اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران

آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و این دوره ها یکی از پرمخاطب ترین دوره های این مجموعه به شمار می رود که هر ساله هنرجویان بسیاری برای شرکت در این دوره ها ثبت نام می کنند. دوره های آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از کاربردی ترین و مهمترین دوره محسوب می شود و در این دوره ها هنرجویان به گونه ای آموزش می بینند که پس از پایان دوره آماده ورود به بازار کار شوند.

مهندسی شبکه در جهان یک شغل آینده دار و پولساز می باشد و کسانی که قصد فعالیت در این حرفه را دارند می توانند در هر دوره دانش خود را افزایش دهند و دوره های آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در شاخه های مختلفی برگزار می شود و در هر کدام از دوره ها را با رعایت پیش نیازها می توانید شرکت نمایید. مهندسی شبکه از زیر شاخه های رشته کامپیوتر می باشد و ساده ترین تعریف از آن اتصال دو یا چند کامپیوتر به یک دیگر یک شبکه را تشکیل می دهند ولی این حرفه به همین جا ختم نمی شود.

شاخه های دوره های مهندسی شبکه هر کدام از حرفه های جداگانه می باشد و نمی توان این دوره ها را با یکدیگر مقایسه کرد چرا که در جهان هر کدام از آن ها در بالاترین سطح قرار دارند و می توان هر بار اطلاعات و دانش خود را در این حرفه ها افزایش دهید. دوره های سیسکو و مایکروسافت از اصلی ترین شاخه های دوره مهندسی شبکه می باشد که هر برای هر کدام از آن ها دوره های آموزشی جداگانه در سطح های متفاوت برگزار می شود که در ادامه بیشتر در مورد آن ها توضیح می دهیم.

دوره های سیسکو

آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران

دوره های سیسکو (Cisco) یکی از زیر شاخه های مهندسی شبکه برگزار می شود که در ایران هم به صورت پیشرفته در حرفه در جریان می باشد و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند درآمد بسیار بالایی می توانند از این حرفه به دست آورند. برای ورود به دوره های سیسکو باید از ابتدایی ترین دوره های آموزشی شروع کنید تا به طور کامل با مفهوم شبکه آشنایی پیدا کنید و ابتدایی ترین دوره برای ورود به دوره های سیسکو و یا هر دوره ی شبکه دیگری، دوره های آموزش Network + می باشد.

برای ورود به دوره های شبکه باید ابتدا دوره های Network + را پشت سر بگذارید تا با مفاهیم ابتدایی شبکه آشنا شوید و پس از آن می توانید به دوره های سیسکو ورود کنید و اولین دوره سیسکو، دوره ی CCNA می باشد و که این دوره به دو بخش Routing و switching تقسیم می شود و دوره بعدی CCNP است که این دوره هم به سه بخش تقسیم می شود و دوره T-Shoot دوره ی دیگر آن می باشد.

دوره های مایکروسافت

آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران

مایکروسافت هم جزوه دوره های مهندسی شبکه می باشد و برای شرکت در این دوره ها هم ابتدا باید دوره Network + را پشت سر گذاشت و پس از آن می توان در دوره های MCSA و MCSE شرکت کرد. مایکروسافت یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سیستم عامل در جهان می باشد که در زمینه برنامه های کاربردی رایانه ای و تجهیزات کامپیوتر فعالیت دارد. حتما با سیستم عامل مایکروسافت و نرم افزارهای آن مانند نرم افزارهای آفیس کار کرده اید و محصولات شرکت مایکروسافت یکی از پرفروش ترین محصولات در جهان می باشد.

در ایران بازار کار دوره های شبکه به خصوص در زمینه مایکروسافت به صورت جدی در حال پیشرفت می باشد و تمامی افرادی که توانایی های لازم در این زمینه را داشته باشند می توانند بهترین شغل را برای خود پیدا کنند و این حرفه جزوه آن دسته از تخصص هایی است که همیشه می توانید دانش خود را افزایش دهید و پیشرفت کنید.

ثبت نام در دوره آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

اگر علاقمند به یادگیری دوره های مهندسی شبکه هستید، می توانید با شرکت در دوره های آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، این دوره ها را به صورت تخصصی و بالاترین سطح آموزشی پشت سر بگذارید و تمامی دوره های آموزشی در این مجموعه به گونه ای برگزار می شود که هنرجو پس از گذراندن دوره آماده ورود به بازار کار باشد و هر آن چه که لازم است تا هنرجویان در این زمینه آموزش ببینید، به آن ها آموزش داده می شود.

برای شرکت در دوره های آموزش مهندسی شبکه در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید از طریق وب سایت این مجموعه اقدام به ثبت نام نمایید و اگر به مشاوره نیاز دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

بازار کار نرم افزار ایلوستریتور

بازار کار نرم افزار ایلوستریتور

قبل از وارد شدن به هر حرفه ای بهتر است در مورد بازار کار و آینده ی آن تحقیق کنید و این باعث می شود تا شما برای یادگیری یک تخصص بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. کسانی که قصد یادگیری نرم افزار ایلوستریتور را دارند شاید در مورد بازار کار نرم افزار ایلوستریتور در ایران اطلاعات لازم را نداشته باشند و در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم. نرم افزار ایلوستریتور با توجه به این مخاطبان بسیار زیادی در ایران دارد، بازار کار بسیار خوبی هم در این زمینه برقرار است و کسانی که به این نرم افزار مسلط هستند به روش های مختلفی توانسته اند از آن درآمد کسب کنند.

نرم افزارهای گرافیکی از جمله نرم افزار ایلوستریتور در ایران بازار کار بسیار خوبی دارند و حتی می توان در منزل و فقط با یک کامپیوتر با آن کارهای مختلفی انجام داد و درآمد خوبی هم کسب کرد. ایلوستریتور یک نرم افزار گرافیکی می باشد و این نرم افزار مشابه نرم افزار فتوشاپ است ولی کارایی خاص خود را دارد و کسانی که به نرم افزار فتوشاپ مسلط هستند به راحتی می توانند این نرم افزار را یاد بگیرند.

برای این که با راحتی جذب بازار کار نرم افزار ایلوستریتور شوید، باید به طور کامل به این نرم افزار مسلط باشید و کار با تمامی بخش های آن را بلد باشید و برای همین باید در دوره های آموزشی شرکت کنید تا تمامی مطالب را به طور کامل و عملی آموزش ببینید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار ایلوستریتور می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و در پایان دوره از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود.

درباره نرم افزار ایلوستریتور

بازار کار نرم افزار ایلوستریتور

حالا که در مورد بازار کار نرم افزار ایلوستریتور پرداختیم بهتر است که اطلاعات بیشتری در مورد نرم افزار ایلوستریتور داشته باشیم و این اطلاعات باعث می شود تا درک بهتری از نرم افزار داشته باشیم و قطعا در روند یادگیری این حرفه به شما کمک می کند.  همان طور که گفتیم، ایلوستریتور یک نرم افزار گرافیکی و از محصولات شرکت بزرگ ادوبی می باشد که نرم افزارهای بسیاری عرضه کرده است و این نرم افزار از سوی نقاشان و طراحان کارهای گرافیکی برای ایجاد تصاویر وکتور مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی سه بعدی تصاویر یکی از ویژگی های مهم و خاص این نرم افزار می باشد و می توان طراحی های انجام شده را به صورت نمای سه بعدی مشاهده کنید که فراتر از نمای دو بعدی می باشد و این ویژگی باعث می شود تا شما با دنیای جدیدی از طراحی های گرافیکی آشنا شوید و ایده های جدید و جذابی به ذهن شما می رسد که به کمک نرم افزار می توانید آن ها را پیاده سازی کنید. از ویژگی های نرم افزار ایلوستریتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن قابلیت نقاشی حرفه ای دیجیتال با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار و سایر قابلیت هایی که طراحی گرافیک نیاز دارند تمامی این موارد در نرم افزار ایلوستریتور قرار داده شده است.
  • طراحی و ساخت آقار در اندازه های بزرگ به منظور چاپ و پرینت
  • لی اوت بندی ساده و راحت در عین حال حرفه ای و کامل
  • قابلیت تبدیل تصاویر به وکتور
  • ایجاد الکان های تکرارپذیر با به کارگیری ساده ترین شیوه ممکن
  • دسترسی فوق العاده جامع به رنگ های مختص چاپ و پرینت و مدیریت کامل و ساده آن ها

آموزش نرم افزار ایلوستریور در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

بازار کار نرم افزار ایلوستریتور

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار نرم افزار ایلوستریتور و شرکت در دوره های آموزش نرم افزار ایلوستریتور، می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس حاصل نمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. برای شرکت در دوره های آموزشی می توانید به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایید و در روش آنلاین با مراجعه به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید در دوره ی مورد نظر ثبت نام نمایید و شهریه دوره را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

در روش حضوری شما می توانید به ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و ضمن کسب مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه، در دوره ی مورد نظر خود ثبت نام نمایید و همچنین می توانید برنامه کلاسی و سرفصل دوره ها را هم از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید.

تلفن: 66939772 – 66933439 – 66576455

اشخاص مشمول مالیات

اشخاص مشمول مالیات

اشخاص مشمول مالیات چه کسانی هستند؟ شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چه کسانی باید مالیات بپردازند و این که از کجا بفهمیم که مشمول مالیات می شویم یا خیر. مالیات به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم بندی می شود که از کدام از آن ها باز به بخش های دیگری تقسیم می شوند. برای این که به طور کامل این موضوع را درک کنید به ترتیب هر کدام از آن ها را برای شما شرح می دهیم.

در مجموعه خدمات مالی حسابداری چرتکه پلاس گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند.

اظهارنامه مالیاتی

مالیات مستقیم

اشخاص مشمول مالیات

  1. مالیات بر دارایی: مالیات بر دارایی مشمول کسانی می شود که دارایی دارند و نسبت به ارزش دارایی و شرایط دیگری که برایش در نظر گرفته اند مبلغ متغیری دارد که برای مثال مالیات بر ارث و مالیات بر حق تمبر جزء این دسته محسوب می شوند.
  2. مالیات بر درآمد: مالیات بر درآمد نسبت به شغل و درآمدی که افراد دارند کسر می شود و مبلغ آن برای فرد و شغلی که دارد متفاوت می باشد که برای مثال درآمد املاک، درآمد حقوق، درآمد اتفاقی، درآمد مشاغل، درآمد بخش کشاورزی و درآمد اشخاص حقیقی جزء این دسته نیز می باشند.

اگر افرادی هم شامل مالیات بر دارایی و هم شامل مالیات بر درآمد باشد باید مالیات هر دو را به صورت جداگانه پرداخت نماید و البته قانون های مالیات مستقیم گسترده می باشد و تبصره های زیادی هم دارد که می توانید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. می توان گفت اشخاص مشمول مالیات مستقیم به شرح زیر می باشند.

  • اشخاص حقیقی ایرانی مقیم ایران نسبت ب درآمدهایی که در ایران و یا در خارج از ایران کسب می کنند.
  • اشخاص حقیقی ایرانی مقیم خارج از ایران نسبت به درآمدهایی که در ایران به دست می آورند.
  • اشخاص حقوقی ایرانی نسبت به درآمدهایی که در ایران یا خارج از ایران کسب می کنند.
  • اشخاص غیر ایرانی نسبت به درآمدهایی که در ایران به دست می آورند و همچنین درآمدهایی که بابت واگذاری امتیازات یا سایر حقوق خود، دادن تعلیمات و کمک های فنی، واگذاری فیلم های سینمایی از ایران تحصیل می کنند.
  • همه مالکین اعم از حقیقی یا حقیقی نسبت به اموال یا املاک خود در ایران طبق مقررات باب دوم.

اما برخی از اشخاص و ارگان ها هستند که طبق اعلام سازمان امور مالیات کشور مشمول قانون مالیات های مستقیم نیستند که به شرح زیر می باشد:

  • وزارتخانه ها و موسسات دولتی
  • شهرداری ها
  • دستگاه هایی که بودجه آن ها به وسیله دولت تامین می شود.
  • بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامنی دارای مجوز معفیت از طرف حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری

مالیات غیر مستقیم

اشخاص مشمول مالیات

  1. مالیت بر ارزش افزوده و واردات: مالیات بر ارزش افزوده در هر مرحله از فعالیت اقتصادی ماننند مراحل تولید، واردات و توزیع کالا گرفته می شود و مصرف کنندگان هزینه نهایی را پرداخت می کنند. درآمد حاصل از مالیات بر واردات در بودجه عمومی فعلی دولت شامل موارد زیر می باشد:
  • سود بازرگانی
  • عواید جایگزین دروازه ای
  • حقوق گمرکی
  • عوارض اتومبیل های وارداتی
  • حق الثبت سفارش کالا
  1. مالیات بر مصرف و فروش: به مالیاتی گفته می شود که مصرف کننده در زمان خرید یک کالا به همراه قیمت اصلی یک کالا پرداخت می کند اما پرداخت کننده نهایی این مالیات مصرف کننده نهایی می باشد اما به لحاظ قانونی تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات باید مالیات بر مصرف و فروش را پرداخت کنند. مالیات بر مصرف و فروش شامل موارد زیر می باشد:
  • مالیات دریافتی از خرید و فروش اتومبیل
  • مالیات دریافتی از خرید و فروش خاویار
  • مالیات دریافتی از فروش دخانیات
  • مالیات دریافتی از خرید و فروش نوشابه های غیر الکلی
  • مالیات دریافتی از خرید و فروش الکل طبی و صنعتی
  • مالیات دریافتی دولت از نوار صوتی و تصویری
  • تولیدکنندگان و فروشندگان فرآورده های نفتی و پتروشیمی
  • حق اشتراک تلفن های خودکار و خدمات مخابرات بین المللی

شماره تماس: 09900300026 – 09900300025

آشنایی با محیط نرم افزار Revit

آشنایی با محیط نرم افزار Revit

هر کدام از نرم افزارها با دیزاین های خاصی طراحی شده اند و این را سازنده نرم افزار مشخص کنید که نرم افزار با چه طرح و امکاناتی ساخته شود. تمامی نرم افزارها دارای یک لوگوی خاص، دیزاین مرتبط با حوزه نرم افزار و محیط نرم افزار متفاوت می باشند که باعث می شود هنرجو از همان ابتدای یادگیری با آن آشنا شود. برای آشنایی با محیط نرم افزار Revit بهتر است که به صورت اصولی برای یادگیری آن اقدام کنید تا ضمن آشنایی با محیط نرم افزار، به خوبی با بخش های مختلف آن آشنا شوید و در پایان بتوانید با نرم افزار کار کنید.

آشنایی با محیط نرم افزار Revit باعث می شود تا هنرجو کارایی هر قسمت را یاد بگیرد تا در زمان انجام پروژه ها به موقع از آن ها استفاده کند. محیط نرم افزارها با یکدیگر متفاوت می باشند ولی یادگیری آن ها کار سختی نیست و با یک بار شرکت کردن در دوره های آموزشی به خوبی می توانید به نرم افزار مسلط شوید. نرم افزار Revit از آن دسته نرم افزارهایی است که با کمی تلاش می توانید آن را به خوبی یاد بگیرید و حتی برای کار کردن با آن نیازی به سیستم های بروز و قدرتمند نمی باشد و با سیستم های متوسط هم می توان با این نرم افزار کار کرد.

برای آشنایی با محیط نرم افزار Revit می توانید در دوره های آموزش نرم افزار Revit در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید و این دوره ها هر ساله زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک یکی از معتبرترین مدارک فنی و حرفه ای در کشور محسوب می شود که مورد تایید اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می باشد.

محیط نرم افزار Revit

آشنایی با محیط نرم افزار Revit

محیط نرم افزار Revit شاید در نگاه اول مانند برخی از نرم افزارها باشد و کارایی آن کاملا متفاوت می باشد و برای کار کردن با آن لازم است به تمامی بخش های آن مسلط باشید. زمانی که نرم افزار Revit را باز می کنید با یک صفحه رو به رو به می شود که در آن می بایست پروژه های خود را انجام دهید و برای انجام پروژه می توانید با کلیک بر روی گزینه New Project می توانید کار خود را آغاز کنید. پس این کار باید تنظیمات نرم افزار را مطابق با پروژه خود قرار دهید که در دوره های آموزشی بیشتر به آن پرداخته می شود.

هر نرم افزاری یک نوار ابزار دارد که برای انجام پروژه از این نوار ابزار استفاده می شود و در این قسمت تمامی امکاناتی که برای انجام پروژه لازم است، وجود دارد. نوار ابزار قسمت های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها مربوط به یک قسمتی از پروژه می باشد که برای یادگیری آن باید در دوره های آموزشی شرکت نمایید و تمامی این بخش ها به شما هنرجویان آموزش داده می شود. با انجام چند پروژه با نرم افزار Revit به خوبی می توانید با آن مسلط شوید و پس از آن می توانید فعالیت های خود را به صورت جدی پیگیری کنید و پروژه های بزرگتری را انجام دهید.

اهمیت نرم افزار Revit در معماری

رشته معماری یکی از رشته های پر مخاطب و محبوب در ایران می باشد و بازار کار بسیار خوبی هم در ایران دارد و برای همین متقاضیان زیادی برای یادگیری این رشته وجود دارد. رشته معماری دارای چندین زیر شاخه می باشد که برای اکثر آن ها نرم افزارهای تخصصی وجود دارد و یکی از آن ها نرم افزار Revit می باشد و این نرم افزار در حوزه مدلسازی اطلاعات ساختمان می باشد و اکثر پروژه های ساختمانی با این نرم افزار انجام می شوند. یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار Revit این است که قابلیت شبیه سازی 4 بعدی دارد و می توان یک نمای کاملا طبیعی از پروژه داشته باشیم که با این کار می تواند ایرادات و تغییرات لازم را قبل از اجرایی کردن پروژه بر روی آن انجام داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آشنایی با محیط نرم افزار Revit می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 6657645

آموزش معماری با نرم افزار Revit

معماری یکی از رشته های جذاب با بازار کار بسیار عالی در ایران می باشد و از آن دسته رشته هایی است که چندین نرم افزار تخصصی در حوزه های مختلف دارد و دانشجویان این رشته می توانند در شاخه های مختلفی از آن فعالیت کنند. آموزش معماری با نرم افزار Revit یکی از شاخه های این رشته است و این نرم افزار در کنار سایر نرم افزارهای تخصصی معماری، در زمینه نقشه کشی و مدلسازی اطلاعات ساختمان کاربرد دارد و کسانی که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند، می توانند برای یادگیری نرم افزار Revit اقدام نمایند.

شاید کمتر کسی به یادگیری نرم افزار Revit پرداخته باشد ولی اهمیت همین یک نرم افزار در انجام پروژه های مدلسازی اطلاعات ساختمان مشخص است و می توان گفت بدون نرم افزارهای معماری، انجام پروژه های ساختمانی در حال حاضر غیر ممکن می باشد و اگر قرار باشد همه چیز به صورت سنتی و دستی پیش رود، زمان زیادی طول می کشد و حتی کیفیت و جزئیات نرم افزارهای معماری را هم ندارند و در صورت وجود مشکل، بررسی و رفع آن بسیار سخت می باشد.

با وجو نرم افزار Revit می توان پروژه های ساختمانی بسیاری را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و جزئیات انجام داد و یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار، قابلیت سه بعدی سازی می باشد که در دنیای امروزی بسیار کارآمد و مهم می باشد. به کمک نرم افزار می توان هر نوع پروژه ای را انجام داد و در صورت وجود مشکل لازم نیست کل کار را تغییر دهیم و فقط همان قسمت را می توان ویرایش کرد. با یادگیری یک نرم افزار می توان در شرکت های مختلفی مشغول به کار شد و از طریق آن درآمد بسیار خوبی به دست آورد.

آموزش نرم افزار Revit

دوره های آموزش نرم افزار Revit در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و این دوره با هدف ورود به بازار کار زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و تمامی علاقمندان به این نرم افزار می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. از مزیت های شرکت در این دوره های آموزشی این است که در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک در ایران برای اکثر شرکت های دولتی و خصوصی مورد تایید می باشد و حتی به دلیل دو زبانه بودن در خارج از ایران هم کاربرد دارد.

آموزش معماری با نرم افزار Revit به صورت عملی برگزار می شود و هنرجویان در این دوره کار با نرم افزار را آموزش می بینند و برای آن ها یک تجربه اولیه کسب می شود و به خوبی با محیط نرم افزار و امکانات آن آشنا می شوند. با این روش آموزش هنرجویان به خوبی به نرم افزار مسلط می شوند و پس از گذراندن دوره های آموزشی به سرعت می توانند جذب بازار کار شوند و از این راه درآمد خوبی کسب کنند.

اهمیت یادگیری نرم افزارهای معماری

در دنیای امروزی می توان گفت برای هر شغلی حداقل یک نرم افزار وجود دارد و این شغل ها می تواند در زمینه های معماری، شبکه، حسابداری، نقشه کشی، طراحی لباس، گرافیک، مکانیک، عمران و ... باشد و برای این که بتوانید در این زمینه ها فعالیت کنید، باید حداقل به یکی از نرم افزارهای تخصصی و کاربردی آن تسلط داشته باشید. کار با نرم افزار باعث شده تا بسیاری از کارها با کیفیت و سرعت بیشتری پیش بروند و درصد خطا و اشتباهات به حداقل برسند.

نرم افزارهای معماری مانند Revit، 3D Max و اتوکد باعث شدند تا سطح این حرفه به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند و حالا سال های زیادی است که این حرفه توسط این نرم افزارها و دیگر نرم افزارهای مربوط به آن می چرخد و برای ورود با بازار کار رشته معماری باید حتما به یکی از نرم افزار آن مسلط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزش معماری با نرم افزار Revit می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 6657645