اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

آموزش طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

در دنیای اینترنت، وب سایت ها نقش مهم و پررنگی دارند و جهان هزاران وب سایت وجود دارد به صورت روزانه به صورت میلیونی توسط کاربران مشاهده می شوند. وب سایت ها روز به روز در حال افزایش می باشند و رقابت برای دیده شدن بسیار سخت و هیجان انگیز می باشد و هر چه یک سایت از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، بازدیدکنندگان بیشتری هم دارد. برای طراحی وب سایت راه های مختلفی وجود دارد و اگر قصد طراحی یک سایت را دارید، باید تمامی مواردی که برای طراحی سایت لازم است را بلد باشید.

دوره آموزش طراحی وب سایت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید پس از یادگیری یک وب سایت حرفه ای تاسیس کنید و خود را برای ورود به برترین وب سایت های جهان آماده کنید. این روزها که اکثر کسب و کارها به سمت خرید و فروش های اینترنتی می رود، وب سایت ها نقش مهمی در کسب و کار یک شرکت یا سازمان دارند و برای موفقیت باید یک سایت عالی با تمامی امکانات داشته باشید تا بازدیدکنندگان جذب سایت شما شود.

طراحی سایت فقط داشتن یک صفحه در اینترنت با یک دامنه به اسم شما نمی باشد و طراحی دیزاین سایت جزء مهمترین مواردی است که کاربران به آن اهمیت می دهند. حتما شما هم با سایت های زیادی رو به رو شده اید که هر کدام دارای یک دیزاین خاص با انواع طرح ها و رنگ های مختلف بوده اند و طراحی برخی از آن به گونه ای است که کاربر از بودن در سایت لذت می برد. تاسیس یک وب سایت یک پروسه بسیار مهمی دارد که در آن باید سواد بالا، خلاقیت، هنر و ایده های جذاب داشته باشید تا بتوانید یک سایت خاص طراحی کنید. دوره های آموزش طراحی وب سایت به شما کمک می کند که به صورت اصولی طراحی یک سایت را یاد بگیرید و برای شرکت در این دوره ها می توانید روی ثبت نام کلیک نمایید.

دوره وب دیزاین

آموزش طراحی وب سایت

یکی از دوره های مهم مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، دوره وب دیزاین می باشد. دوره وب دیزاین به صورت یک پک کامل برگزار می گردد که در آن با زبان های برنامه نویسی مخصوص طراحی سایت آشنا خواهید شد. وب سایت ها را می توان توسط زبان های برنامه نویسی مختلفی به صورت تکی یا ترکیبی طراحی کرد و در این دوره هنرجویان با مباحثی مانند HTML5، CSS3، Dream Weaver، Java Script، jQuery، Ajax، Bootstrap و Less & Sass آشنا خواهند شد.

وب سایت از دو قسمت Backend و Frontend تشکیل شده است که بخش Backend بخشی است که در دسترس کاربران نمی باشد و فقط مدیر وب سایت یا پشتیبان می توانند به آن دسترسی داشته باشند و که به امنیت سایت، پایگاه داده و ... می باشد. بخش Frontend بخشی است که کاربران به طور مستقیم با آن در ارتباط می باشند و طراحی این بخش به عهده طراح سایت می باشد. صفحات اصلی، فروشگاه سایت، صفحات مربوط به مقالات، بنرهای سایت و ... در بخش Frontend هستند که کاربر می تواند آن ها را مشاهده کند و طراح وب سایت باید به صفحه ها را به گونه ای طراحی کند که کاربران را جذب خود کند.

دوره وردپرس

آموزش طراحی وب سایت

یکی از دوره های جذاب و کاربردی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که مورد استقبال هنرجویان قرار گرفته است، دوره آموزش وردپرس می باشد و از دوره های محبوب آموزش طراحی وب سایت محسوب می شود. بسیاری از کسانی که قصد تاسیس یک وب سایت را دارند به زبان های برنامه نویسی تسلط ندارند و علاقه ای هم به یادگیری آن ندارند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آماده می باشد که بدون نیاز به یک خط برنامه نویسی می توانید یک وب سایت کامل با تمامی امکانات راه اندازی کنید. شما با وردپرس می توانید در مدت زمان کمتری نسبت به طراحی وب با زبان های برنامه نویسی، یک سایت راه اندازی کنید.

پشتیبانی و بهینه سازی سایت های وردپرسی آسان تر می باشد و حتی اکثر کسانی هم که به زبان های برنامه نویسی تسلط دارند وب سایت خود را با وردپرس راه اندازی می کنند و با توجه به این که وردپرس به صورت متن باز می باشد، می توانند به سلیقه خود کد نویسی های آن را تغییر دهند. جهت شرکت در هر کدام از دوره های آموزش طراحی وب سایت می توانید به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده و در دوره مورد نظر ثبت نام نمایید.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان

تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان

بسیاری از متقاضیان سوالاتی در مورد تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان دارند و شرکت پالسی نو یک شرکت خدمات درمانی و پزشکی می باشد که خدمات نوار قلب در منزل را ارائه می دهد. کیفیت نوار قلب در منزل و بیمارستان ها تفاوتی ندارد و در هر دو روش کیفیت آزمایش به یک اندازه می باشد و برخی ها اعتقاد دارند که کیفیت آزمایش نوار قلب در منزل نسبت به بیمارستان ها پایین تر می باشد که این چنین نیست و تمامی دستگاه های پزشکی برای انجام این آزمایش از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

نوار قلب یکی از مهمترین آزمایشاتی است که به کمک آن می توان فعالیت های قلب را مورد بررسی قرار داد و از بروز خطرهای احتمالی در آینده جلوگیری کرد و افرادی که سن بالایی دارند پیشنهاد می شود که سالی یک بار آزمایش نوار قلب را انجام دهند و این بار راحت تر از دفعات پیش می توانید این آزمایش را بدون پرداخت هزینه های اضافی در منزل انجام دهید. جهت ثبت درخواست خود جهت انجام آزمایش نوار قلب در منزل می توانید به سامانه پالسی نو مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

نوار قلب در منزل

تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان

برای تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان لازم است که ابتدا روش انجام هر دو را با یک دیگر بررسی کنیم و مزایا و معایب آن را مشاهده کنیم. نوار قلب در منزل مزیت های فراوانی دارد و مناسب برای افرادی مانند سالمندان، بیماران قلبی، معلولان و ... می باشد و بدون نیاز به خارج شدن از منزل می توانند در کمترین زمان این آزمایش را با کیفیت بالا انجام دهند. به دلیل محیط امن و آرامشبخش منزل، این آزمایش را می توان به دور از استرس و در زمان کافی انجام داد و همین باعث بالا رفتن کیفیت آزمایش می شود.

در روش انجام نوار قلب در منزل، یک تکنسین پزشکی از طرف شرکت پالسی نو به منزل شما مراجعه می کند و شما می تواند با مشاهده کارت پرستاری یا کارت شناسایی وی، از این کار مطمئن شوید. پس از آن تکنسین از شما درخواست می کند که بر روی تخت یا روی زمین دراز بکشید و تعدادی الکترود به نقاط بدن مانند سینه و بازوها متصل می کند. این الکترودها به دستگاه نوار قلبی که همراه تکنسین می باشد متصل هستند و پس از اتصال آن ها به بدن، سیگنال های دریافتی بر روی دستگاه نمایان می شود. انجام این آزمایش کمتر از 10 دقیقه به طول می انجامد و در این زمان بیمار هیچ احساس ناراحتی یا درد به او دست نمی دهد. پس از انجام آزمایش بلافاصله جواب نوار قلب آماده می شود و در اختیار بیمار قرار می گیرد.

مزیت نوار قلب در منزل

  • فرصت کافی برای انجام آزمایش
  • محیط امن و تمیز منزل
  • بدون استرس و اضطراب
  • بدون پرداخت هزینه های اضافی
  • بدون معطلی در صف انتظار آزمایشگاه ها
  • ارائه جواب آزمایش با کیفیت بالا در کمترین زمان

نوار قلب در بیمارستان

تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان

با مقایسه نوار قلب در بیمارستان، می توان به طور کامل تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان را تشخیص داد و انتخاب آن به عهده خود شما می باشد. با این که خدمات نوار قلب در منزل ارائه می شود اما هنوز بسیاری از متقاضیان ترجیح می دهند که این آزمایش را در بیمارستان ها انجام دهند. برای انجام نوار قلب در بیمارستان شما باید نوبت قبلی داشته باشید و یک بار برای گرفتن نوبت مراجعه کنید و در برخی از مراکز بدون نوبت باید مراجعه کنید و منجر به انتظار زیاد برای فرا رسیدن نوبت می شود.

همان طور که گفتیم تحمل انتظار برای سالمندان و افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند بسیار سخت و مضر می باشد و حتی در شرایط کرونا مراجعه حضوری به این مراکز بسیار پر ریسک و پر خطر می باشد. در محیط های آزمایشگاهی و بیمارستانی ممکن است فرد دچار استرس قبل از آزمایش شود و این استرس به طور کلی تمامی اعضای بدن از جمله قلب را درگیر خود می کند و در مواردی حتی ممکن است باعث بالا رفتن ضربان قلب شود. این مورد می تواند در روند آزمایش تاثیرگذار باشد و زمانی که قرار است آزمایش نوار قلب را انجام دهید، بدن باید در حالت عادی و ضربان معمولی قرار داشته باشد.

معایب گرفتن نوار قلب در بیمارستان

  • محیط پر خطر در دوران کرونا
  • معطلی و انتظار زیاد
  • دشوار برای سالمندان و افراد دارای معلولیت و بیماران قلبی
  • پرداخت هزینه های اضافی مانند مسیر رفت و برگشت
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

خرید کپسول اکسیژن

دوره آموزش اتوکد

دوره آموزش اتوکد

برای آموزش اتوکد راه های مختلفی وجود دارد و بهترین و موثرترین راه با بیشترین بهره، شرکت در دوره آموزش اتوکد در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد. این مجموعه دوره آموزش اتوکد را به صورت عملی به همراه اساتید برجسته کشور برگزار می کند و همچنین در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. اتوکد یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزاراهای معماری محسوب می شود که اکثر دانشجویان معماری در دوران تحصیل خود با این نرم افزار سروکار دارند. با ظهور نرم افزارهای معماری مانند اتوکد، کارهای طراحی جدی تر دنبال شد و علاقمندان بیشتری به این کار روی آوردند و همچنین نرم افزارها باعث شدند تا طراحی ها با ظرافت و دقت بیشتری انجام شوند و دیگری نیازی به کاغذ، خط کش و قلم نمی باشد.

این روزها داشتن یک تخصص مهمتر از داشتن مدرک است و اگر فقط به یک نرم افزار مانند اتوکد تسلط کامل داشته باشید، می توانید از طریق آن درآمد کسب کنید. اگر در حوزه معماری فعالیت می کنید باید بدانید که نرم افزار اتوکد در این رشته به کمک شما می آید و می توانید از طریق این نرم افزار کارهای خود را راحت تر، سریع تر و در مدت زمان کمتری انجام دهید. اتوکد برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی بسیار مناسب می باشد و همچنین اتوکد دارای محیط های دو بعدی و سه بعدی می باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای کار با اتوکد نیاز به ابزارهای خیلی حرفه ای ندارید و یک کامیپوتر و نرم افزار اتوکد می تواند به شما کمک کند تا با این نرم افزار کار خود را شروع کنید. اتوکد به گونه ای طراحی شده است که تمامی امکانات در اختیار کاربران قرار می گیرد و تا ساعت ها می توان بدون خستگی با این نرم افزار کار کرد. در دوره آموزش اتوکد در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، صفر تا صد این نرم افزار به هنرجویان آموزش داده می شود و پس از پایان دوره به راحتی می توانند طرح های دلخواه خود را ترسیم کنند. جهت شرکت در دوره های اموزش اتوکد می توانید روی ثبت نام کلیک کنید.

آموزش معماری

اتوکد دو بعدی

در اتوکد دو بعدی تمامی ترسیمات به سادگی انجام می شود و می توان یک نقشه دقیق از طرحی که می خواهیم داشته باشیم. اتوکد دو بعدی مقدمه ای برای ورود به دنیای طراحی مهندسی می باشد و اگر اتوکد دو بعدی را به خوبی یاد بگیرد، هر طرح مهندسی را می توانید با جزییات ترسیم کنید. در اکثر اوقات شما بیشتر با اتوکد دو بعدی سروکار دارید و ترسیمات مهمترین پارامتری است که برای طرفین اهمیت دارد.

دوره آموزش اتوکد

اتوکد سه بعدی

در اتوکد بعدی، زمانی که شما یک طرح دو بعدی را ترسیم می کنید، می توانید به کمک اتوکد سه بعدی یک نمای سه بعدی از آن طرحی که برنامه ریزی کرده اید داشته باشید و این به شما کمک می کند تا یک مدل سه بعدی از ترسیم خود داشته باشید. در نسخه های اولیه اتوکد فقط انجام ترسیمات با خطوط امکان پذیر بود از بعد از سال نسخه سه بعدی آن در دسترس کاربران قرار گرفت و بدین ترتیب اتوکد به یک نرم افزار سه بعدی تبدیل شد.

موقعیت های شغلی اتوکد

  • ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی
  • طراحی و دکوراسیون داخلی
  • مدلسازی های سه بعدی
  • ترسیم نمودارها
  • ترسیم نقشه های ساختمانی
  • ترسیم قطعات صنعتی
  • ترسیم های هنری
  • و ...

مخاطبان دوره آموزش اتوکد

  • دانشجویان رشته معماری
  • دانشجویان رشته برق
  • دانشجویان رشته عمران
  • داشنجویان رشته مکانیک
  • طراحان صنعتی
  • و تمامی علاقمندان به یادگیری این نرم افزار

جهت ثبت نام در دوره آموزش اتوکد می توانید از طریق وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. 

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

آزمایش خون سالیانه

آزمایش خون سالیانه

بسیاری از افراد هستند که به طور مرتب آزمایش خون سالیانه را انجام می دهند ولی متاسفانه بسیاری هم هستند که از انجام این آزمایش صرفه نظر می کنند و آزمایش خون سالیانه برای افراد بالای 50 سال بسیار مهم و با اهمیت می باشد. آزمایش خون سالیانه یا همان چکاپ کامل برای افراد بالای 50 سال باید حداقل سالی یک بار انجام شود تا وضعیت سلامت بدن و عملکرد آن مورد بررسی قرار گیرد. بدن انسان با بالا رفتن سن مانند سابق عمل نمی کند و برخی از عملکردها ممکن است دچار تغییراتی شوند که سیستم ایمنی بدن را دچار مشکل کند.

اگر در سال های قبل از 50 سالگی زندگی سالمی داشته باشید مشکل قابل توجهی شما را تهدید نمی کند و اما با انجام آزمایش خون سالیانه می توانید به طور مرتب از وضعیت بدن خود باخبر باشید. البته آزمایش خون سالیانه فقط مخصوص افراد بالای 50 سال نمی باشد و هر فردی که می خواهد سلامتی خود را حفظ کند می تواند این آزمایش را به طور مرتب انجام دهد. ما در طول یک سال در آب و هوای مختلفی قرار می گیریم و مواد غذایی مختلفی در انواع مختلف مصرف می کنیم میزان خواب، فعالیت های بدنی و نوع زندگی ما جزء سلامت بدن محسوب می شود.

برای این که یک زندگی سالم داشته باشید باید چندین فاکتور را حتما رعایت کنید و خیلی از دانشمندان سال های زیادی برای سالم زندگی کردن تحقیق کردند و به نتایج مطلوبی هم رسیدند. به طور مثال ورزش کردن یکی از مهمترین فاکتورهای سلامتی بدن محسوب می شود و دانشمندان توصیه می کنند که روزانه حداقل 30 دقیقه به انجام وزرش های سبک اختصاص دهید. مورد بعدی میزان خواب کافی می باشد و اگر شما به موقع به خواب برید و به موقع از خواب بیدار شوید به خوبی توانسته اید اعضای بدن خود را در حالت ایده آل قرار دهید.

یکی از موارد مهمی که در سلامت انسان تاثیر گذار می باشد، نوع مواد غذایی مصرفی می باشد و اگر به خوبی بتوان آن را مدیریت کرد، به ندرت دچار مشکل می شود. متاسفانه یکی از مشکلاتی که در سنین بالا به وجود می آید، عدم توجه به مواد غذایی مصرفی در سنین نوجوانی و جوانی می باشد که عملکرد منفی آن در سنین بالاتر ظاهر می شود. به طور مثال مصرف بیش از حد شیرینیجات در سنین بالا موجب به بروز قند می شود و یا اگر نمک به میزان زیاد مصرف کنید در آینده دچار فشار خون می شوید. به همین دلایل توصیه می شود که حتما آزمایش خون سالیانه را جدی بگیرید و اگر مشکلی وجود داشته باشد می توانید به کمک آزمایش خون برطرف کنید.

انجام آزمایش خون سالیانه در منزل

آزمایش خون سالیانه

شاید برای برخی از افراد مراجعه حضوری به مراکز درمانی و آزمایشگاه ها برای انجام آزمایش خون سالیانه دشوار باشد و یا زمان کافی برای انجام این کار را ندارند. شرکت پالسی نو در راستای رفاه حال بیماران، خدمات آزمایش خون در منزل را ارائه می دهد و اگر نیاز به انجام این آزمایش دارید می توانید درخواست خود را به شرکت پالسی نو ارسال کنید تا پرسنل این شرکت در تاریخ و ساعت مشخص شده توسط شما، جهت انجام آزمایش و نمونه گیری به منزل شما مراجعه کنند.

زمان انجام این آزمایش در منزل خیلی کمتر از آزمایشگاه می باشد و شما دیگر نیازی نیست برای انجام آزمایش نوبت بگیرید و زمان زیادی منتظر نوبت خود باشید. یکی از مزیت های مهم آزمایش خون در منزل این است که تمام اعضای خانواده به صورت یک جا می توانند این آزمایش را انجام دهند و دیگر نیازی نیست هر فردی به صورت جداگانه به آزمایشگاه مراجعه کند. در شرایط فعلی که اکثر آزمایشگاه ها مشغول انجام آزمایش های کرونا می باشند، مراجعه حضوری به این مراکز اصلا توصیه نمی شود و این که ممکن است مدت زمان ارسال نتیجه آزمایش طولانی شود ولی با انجام آزمایش خون توسط شرکت پالسی نو نتیجه آزمایش در کمترین زمان آماده می شود.

هزینه آزمایش خون در منزل

مهمترین فاکتوری که برای مشتریان وجود دارد این است که آیا هزینه آزمایش خون در منزل با آزمایشگاه ها متفاوت است یا خیر؟

تمامی چکاپ های متنوع دارای قیمت برابر مصوب وزرات بهداشت هستند که می توانید انتخاب کنید. هزینه های مربوط به آزمایش ها به صورت اینترنتی از طریق درگاه امن پالسی نو پرداخت می شود و می توانید جهت ثبت درخواست خود به وب سایت یا اپلیکیشن پالسی نو مراجعه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

اهمیت نوار قلب در منزل

اهمیت نوار قلب در منزل

گاهی اوقات برخی از بیماران به دلیل بیماری در منزل بستری می شوند و افراد خانواده از او مراقبت می کنند و هر چند مدت یک بار نیاز به انجام چندین آزمایش دارند تا از وضعیت سلامت وی باخبر شد. طبیعتا مراجعه حضوری به بیمارستان ها و آزمایشگاه ها بسیار سخت و در مواردی امکان پذیر نمی باشد و بهترین راه این است که تمامی آزمایش ها در منزل انجام شود. یکی از آزمایش های مهم که این دسته از عزیزان باید انجام دهند، نوار قلب می باشد که از این پس می توانند از خدمات نوار قلب در منزل که توسط شرکت پالسی نو انجام می شود استفاده نمایند.

اهمیت نوار قلب در منزل این جا مشخص می شود و بیمار بدون مراجعه حضوری به بیمارستان ها می تواند در منزل خود این آزمایش را انجام دهد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، اکثر دستگاه های پزشکی به صورت پرتابل یا دستگاه های قابل حمل می باشند که می تواند به آسانی آن را به منزل بیمار برد و آزمایش را انجام داد. کیفیت این دستگاه ها بسیار بالا می باشد و همانند آزمایشگاه ها جواب را به طور دقیق ارائه می دهد و پزشک می تواند از روی نوار قلب وضعیت سلامت قلب بیمار را چک کند.

قلب یک عضو حیاتی در بدن می باشد و اگر در کمتر از یک ثانیه کار خود را به درستی انجام ندهد، فرد دچار سکته قلبی می شود که باید فورا به بیمارستان مراجعه کند. با انجام نوار قلب در منزل می توان فهمید که آیا قلب بیمار در گذشته دچار آسیب شده است یا خیر و حتی می توان از بروز حملات قلبی احتمالی جلوگیری کرد. لخته شدن خون در رگ های قلب هم یکی از شایع ترین مشکلاتی است که برای افراد معمولا با سنین بالاتر به وجود می آید که به کمک آزمایش نوار قلب می توان از این موضوع آگاهی پیدا کرد و اگر فردی دچار این مشکل شده باشد، باید سریعا به بیمارستان مراجعه کند تا خطر جدی او را تهدید نکند. با این وجود باید کفت که اهمیت نوار قلب در منزل بسیار مهم و حیاتی می باشد و باید آن را جدی گرفت و اگر قصد انجام این آزمایش در منزل را دارید، می توانید درخواست خود را در سامانه پالسی نو ثبت کنید.

نوار قلب چیست

اهمیت نوار قلب در منزل

نوار قلب آزمایشی است که در آن فعالیت های قلب مورد ارزیابی قرار می گیرد و آسیب های گذشته و آسیب های احتمالی آینده را می توان به کمک نوار قلب انجام داد. آزمایش نوار قلب یک آزمایش ساده و سریع می باشد و که در کمتر از 10 دقیقه انجام می شود و در حین انجام آزمایش بیمار هیچ احساس ناراحتی نمی کند. برای انجام این آزمایش یک پرستار چندین الکترود را بر روی بدن جایگذاری می کند و این الکترودها به یک دستگاه متصل می شود که ضربان قلب در آن مشخص است و پس از انجام آزمایش در همان لحظه نتیجه آزمایش بر روی یک کاغذ چاپ شده و به بیمار ارائه می شود.

الگوهای نوار قلب نشان دهنده مشکلات مختلفی مانند آریتمی است و نوار قلب نشان می دهد که قلب به چه صورت فعالیت می کند و اگر الگوهای ضربان قلب در حد استاندارد نبود، به منظور وجود یک مشکل در قلب می باشد که باید برای بررسی بیشتر به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید. با انجام یک آزمایش نوار قلب می توان به میزان چشمگیری از مرگ و میرها جلوگیری کرد و این یکی از مهمترین آزمایش پزشکی می باشد. با این تفاسیر، اهمیت نوار قلب در منزل و در آزمایشگاه ها بیشتر از این ها می باشد و می توان جان انسان ها را نجات داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

چه کسانی باید نوار قلب انجام دهند

اهمیت نوار قلب در منزل

در حالت عادی و زمانی که هیچ مشکلی در خود احساس نمی کنیم نیازی به انجام آزمایش نوار قلب نمی باشد ولی افرادی که سن بیشتری دارند بهتر است برای بررسی وضعیت قلب این آزمایش را انجام دهند. افرادی که احساس ناراحتی مانند تپش قلب، درد قفسه سینه، تنگی نفس، خستگی شدید و ... در خود احساس می کنند باید به یک پزشک متخصص مراجعه نمایند و پزشک در اولین اقدام برای آن ها آزمایش نوار قلب تجویز می کند. شما می توانید در منزل خود توسط یک پزشک متخصص ویزیت شوید و نوار قلب را در منزل خود انجام دهید. به کمک نوار قلب می توان موارد زیر را تشخیص داد:

  • حملات قلبی
  • آریتمی
  • کاردیومیوپاتی
  • بیماری کرونر قلب
  • التهاب قلب و اندوکاردیت
  • نحوه ضربان قلب و تعداد آن ها
  • و ...

برخی از مشکلات قلبی بدون علامت هستند و همین باعث می شود تا فرد احساس کند که هیچ مشکلی ندارد ولی به یک باره این مشکل حاد می شود و خطرات جدی تر برای بیمار به وجود می آورد. سلامت قلب به مواردی مانند سبک زندگی، برنامه غذایی، ورزش، خواب کافی و ... بستگی دارد و سالم زندگی کردن نقش ویژه ای در سلامت قلب دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت نوار قلب در منزل و انجام آن می توانید با کارشناسان پالسی نو تماس حاصل نمایید.