اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی یک قطعه بسیار مهم محسوب می شود و در صورتی که این قطعه دچار خرابی شود، لباسشویی عملکرد درستی ارائه نمی دهد و ممکن است در پایان شستشوی لباس ها، هنوز مقدار زیادی آب داخل مخزن وجود داشته باشد. پمپ تخلیه وظیفه ی تخلیه ی آب از داخل مخزن ماشین لباسشویی به خارج از آن را بر عهده دارد و زمان آبکشی و شستشو توسط این قطعه آب اضافی از ماشین لباسشویی خارج می شود و پایان شستشو لباس ها به طور کامل تمیز می شوند.

در امتداد پمپ تخلیه، یک شلنگ تخلیه هم وجود دارد که یک سر آن به پمپ تخلیه و سر دیگر آن به خروجی چاه متصل می باشد و گاهی اوقات گرفتگی در شلنگ تخلیه باعث می شود تا آب به طور کامل از مخزن ماشین لباسشویی خارج نشود و یا اگر نشتی آب از ماشین لباسشویی مشاهده شد، یکی از دلایل آن پوسیدگی شلنگ تخلیه یا از جا در آمدن آن می باشد. تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی در اکثر موارد امکان پذیر می باشد ولی اگر آسیب جدی دیده باشد، احتمالا باید تعویض شود و شلنگ تخلیه هم در صورت آسیب دیدن باید تعویض شود.

برای تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و تعویض شلنگ تخلیه می توانید با کارشناسان شرکت نلی هوم تماس بگیرید و کارشناسان ما صفر تا صد تعمیر ماشین لباسشویی را در کمترین زمان و به صورت تضمینی برای شما انجام می دهند. تعمیر ماشین های لباسشویی پیشرفته به دلیل پیچیدگی هایی که دارند یک کار کاملا تخصصی می باشد و تعمیرکاران شرکت نلی هوم این کار را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهند.

علت خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

سوختن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی: هر قطعه ای در ماشین لباسشویی یک عمری دارد و اگر پس از چندین سال پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بسوزد، باید به طور کامل آن را تعویض کنید.

شکستن پروانه های پمپ تخلیه: یکی از علت های خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، شکستن پروانه های پمپ می باشد که با تعویض آن می توان این مشکل را برطرف کرد و نیازی به تهیه پمپ تخلیه جدید نمی باشد. زمانی که قصد شستشوی لباس ها را دارید، دقت داشته باشید که اشیاء تیز کوچک داخل لباس ها نباشد و ممکن است بین پروانه های پمپ تخلیه گیر کند و باعث شکستگی آن ها شود.

خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی: تمامی دستورات از طرف برد الکترونیکی به قطعات فرستاده می شود و اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد، ممکن است علت آن خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد که باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

گرفتگی در فیلتر پمپ تخلیه: گیر کردن پرز لباس ها داخل فیلتر پمپ تخلیه و یا شیء های کوچک باعث می شود تا عملکرد پمپ تخلیه با اختلال مواجه شود. تمیز کردن فیلتر پمپ تخلیه هر چند مدت یک بار توصیه می شود و در صورتی فرسودگی فیلتر، می توانید آن را تعویض کنید.

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی با نلی هوم

اگر تجربه ای در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ندارید، برای تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی هیچ اقدامی نکنید و فقط از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید تا بدون مشکل ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنند. عیب یابی ماشین لباسشویی یکی از مهمترین پارامترها برای تعمیر آن است و اگر ندانید که کجا را باید تعمیر کنید، ممکن است باعث پرداخت هزینه های اضافی و همچنین خرابی دیگر قطعات ماشین لباسشویی شود.

شرکت نلی هوم با داشتن چندین نمایندگی در سراسر کشور، به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند و در صورت مشاهده هر گونه خرابی مانند خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، می توانید از کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید. هزینه تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بستگی به میزان خرابی آن دارد و همچنین هزینه یک پمپ تخلیه نو با توجه به برند و مدل ماشین لباسشویی و نوسانات بازار متغیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.