اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

نوار قلب در منزل

نوار قلب در منزل

آزمایش نوار قلب آزمایشی است که در آن یک نمودار نشان دهنده ی فعالیت الکتریکی هر ضربان قلب و نیز ریتم های ضربان متوالی قلب می باشد و یکی از مهمترین آزمایش های نشان دهنده سلامت قلب محسوب می شود. برای انجام این آزمایش الکترودهای فلزی توسط یک پرستار به اندام ها و قفسه سینه متصل می شوند و گاهی اوقات ابتدا مقدار کمی ژل به قسمت های مورد نظر می زنند تا سیگنال ها به خوبی اطلاعات را دریافت کنند. انجام این آزمایش کاملا بی خطر است و در زمان انجام آزمایش بیمار احساس ناراحتی نمی کند و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

برای انجام آزمایش نوار قلب، بیمار باید بر روی یک تخت دراز بکشد و لباس خود را کاملا بالا بزند تا پرستار الکترودها را بر روی بدن جای گذاری کند و این الکترودها به یک کامپیوتر پزشکی متصل هستند که سیگنال ها را ارسال می کنند. پس از انجام آزمایش نوار قلب، جواب آزمایش به صورت سیگنال های ضربان قلب بر روی یک کاغذ ایجاد می شوند که این برگه آزمایش را باید نزد پزشک متخصص برده تا وضعیت را به شما اطلاع دهد. این آزمایش در کمتر از 10 دقیقه انجام می شود و جواب آن در همان موقع در برگه های مخصوص به دست می آید.

این روزها می توان آزمایش نوار قلب را در منزل انجام داد و دیگر لازم نیست به صورت حضوری به بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مراجعه کرد. خدمات نوار قلب در منزل توسط شرکت پالسی نو به متقاضیان ارائه می شود و از این پس می توانید این آزمایش را در منزل و با بهترین کیفیت انجام دهید. انجام نوار قلب در منزل برای بسیاری از بیماران با مزیت های فراوانی همراه می باشد و جهت درخواست برای انجام آزمایش نوار قلب در منزل می توانید درخواست خود را در سامانه پالسی نو به ثبت برسانید یا به اپلیکیشن پالسی نو مراجعه کرده و درخواست خود را به کارشناسان ما ارسال نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

موارد قابل تشخیص در نوار قلب

  • در نوار قلب می توان شواهد حمله قلبی اخیر و همچنین حملات قلبی که در گذشته رخ داده است مشاهده شود.
  • قسمت هایی از قلب که خون رسانی کافی ندارند.
  • الگوی غیر طبیعی ضربان قلب و همچنین تعداد آن ها.
  • شواهد اختلالات الکترولیتی در بدن
  • ضخیم شدگی دیواره عضلات قلب در اثر فشار خون بالا یا سایر بیماری ها

اهمیت گرفتن نوار قلب

شاید برای برخی ها سوال باشد که گرفتن نوار قلب چه اهمیتی دارد؟ همان طور که گفتیم در آزمایش نوار قلب می توان نوع فعالیت قلب را بررسی کرد و اگر کوچکترین مشکلی وجود داشته باشد به کمک این آزمایش بررسی و می توان آن را درمان کرد. قلب عضو بسیار حساسی می باشد و اگر در کمتر از یک ثانیه خون را پمپاژ نکند سکته قلبی رخ می دهد. هنگامی که فشار خون خیلی بالا می رود، ضربان قب تندتر می شود و برای همین قلب به سرعت خون را پمپاژ می کند و همین باعث بزرگ شدن قلب می شود و این عمل منجر به افزایش ولتاژ در الکتروکاردیوگرام می شود شاخص غیر مستقیمی از اندازه قلب را فراهم می کند.

معمولا سکته های قلبی در افراد بالای 50 سال رخ می دهد که اکثرا آن ها خفیف می باشد و در موارد شدیدتر حتی ممکن است منجر به مرگ فرد شود. یکی دیگر از مواردی که اهمیت گرفتن نوار قلب را بیان می کند این است که گرفتگی رگ های قلب و مسدود شدن یا تنگ شدن سرخرگ های کرونر که خون را به قلب می رساند را نشان می دهد. اگر این اتفاقات در فرد ایجاد شود، عارضه ای مانند سینه درد به سراغ فرد می آید که باید به سریع به پزشک متخصص مراجعه کنید. گاهی اوقات قلب دچار مشکلاتی می شود که خود فرد از آن ها اطلاعی ندارد و فقط با انجام آزمایش نوار قلب می توان آن ها را تشخیص داد. جهت انجام آزمایش قلب در منزل می توانید از خدمات شرکت پالسی نو استفاده نمایید.

تشخیص بیماری ها با خواندن اطلاعات نوار قلب

زمانی که شما آزمایش نوار قلب را انجام می دهید، باید آن را به یک پزشک متخصص ارائه دهید تا با بررسی نوار قلب بتواند در مورد آزمایش نظر دهد. داشتن یک ضربان قلب سریع، آهسته یا ریتم های نامنظم قلبی می تواند نشانگر بیماری های قلبی باشد و پزشک متخصص مواردی مانند موارد زیر را بررسی می کند:

  • ریتم قلب

نحوه ریتم قلب بسیار مهم می باشد و اگر ضربان قلب به طور غیر طبیعی باشد حتما مشکلی در قلب وجود دارد. این شرایط ممکن است زمانی رخ دهد که هر بخشی از سیستم الکتریکی قلب دچار اختلال در عملکرد شود و حتی در اکثر اوقات داروهای مصرفی می تواند بر نحوه ریتم ضربان قلب و حتی تعداد آن ها تاثیرگذار باشد.

  • ضربان قلب

ضربان قلب را هم می توان بدون کمک دستگاه و فقط با چک کردن نبض اندازه گیری کرد ولی برای شمارش دقیق می توان از آزمایش نوار قلب کمک گرفت.ضربان قلب در دقیقه به تعداد مشخصی می زند و بالا بودن و یا پایین بودن حد استاندارد ضربان قلب می توان نشانه هایی از یک بیماری داشته باشد.

  • حمله قلبی

مهمترین دلیل گرفتن آزمایش نوار قلب این است که می توان فهمید فرد دچار حمله قلبی شده است یا خیر و حتی اگر در گذشته دچار حمله قلبی شده باشد می توان به کمک نوار قلب متوجه شد. زمانی که یک فرد دچار حمله قلبی می شود ممکن است بخشی از عضله قلب آسیب ببیند و همین آسیب باعث می شود تا در جواب نوار آزمایش حمله قلبی نشان داده شود.

چند نکته در مورد آزمایش نوار قلب در منزل

  • برای انجام نوار قلب بهتر است که یک لباس آزاد بپوشید تا برای کنار زدن آن دچار مشکل نشود و همچنین تنگی لباس باعث فشار آوردن به عضلات بدن نشود.
  • از بیماری که نوار قلب گرفته می شود فاصله بگیرید و اطراف بیمار تلفن همراه، تلویزیون و رادیو روشن نباشد.
  • بیمار قبل از انجام نوار قلب نباید فعالیت فیزیکی داشته باشد و قلب باید در حال نرمال خود باشد.
  • نداشتن استرس و اضطراب در بیمار می توان به بهتر شدن آزمایش کمک کند.
  • در آقایان بهتر است که موهای بلندی نداشته باشند و اگر موهای سینه زیاد است باید آن ها را اصلاح کرد تا بتوان الکترودها را به درستی قرار داد.

انجام نوار قلب در منزل با پالسی نو

انجام این آزمایش در منزل برای بیماران و افراد که سن بالایی دارند بسیار مناسب می باشد و با یک آزمایش ساده می توان از وضعیت قلب مطلع شد. در افرادی که سن بالایی دارند پیشنهاد می شود که هر سال آزمایش نوار قلب را انجام دهند تا مشکلی سلامتی آن ها را تهدید نکند. جهت اطلاع از هزینه های انجام نوار قلب در منزل با پالسی نو می توانید به اپلیکیشن پالسی نو مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بازار کار طراحی وب

بازار کار طراحی وب

همان طور که می دانید پراکندگی شغلی در ایران بسیار زیاد و متنوع می باشد و بازار کار طراحی وب در این روزها بر سر زبان ها افتاده است. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر در مورد بازار کار طراحی وب بپردازیم تا هنرجویانی که در این دوره ها شرکت می کنند، با بازار کار آن و شغل های مرتبط به آن آشنایی داشته باشند. شغل طراحی وب از آن جایی قابل اهمیت می باشد که کسب و کارهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش باشد و در حال حاضر کسب و کارهای اینترنتی در جهان حرف اول را می زند. با بیشتر شدن کاربران اینترنتی، شغل های اینترنتی چندین برابر شده اند و هر فردی برای ارائه خدمات و فروش محصولات خود یک وب سایت حرفه ای طراحی کرده است تا کاربر بتواند نیازهای خود را برطرف سازد.

در گذشته که در فضای اینترنت کابران کمتری وجود داشت، خرید اینترنتی به ندرت انجام می شد و کاربران خیلی سخت به این جور خریدها اعتماد می کردند ولی با گذشت زمان و پیشرفت فضای اینترنت، این فضا قابل اعتمادتر شد و شرکت های معتبری وارد این فضا شدند و این همین واسطه کاربران بیشتری هم توانستند از طریق اینترنت خریدهای خود را انجام دهند. در حال حاضر هر شرکت یا استارت آپی که بخواهد خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه دهد، به یک وب سایت تخصصی نیاز دارد تا کاربران بتوانند به آن مراجعه کنند.

داشتن یک وب سایت کامل و حرفه ای می تواند اعتماد کاربران را به دست آورد و برای همین اکثر شرکت ها و استارت آپ ها داشتن یک سایت حرفه ای و کامل را جزء اولین و مهمترین اقدامات برای معرفی خود و خدمات خود می دانند و به دنبال یک تیم پشتیبانی و طراحی حرفه ای و قوی هستند. در کشور ایران شرکت هایی بسیاری هستند که خدمات پشتیبانی و طراحی وب را ارائه می دهند و شما هم می توانید یکی از آن ها باشید و با یاد گرفتن این حرفه بتوانید به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کنید. دوره های آموزش طراحی وب به شما کمک می کند تا هر آن چه که برای طراحی وب لازم است را آموزش ببینید و برای این کار می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

جهت شرکت در دوره آموزش طراحی وب روی ثبت نام کلیک نمایید.

بازار کار طراحی وب در ایران

بازار کار طراحی وب

اغلب افرادی که دوره های آموزش طراحی وب را پشت سر گذاشته اند، در داخل ایران مشغول به کار می شوند و بد نیست که درباره بازار کار طراحی وب بیشتر بدانیم. با پیشرفت اینترنت در جهان، اکثر شرکت ها و استارت آپ های ایرانی طراحی وب را جزء اقدامات اولیه خود قرار داده اند و از افرادی که به این حرفه تسلط دارند برای طراحی و پشتیبانی وب سایت کمک می گیرند. هر چند که پیدا کردن یک شغل مناسب در ایران کمی دشوار می باشد ولی با داشتن یک تخصص مانند طراحی وب می توان در شرکت های بزرگی مشغول به فعالیت شد.

این روزها داشتن یک شغل ایده آل فقط با داشتن یک یا چند تخصص محقق می شود و طراحی وب یک تخصص کامل محسوب می شود که خواهان بسیاری هم دارد. اکثر شرکت ها به دنبال افراد جوان و مستعدی هستند که بتوانند مسئولیت پشتیبانی و طراحی یک وب سایت را بر عهده بگیرند. اما طراحی وب فقط مربوط به دوره های آموزشی نمی باشد و برخی ویژگی ها است که خود فرد باید آن ها را داشته باشد تا بدون مشکل بتواند تا مدت ها در شغل خود ادامه دهد.

ویژگی های شغل طراحی وب

  • طراحی وب شغلی است که با کامپیوتر و اینترنت سروکار دارد و برای انجام این کار باید ساعت ها پشت میز کامپیوتر باشید.
  • یک طراح وب علاوه بر دانش برنامه نویسی باید خلاق و با سلیقه باشد تا بتواند وب سایت را به بهترین شکل مدیریت کند.
  • داشتن پشتکار و تلاش در این زمینه بسیار مهم است و این پشتکار است که آینده شغلی شما را درخشان تر می کند.
  • بروز نگه داشتن دانش از مهمترین عوامل در این زمینه می باشد و باید خود را با پیشرفت تکنولوژی بروز نگه دارید.
  • داشتن روحیه کاری تیمی و انعطاف پذیری در این شغل کمک بسیار زیادی در این زمینه به شما می کند.

با شرکت در دوره های آموزش طراحی وب می توانید یک تخصص فوق العاده کاربردی را یاد بگیرید و همچنین پس از پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به شما ارائه می شود که به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس: 66939772 – 66933439

آزمایش های قبل از ازدواج

آزمایش های قبل از ازدواج

در این مطلب قصد داریم تا آزمایش های قبل از ازدواج که یکی از مهمترین آزمایش ها می باشد و زوجین باید آن ها را انجام دهند را برای شما شرح دهیم. هدف از انجام این آزمایش این است که ضمن چکاپ سیستم ایمنی بدن در برابر انواع ویروس ها و سرطان ها که به یک دیگر انتقال داده نشود، پیشگیری از بیماری ها و مشکلاتی است که در آینده به وجود نیاید. با انجام چند آزمایش ساده قبل از ازدواج می توان از بروز و حتی انتقال بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد ولی متاسفانه برخی از زوجین خیلی ساده از کنار این موضوع می گذرند.

در آزمایش های قبل از ازدواج زوجین به همراه یک معرفی نامه از سوی محضر به یکی از آزمایشگاه های مورد نظر مراجعه می کنند و آزمایش های لازم انجام می شود. انجام آزمایش برای هر دو نفر می باشد و هر دو نفر باید شخصا این آزمایش ها را انجام دهند. انجام آزمایش های قبل از ازدواج نه تنها شما را با موانع احتمالی موجود آشنا می کند، بلکه می توان به شما کمک کند تا راه های مقابله با این موانع را در مسیر طولانی زندگی مشترک بیاموزید. بسیاری از زوجین با انجام این آزمایش ها متوجه یک سری مشکلات شده اند که با اقدام به موقع توانسته اند آن ها را برطرف کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

متاسفانه برخی از افراد ترس از این که مشکلی وجود داشته باشد برای انجام این آزمایش ها اقدام نمی کنند و باید گفت که اگر به آن ها رسیدگی نشود ممکن است این بیماری ها به شریک زندگی ها سرایت کند و مشکلات را دو چندان کند. هدف از انجام این آزمایش های قبل از ازدواج این است که زوجین از نظر سلامت و روان در حالت ایده آل باشند تا در ادامه زندگی مشترک خود به مشکل برنخورند. در ادامه آزمایش هایی که زوجین قبل از ازدواج باید انجام دهند را برای شما شرح می دهیم.

مهمترین آزمایش های قبل از ازدواج

آزمایش های قبل از ازدواج

  • مجموعه تست های پایه

یکی از آزمایش های قبل از ازدواج ساده ای که انجام می شود مجموعه تست های پایه می باشد و تست های رایجی که در این سطح قرار می گیرند، وضعیت سلامت عمومی فرد را بررسی می کنند و تشخیص هر گونه ناهنجاری، زوج ها را برای آنالیزهای بعدی در سطح های پیشرفته تر هدایت می کند. این مجموعه شامل تست های بیوشیمیایی معمول هستند که به صورت رایج در آزمایشگاه ها انجام می گیرند:

  • شمارش سلول های قرمز خون
  • گروه خونی
  • کمیت آنزیم G6PD بررسی وضعیت ابتلا به فاویسم
  • تست های مربوط به بیماری های ژنتیکی منتقل شونده

این تست ها مشخص می کنند که آیا شما و همسرتان ناقل ژنی که می تواند باعث بروز بیماری در فرزندتان شوید، هستید یا خیر و این یکی از مهمترین آزمایش های تعیین کننده وضعیت سلامت فرزند در آینده می باشد. اغلب بیماری هایی مانند تالاسمی، سرطان، دیابت نوجوانی یا نوع یک، ناهنجاری های ذهنی و غیره مورد آزمایش قرار می گیرند. معمولا تست های موجود برای نشانه های ژنتیکی بارز نیازمند نمونه ی خون می بانشد ولی ضروری است که شما به مراکزی مراجعه کنید که دقیقا همین نشانه های ژنتیکی را مورد آزمایش قرار می دهند.

  • تست مربوط به بررسی بیماری تالاسمی

مهمترین آزمایش های قبل از ازدواج، بررسی گروه خونی زوجین می باشد ولی صرفا مربوط به گروه خونی زوج ها نیست و مهم وضعیت ابتلای زوجین به تالاسمی مینور (کم خونی ارثی) و یا کم خونی داسی شکل (سیکل سل) است. اگر زن و مرد هر دو مبتلا به تالاسمی مینور باشند، 25 درصد احتمال که فرزند آن ها مبتلا به تالاسمی ماژور شود که نوع عارضه دار تالاسمی است. به همین دلیل ازدواج زوجینی که مبتلا به تالاسمی مینور هستند با یک دیگر ممنوع می باشد مگر این که تعهد بدهند یا با کمک روش های بررسی ژنتیکی PGD و PGS پیش از بارداری، جنین کاملا سالم از نظر ژنتیکی طی فرآیند لقاح آزمایشگاهی به درون رحم خانم منتقل شود و یا این که در طی بارداری تست ژنتیکی مخصوص بررسی سلامت جنین انجام گیرد تا در صورت ابتلای جنین بتوان از سقط درمانی کمک گرفت.

  • تست های مربوط به بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی به بیماری هایی گفته می شود که از طریق رابطه جنسی ناامن به یک دیگر انتقال داده می شود و زوجین باید حتما این آزمایش ها را قبل از ازدواج انجام دهند. متاسفانه آموزش های نادرست و عمل اطلاع رسانی های صحیح باعث می شود تا بسیاری از افراد به صورت ناخواسته به این بیماری ها مبتلا شوند ولی با انجام آزمایش های قبل از ازدواج می توان از بروز چنین بیماری هایی جلوگیری کرد. انجام آزمایش های HPV، سوزاک، هپاتیت B، هپاتیت C و زگیل تناسلی از جمله مهمترین آزمایش هایی هستند که باید قبل از ازدواج انجام شود.

آزمایش های قبل از ازدواج

  • تست های مربوط به ناباروری

بسیاری از مردم اعتقاد دارند که آسیب های روحی ناشی از این تست ها و اطلاع از اختلال در توانایی باروری بیشتر از منفعت آن هاست ولی باید بدانید که همیشه بهتر است از قبل، از وضعیت جسمانی و شرایط باروری خود آگاه باشید و چکاپ سالانه را به طول کامل و مرتب انجام دهید. امروزه با پیشرفت علم پزشکی می توان اکثر بیماری ها را درمان کرد و ناباروری هم راه های درمان خود را دارد و ناباروری به معنای غیرقابل باروری شدن برای همیشه نمی باشد و می توان با روش های درمانی در اکثر موارد جواب مثبتی بگیرید.

تست حاملگی

  • تست های روانشناسی

تست های بیماری ذهنی شامل بررسی شیزوفرنی، افسردگی، اختلالات خلقی، دیوانگی و غیره می باشد. شاید یک فردی در ظاهر بدون مشکل و آرام باشد ولی برای این که بیشتر به مسئله پی ببرید، باید تست های روانشناختی را قبل از ازدواج حتما انجام دهید. اختلال شخصیت وسواسی/جبری یا اختلال خودشیفته، مشکلات کنترل خشم، اختلالات دو قطبی و بسیاری از مشکلات دیگر می تواند بخشی از زندگی همسرتان را درگیر کند. متاسفانه بسیاری از زوج با وجود عدم آگاهی در این زمینه، پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا می شوند و دلیل آن انجام ندادن تست های روانشناسی می باشد و باعث می شود تا از روان همسرتان به طور کامل اطلاع نداشته باشید.

  • تست اعتیاد

ازدواج در صورت داشتن اعتیاد معمولا جنبه ی مثبتی ندارد و مشکلات بسیاری را در زندگی زناشویی به وجود می آورد. ازدواج و اعتیاد سازگاری خوبی ندارد و حتما توصیه می شود که آزمایش های قبل از ازدواج مربوط به تست اعتیاد را انجام دهید. با انجام این آزمایش ها خیال خود همسرتان را آسوده کنید و امکان تقلب در این تست ها تقریبا صفر می باشد.

  • واکسن کزاز

واکسن کزاز به غیر از زمان ازدواج هم توصیه می شود هر 10 سال یک بار تزریق شود و بیماری کزاز ممکن است در اثر هر زخم کوچکی ایجاد شود.

مشاوره های قبل از ازدواج

مسئله مشاوره های قبل از ازدواج، جدای آزمایش های قبل از ازدواج می باشد و توصیه می شود زوج ها حتما در چندین جلسه به مشاور مراجعه کنند. ممکن است برخی از زوج ها در برخی از مسائل با یک دیگر تفاهم نداشته باشند و یا هر کدام از زوج ها مشکلاتی داشته باشند که بهتر است برای حل آن ها به یک مشاور مراجعه نمایید. همچنین مشاورین ازدواج به افرادی که قصد ازدواج دارند کمک می کنند و آن ها را در زمینه های مختلف مانند سازگاری جنسی و صمیمیت، نزدیکی احساسی، زندگی به صورت مستقل یا با خانواده، سوء تفاهم ها، الگوهای ارتباطی و غیره کمک می کنند.

ویزیت پزشک از سالمندان

ویزیت پزشک از سالمندان

سالمندان همیشه جزء آن دسته از افرادی بوده اند که مراقبت های بیشتری نیاز داشته اند و ویزیت پزشک از سالمندان به طور مرتب می تواند از بروز بسیاری از بیماری های جلوگیری کند و همچنین انجام چکاپ سالیانه برای سالمندان یک امر ضروری تلقی می شود. از طرفی مراجعه حضوری به بیمارستان ها به ویژه در دوران کرونا برای سالمندان بسیار خطرناک می باشد و بیمارستان ها یکی از مناطق پرخطر محسوب می شود و حتی و محیط بیرون از منزل هم برای سالمندان و حتی کسانی که بیماری های زمینه ای دارند، بسیار خطرناک می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

پالسی نو با فراهم کردن شرایطی توانسته تا خدمات ویزیت پزشک در منزل را به آن دسته از عزیزانی که توانایی مراجعه حضوری به بیمارستان ها را ندارند، ارائه دهد. ویزیت پزشک از سالمندان در منزل مزیت های فراوانی دارد و این که بیمار دیگر نیازی به خارج شدن از منزل ندارد و می تواند توسط پزشک در منزل معاینه شود و حتی می توان چکاپ کامل را در منزل انجام داد. جهت استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل می توانید درخواست خود را در سامانه پالسی نو ثبت نمایید و یا اپلیکیشن پالسی نو را دریافت کرده و از این طریق درخواست خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید.

مزیت ویزیت پزشک از سالمندان در منزل

  • ویزیت بیمار در اولین فرصت

زمانی که شما درخواست خود را در سامانه پالسی نو ثبت می کنید، کارشناسان درخواست شما را در کمترین زمان پردازش می کنند و در اولین فرصت پزشک به منزل شما مراجعه می کند. همچنین می توانید تاریخ و ساعت مراجعه پزشک را شما معین کنید تا در زمان دلخواه شما پزشک به منزل شما مراجعه کند.

  • بدون شلوغی و بدون معطلی

بیمارستان ها یکی از مراکز شلوغ درمانی می باشند و برای مراجعه به پزشک باید زمان زیادی را منتظر بمانید تا نوبت شما فرا برسد. معطلی برای سالمندان دشوار می باشد و لحظات سختی برای آن ها می باشد و باعث خستگی آن ها می شود. با استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل دیگر خبری از معطلی و شلوغی نیست.

  • محیط امن منزل

بیمارستان ها با این که یک محیط تمیز محسوب می شوند اما در عین حال بسیار پر خطر هم می باشند. به صورت روزانه افراد بسیاری با بیماری های مختلف به بیمارستان ها مراجعه می کنند و حتی امکان سرایت بیماری از یک فرد به فرد دیگری بسیار زیاد می باشد و امکان تشدید بیماری هم می شود. محیط منزل به دور از شلوغی و آلودگی می باشد و محیط تمیزتری نسبت به مراکز درمانی است.

  • انجام آزمایش ها در منزل

پس از معاینه و تشخیص پزشک، سالمند اگر نیاز به انجام آزمایش داشته باشد می تواند در همان منزل خود آن را انجام داده و پزشک آن را به آزمایشگاه منتقل می کند و جواب آن در کمترین زمان به دست بیمار می رسد. همچنین برای تهیه دارو می توانید از خدمات خرید دارو آنلاین شرکت پالسی نو استفاده نمایید و داروهای شما را در کمترین زمان به دست شما می رسانند.

ویزیت پزشک از سالمندان

چکاپ سالمندان

با بالا رفتن طبیعی است که سیستم دفاعی بدن کمی ضعیف شود ولی می توان با دارو و مواد غذایی مغذی آن ها را تامین کرد ولی برای اطلاع از وضعیت سلامت بدن،سالمندان باید حداقل هر شش ماه یک بار آزمایش چکاپ کامل را انجام دهند. در آزمایش چکاپ معلوم می شود که وضعیت سلامت بدن فرد در چه وضعیتی قرار دارد و حتی می توان از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد و با بررسی پارامترهای آزمایش می توان فهمید که سالمند به چیزهایی نیاز دارد.

اغلب بسیاری از سالمندان چکاپ های سالیانه را جدی نمی گیرند و متاسفانه بیماری های مختلفی به سراغ آن ها می آید و تحمل دوران بیماری برای این دسته از عزیزان سخت می باشد. با پیشگیری از بروز بیماری ها می توان تا سال های زیادی سلامت بدن را حفظ کرد و همه این ها فقط با انجام چکاپ سالیانه امکان پذیر می باشد. شرکت پالسی نو خدمات چکاپ در منزل را با بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد و این آزمایش در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه انجام می شود. چکاپ 50 سالگی، چکاپ قبل بارداری، چکاپ سالیانه و ... از جمله خدماتی پزشکی است که این شرکت ارائه می دهد.

چگونگی طراحی سایت با وردپرس

بسیاری از هنرجویان در مورد چگونگی طراحی سایت با وردپرس اطلاعاتی ندارند ولی با مطالعه این مطلب می توانید اطلاعات مفیدی به دست آورید و در صورت علاقمند شدن به این حرفه، می توانید در دوره های آموزش وردپرس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید. چندین سال است که آموزش وردپرس در ایران به صورت حرفه ای در حال اجرا می باشد و اکثر علاقمندان به طراحی سایت، به وردپرس روی آورده اند.

شاید در چند سال گذشته کسی با وردپرس آشنایی نداشت و برای طراحی وب سایت از زبان های برنامه نویسی کمک می گرفت و برای طراحی سایت به کمک زبان های برنامه نویسی، باید به خوبی به این زبان ها تسلط داشته باشید. یعنی اگر فردی به زبان برنامه نویسی تسلط نداشت و قصد طراحی وب سایت داشت، ابتدا باید دوره های پیشرفته زبان های برنامه نویسی را پشت سر می گذاشت و پس از آن می توانست یک وب سایت طراحی کند. طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی زمان زیادی طول می کشد و حتی پشتیبانی آن ها هم به مراتبط سخت تر می باشد و کوچکترین اشکال در کدنویسی می تواند سایت را با مشکل مواجه کند.

اما با ظهور وردپرس و جا افتادن آن در ایران، روند طراحی سایت به صورت چشمگیری تغییر کرد. علاقمندان رفته رفته به وردپرس روی آورند و در حال حاضر اکثر وب سایت های جهان به کمک وردپرس تاسیس شده اند. وردپرس در مدت زمان کمی توانست طرفداران بسیاری پیدا کند و همین باعث پیشرفت وردپرس در زمینه طراحی سایت شد و امروزه کاملترین نسخه آن به صورت رایگان در دسترس تمامی علاقمندان وجود دارد. وردپرس یک سری ویژگی های خاص دارد که اکثر علاقمندان به طراحی سایت را به خود جذب کرده است که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم.

چگونگی طراحی سایت با وردپرس

ویژگی های وردپرس

  • متن باز بودن

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز می باشد و هر فردی که به زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشد می تواند آن را ویرایش و ارتقا دهد و وب سایت خود را شخصی سازی کند. این ویژگی وردپرس به برنامه نویسان کمک می کند تا زمان کمتری برای طراحی سایت صرف کنند و فقط برای شخصی سازی آن، چندین کد برنامه نویسی به آن اضافه کنند.

  • تاسیس سایت در کمترین زمان

برای طراحی سایت با زبان برنامه نویسی ممکن است چندین روز طول بکشد ولی به کمک وردپرس می توان حتی در کمتر از یک روز یک سایت را تاسیس و طراحی کرد. زمانی که وردپرس را نصب می کنید، از همان لحظه می توان کارهای طراحی و شخصی سازی آن را شروع کنید.

  • تنوع در قالب ها و افزونه ها

قالب ها و افزونه ها می توانند سایت شما را از دیگر وب سایت ها متمایز کند و تنوع قالب های وردپرس بسیار زیاد می باشد و حتی افزونه های کاربردی بسیاری برای سایت وجود دارد که از همان وردپرس می توان به آن ها دسترسی داشت. هر قالب ویژگی های خاص خود را دارد و با توجه به سلیقه خود می توانید قالب مورد نظر خود را در سایت قرار دهید.

  • پشتیبانی آسان

اگر به خوبی به وردپرس تسلط داشته باشید به راحتی می توانید پشتیبانی سایت خود و حتی دیگران را بر عهده بگیرید. پشتیبانی وب سایت یکی از مهمترین مسائل می باشد و همیشه باید بر تمامی فعالیت های سایت نظارت داشته باشید.

آموزش وردپرس در مجتمع فنی تهران

با شرکت در دوره های آموزش وردپرس می توانید مهارت های ویژه ای کسب کنید و برای ورود به بازار کار می توانید از این تخصص خود استفاده کنید. این روزها بازار طراحی سایت با وردپرس بسیار پر رونق می باشد و آینده ی درخشانی دارد و اگر در سنین پایین این تخصص را یاد بگیرید، در آینده ای نزدیک می توانید به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید.

دوره آموزش وردپرس از زیر مجموعه دوره های آموزش طراحی وب می باشد و اگر عقلامند به یادگیری این حرفه می باشید، می توانید در دوره های آموزشی ثبت نام نمایید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش وردپرس در بالاترین سطح آموزشی می باشد و پس از پایان دوره از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود.