می کنید.

برنامه نویسان همیشه به دنبال زبانی هستند که برای آن ها محدودیتی نداشته باشد و برای رسیدن به هدفشان از آن استفاده کنند و همچنین آینده روشنی هم داشته باشد. زبان برنامه نویسی پایتون، یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود که در سرتاسر جهان کاربران بسیار زیادی دارد. با داشتن اطلاعات در زمینه کاربرد برنامه نویسی پایتون می توانید بفهمید که در آینده با این زبان می توانید به موفقیت های بسیاری برسید و از این طریق می توان درآمد زایی خوبی کرد. زبان های برنامه نویسی هر کدام در زمینه های مختلفی به صورت تخصصی کاربرد دارند و برای این که به هدف خود برسید، باید زبان یادگیری مورد نظر خود را به درستی و با دقت انتخاب کنید.

به طور مثال زبان برنامه نویسی سی شارپ برای طراحی اپلیکیشن مناسب است و یا زبان php مناسب طراحی وب سایت می باشد هر چند که این دو زبان در زمینه های دیگری هم کاربرد دارند ولی به صورت تخصصی می توان از این زبان ها در حوزه های نام برده استفاده کرد. حالا در ادامه کاربرد برنامه نویسی پایتون را برای شما شرح می دهیم تا بیشتر با این زبان آشنا شوید و همچنین اگر قصد یادگیری این زبان را دارید، بتوانید تصمیم درستی در این زمینه بگیرید.

جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون می توانید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

کاربرد زبان برنامه نویسی پایتون

پایتون یک زبان محبوب و کاربردی در جهان می باشد که کارایی آن در یک حوزه خلاصه نمی شود. با یادگیری برنامه نویسی پایتون می توانید در بخش های مختلفی فعالیت کنید و این بستگی به علاقه شما دارد. یکی از ویژگی های مهمی که برنامه نویسی پایتون دارد، کتابخانه آن می باشد که باعث می شود دست برنامه نویسان برای طراحی انواع برنامه ها باز باشد و این کتابخانه ها در هر نسخه توسعه داده می شود تا حرف های جدیدی برای گفتن داشته باشد.

زبان برنامه نویسی پایتون به راحتی می تواند با کدهای دیگر زبان های برنامه نویسی ادغام شود و شما می توانید یک قطعه کد با هر زبانی را به پروژه خود با پایتون اضافه کنید. همان طور که گفتیم پایتون در زمینه های مختلفی کاربرد دارد که در ادامه به صورت مختصر به آن ها می پردازیم.

  • وب و اینترنت

پایتون در طول زمان در زمینه وب و اینترنت توانایی های خود را نشان داده است و در حال حاضر در طراحی برنامه های وب از این زبان کمک گرفته می شود. پایتون چندین فریم ورک دارد و برای طراحی برنامه های وب از فریم ورک جنگو استفاده می شود.

  • طراحی اپلیکیشن

از زبان های دیگری هم برای طراحی اپلکیشن استفاده می شود و به کمک زبان برنامه نویسی پایتون هم می توانید اپلیکیشن های موبایل را طراحی کرد. برای طراحی اپلیکیشن موبایل با زبان برنامه نویسی پایتون می توانید فریم ورک kivy استفاده کرد.

  • طراحی بازی های ویدیویی

با زبان برنامه نویسی پایتون هم می توان در زمینه طراحی و توسعه بازی های ویدیویی فعالیت کرد و با رشد تکنولوژی، بازی های ویدیویی پیشرفت زیادی کرده اند و در حال حاضر دربعضی از کشورها صنعت پر درآمدی محسوب می شود.

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

با یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون قطعا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست می آورید و برای شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید. دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در بالاترین سطح آموزشی برگزار می شود و هنرجویان در یک محیط آرام و کاملا آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی، دوره مورد نظر خود را پشت سر می گذارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و همچنین پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید.