اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

یکی از خدمات تخصصی شرکت نیلی هوم، تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل می باشد و متخصصان ما این کار را در کمترین زمان و بهترین کیفیت برای شما انجام خواهند داد و دیگر نیازی نیست برای تعمیر ماشین ظرفشویی، دستگاه را به بیرون از منزل منتقل کرد. اگر خرابی دستگاه شما به صورتی باشد که بتوان در منزل آن را تعمیر کرد، کارشناسان ما این کار را برای شما انجام خواهند داد. برای تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز به افراد متخصص می باشد و ماشین های ظرفشویی امروزه دارای سیستم های پیشرفته ای هستند و تعمیر آن کار هر کسی نمی باشد.

ماشین ظرفشویی مانند هر دستگاه دیگری ممکن است پس از چند سال کار کردن نیاز به سرویس داشته باشد اما همیشه خرابی لوازم آشپزخانه برای خانم های خانه دار ناراحت کننده می باشد و نگرانی های زیادی برای تعمیرات آن دارند اما تیم تخصصی نیلی هوم به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه شما را به صورت تضمینی تعمیر خواهد کرد. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل توسط شرکت نیلی هوم به متقاضیان ارائه می شود و کارشناسان پس از بررسی خرابی ماشین ظرفشویی، به سرعت اقدام به تعمیر آن می کنند.

برخی از علائم خرابی ماشین ظرفشویی می تواند به دلیل خرابی قفل درب، پمپ تخلیه، محفظه مواد شوینده، ترموستات، واشر درب، هیتر، برد الکترونیکی، شیر برقی، تایمر و ... می باشد. برخی از قطعات ماشین ظرفشویی در صورت خرابی قابل تعمیر می باشند اما برخی دیگر در صورت خرابی نیاز به تعویض دارند که باید قطعات جدید و نو خریداری شود و شرکت نیلی هوم می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

نشتی آب: یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر ماشین ظرفشویی رخ دهد، نشتی آب می باشد که یکی از علت های آن می تواند فرسودگی لاستیک درب مایشن ظرفشویی باشد و یا درب ماشین ظرفشویی دچار ترک خوردگی باشد. نشتی آب اگر از لوله تخلیه باشد باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت پوسیدگی لوله تخلیه آب، باید تعویض شود.

عدم شستشوی تمیز ظرف ها: حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که گاهی اوقات ماشین ظرفشویی به خوبی ظرف ها را تمیز نمی کند و این مشکل به چند دلیل بستگی دارد. همیشه مشکلات ماشین ظرفشویی مربوط به خرابی قطعات نمی باشد و عدم شستشوی تمیز ظروف ممکن است استفاده از مواد شوینده ی نامرغوب باشد. از دیگر دلایل کثیفی ظرف ها پس از شستشو این است که شما برنامه ی مناسبی برای شستشو انتخاب نکرده اید و ماشین ظرفشویی چندین برنامه شستشو دارد که با توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی آن ها می توان برنامه شستشو را انتخاب کرد. گاهی اوقات کثیفیه داخل مخزن ماشین ظرفشویی باعث می شود ظرف ها به خوبی تمیز نشوند.

صدای زیاد: ماشین ظرفشویی، یخچال، ماشین لباسشویی و مایکروفر جزء دستگاه های کم صدا می باشند که هنگام کار کردن صدای بسیار کمی دارند اما زمانی که در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می شود، احتمال وجود مشکل در قطعات می باشد. یکی از علت های صدا می تواند به علت جای گذاری ظروف باشد که در هنگام کار کردن باعث لرزش ظروف شود. خرابی بازوی آبپاش و اسپری کننده های داخل دستگاه از دلایل صدای زیاد ماشین ظرفشویی می باشد که باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

عدم شستشوی تمیز به دلیل ظروف زیاد: ماشین های ظرفشویی در ابعاد متفاوت تولید می شود که شما با توجه به جمعیت خود می توانید ابعاد مورد نظر خودتان را خریداری نمایید و معمولا ظرفیت آن ها 6 تا 8 نفره، 8 تا 10 نفره و 10 تا 12 نفره می باشد. به طور مثال اگر داخل ماشین ظرفشویی 6 نفره بیش از مقدار استاندارد ظروف داخل آن قرار دهید، باعث عدم شستشوی تمیز ظرف ها می شود و مواد شوینده و آب به خوبی به تمامی ظرف ها نمی رسد.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

تیم تخصصی نیلی هوم به صورت همه روزه آماه ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل به شما متقاضیان می باشد و برای ثبت درخواست می توانید از طریق وب سایت نیلی هوم اقدام نمایید و یا به صورت تلفنی با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.