اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

نقش الگوساز در صنعت مد

با مطلبی دیگر در مورد نقش الگوساز در صنعت مد همراه شما هستیم و این مطالب پیش زمینه خوبی برای شرکت در دوره های آموزش طراحی لباس و الگوسازی و دوخت می باشد. الگوسازان نقش اصلی صنعت مد را در اختیار دارند و تمامی طراح هایی که شاهد آن ها هستیم، توسط الگوسازان ماهر طراحی شده است. یک الگوساز باید ایده ها و طرح های جذاب و جدیدی در ذهن خود داشته باشد و همچنین بتواند از قدرت قوه تخیل خود برای طراحی ها استفاده کند و همچنین بتواند این رویاها را به حقیقت تبدیل کند.

به واقعیت تبدیل کردن ایده ها کار هر الگوسازی نیست و هر ایده ای را نمی توان بدون تحقیق و طراحی سه بعدی به واقعیت تبدیل کرد و اگر یک برند خاصی قرار است یک الگوی شاخص داشته باشد، ممکن است مدت ها طول بکشد تا یک الگوی مناسب یافت شود. الگوسازان مد مانند کارگردانان فیلم هستند که وظیفه خلق ایده های جذاب در فیلم را برعهده دارد و در صنعت مد، الگوسازان وظیفه طراحی بر روی پارچه را برعهده دارند.

اگر به دنیای الگوسازی و دوخت علاقمند هستید، می توانید در دوره های آموزش طراحی لباس و آموزش الگوسازی و دوخت در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید. این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور و با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و همین حالا می توانید از طریق وب سایت این مجموعه اقدام به ثبت نام نمایید.

تاثیر طراحان خاص

برای این که به یک طراح و الگوساز حرفه ای تبدیل شوید، باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشید و همچنین داشتن یک ذهن خلاق و ایده پردازی های جذاب در این مسیر می تواند به شما کمک کند. طراحان به سبک مد روز توجه خاصی دارند و اغلب طیف وسیعی از مهارت ها را نیز دارند که می توانند به یک طرح ساده و کاغذی جان بدهند. این روزها نرم افزارهای طراحی به کمک طراحان آمده است و به کمک آن می توان طرح های سه بعدی را با جزییات بیشتری طراحی کرد.

البته الگوسازی و طراحی در فرهنگ ها و کشورها متفاوت می باشد و ممکن است هر شرکتی طرح خاص خود را داشته باشد و در بسیاری از کشورها، برندهای خاص از برترین الگوسازان برای طراحی های خود استفاده می کنند و سرمایه گذاری های عظیم در این باره شکل می گیرد. در این هم شغل الگوسازی و طراحی مد در حال رشد می باشد و درآمد خوبی از این طریق می توان به دست آورد.

با ورود به دنیای طراحی و مد می توانید در آینده به یک الگوساز ماهر تبدیل شوید و می توانید طرح های خود را وارد بازار کنید و یک برند خاص را در ایران ابداع کنید. برای شروع کار می توانید در دوره های آموزشی شرکت کنید و پس از یادگیری، طرح های خود را بر روی کاغذ یا نرم افزارهای طراحی ترسیم کنید و اینقدر این کار را انجام دهید تا به یک طرح خاص برسید. طراحی و الگوسازی نیاز به زمان دارد و یک شبه نمی توان طراح های جذاب و خاص را به دست آورد.

نقش الگوساز در صنعت مد

انواع الگوها در تولید پوشاک

ما در دوران زندگی خود و در سنین مختلف لباس بسیاری را استفاده کرده ایم که تمامی آن ها با یک دیگر تفاوت داشته اند و از طرح ها و الگوهای مختلفی درست شده بودند. برخی ها ممکن است فقط از یک برند خاص لباس های خود را تهیه کنند و برخی دیگر فقط از روی ظاهر لباس آن را خریداری می کنند. برای تولید یک لباس باید چندین مرحله طی شود و این مراحل به شرح زیر می باشد:

  • ترسیم الگوی تخت

این روش یک الگوی اساسی را ترسیم می کند و آن را به صورت سه بعدی با پارچه موسلین در می آورد که به راحتی روی کاغذ منتل شود. ساخت الگو تخت به برجسته کردن زمینه های حرکت و افزایش راحتی برای فردی که لباس را می پوشد، کمک می کند. پرامترهایی که عمده پوشاک الگوی اصلی را در لباس زنان ایجاد می کند به عبارتند از:

  1. جلوی بدن
  2. گردن
  3. پشت بدن
  4. دامن
  5. آستین
  • درفتینگ

برای ایجاد طرح های اولیه از درفتینگ استفاده می شود و این طرح ها با استفاده اندازه استاندارد کارخانه ها اندازه گیری می شود. این روش به صورت سنتی بر روی کاغذ کشیده شده و علامت هایی برای سهولت تکمیل پوشاک دارد.

  • فشن دراپینگ

این سبک شامل تکه کردن پارچه موسلین روی یک فرم جهت ایجاد یک شکل سه بعدی می باشد و پس از رسیدن طراح به ظاهر مناسب، این پارچه برای الگوی نهایی به روی کاغذ منتقل می شود.

برای یادگیری الگوسازی با روش های بسیاری را یاد بگیرید و باید زمان زیادی برای حرفه ای شدن در این کار صرف کنید. علاقه داشتن و استعداد در این زمینه بسیار مهم می باشد و این را باید با تمام وجود انجام داد تا بتوانید بهترین خروجی را از آن داشته باشید.

معرفی نرم افزار سالیدورک

با معرفی نرم افزار سالیدورک همراه شما هستیم. سالیدورک یک نرم افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که بر روی ویندوز اجرا شده و توسط شرکت فرانسوی داسوسیستمز ساخته شده و همچنان توسعه داده می شود. درحال حاضر نرم افزار سالیدورک توسط  3/1 میلیون مهندس در بیش از 130.000 شرکت در سراسر جهان در حال استفاده است. این نرم افزار دارای سه محیط به نام های پارت (part) اسمبلی (assembly) و دراوینگ (drawing) می باشد. محیط اول برای رسم قطعه بوده، در محیط دوم قطعات یک مکانیسم بر روی هم سوار شده و در محیط آخر از آن ها نقشه مهندسی (معمولاً برای نسخه چاپی) تهیه می شود.

در واقع سالیدورک یک برنامه برای مدلینگ کردن قطعات صنعتی و جامدات می باشد و برای این کار احجام را بصورت پارامتریک یا واحدهای از پیش ساخته کنار هم قرار می دهد.

جهت شرکت در دوره های آموزش نرم افزار سالیدورک می توانید روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

کاربرد سالیدورک

با کمک سالیدورک به راحتی میتوان نقشه های دوبعدی از اجسام ترسیم کرده و آنها را مدل کرد. درواقع می توان بدون درگیری با محاسبات مورد نیاز نقشه کشی صنعتی، شکل خود راساخت و با استفاده از محیط طراحی نما و نقشه، سه جهت شکل خود را استخراج کرد.

نرم افزار سالیدورک امکانات و ابزارهای زیادی برای کارهای مانند مدل سازی و عملیات ورق کاری، جوش کاریریال ریخته گری، قالب سازی، تزریق پلاستیک، جوش دادن قطعات و همچنین تحلیل تنش و مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بارگذاری های گوناگون دارا می باشد.

دوره های آموزش مکانیک و تاسیسات

معرفی نرم افزار سالیدورک

ویژگی اصلی نرم افزار سالیدورک

  • سهولت کاربردی و آموزش در مقایسه با سایر نرم افزارها
  • سرعت بالا نسبت به سایر نرم افزارها
  • قابلیت ارتباط با تمامی نرم افزار های ماشین کاری و نرم افزار های تحلیل
  • فعالیت بهتر و سریعتر
  • امکان معادله نویسی (Equation) بین پارمترها و اندازه های مختلف در مدل
  • امکان استفاده از جداول طراحی (Design Table) به منظور برقراری ارتباط بین اندازه ها و معادلات  در محیط excel
  • کار بردر آسان سالیدورک در نقشه و طرح های پیچیده با هزاران عامل
  • امکان ایجاد نماهای انفجاری (exploded view) و تهیه فیلم و انیمیشن از مدل انفجاری در طی مونتاژ یا دمونتاژ شدن ول

نرم افزار سالیدورک برای رشته های درسی زیر بسیار مفید و کاربردی و یادگیری آن کاملاً ضروری است.

  • رشته مهندسی مکانیک گرایش جامدات
  • مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید
  • شرکت های که در حوزه تولید قطعات خودرو فعال هستند
  • کسانی که علاقه مند به طراحی سه بعدی مکانیکی می باشند
  • رشته مهندسی صنایع
  • رشته مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک
  • نقشه کشی صنعتی

استفاده از نرم افزار سالیدورک در کارخانجات تولید قطعات خودرو ماشین آلات و همچنین در خیلی از موارد توسط افرادی که کار نقشه کشی صنعتی همچنین طراحی مدل های چند بعدی انجام می دهند رواج دارد به طور خلاصه می توان گفت در بازار ساخت و تولید استفاده ازنرم افزار سالیدورک جایگاه ویژه ای در میان مهندسان دارد.

آموزش نرم افزار سالیدورک در مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار سالیدورک می باشد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. این دوره زیر نظر برترین اساتید برجسته کشور و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و پس پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود که مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در ارتباط باشید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سی شارپ در مجتمع فنی تهران

بسیاری از هنرجویان به دنبال بهترین موسسه آموزشی برای شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می باشند و ما به شما مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که برترین موسسه آموزشی می باشد را پیشنهاد می کنیم. دوره های آموزش برنامه نویس سی شارپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر برترین اساتید کشور و بروزترین تجهیزات آموزشی برگزار می شود و همواره راه ورود به بازار کار را برای هنرجویان آسان تر کرده است.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در سال های اخیر مهندسان بسیاری را به بازار کار معرفی کرده است و هدف این مجموعه آموزش تخصصی و ارائه مطالب مفید به هنرجویان می باشد به طوری که پس از گذراندن دوره به راحتی بتوانند جذب بازار کار شوند. تمامی اساتید این مجموعه دارای بالاترین مدرک دانشگاهی و بیشترین سابقه تدریس را دارند و جزء برجسته ترین اساتید کشور محسوب می شوند و شما می توانید جهت آشنایی با اساتید دوره های آموزشی به کارشناسان این مجموعه مراجعه نمایید.

زبان سی شارپ در ایران

سی شارپ در ایران بازار کار نسبتا خوبی دارد و شرکت های بسیاری در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت هستند و اکثر آن ها به دنبال نیروی جوان و با استعداد هستند و با کمی تلاش می توان این حرفه را به خوبی یاد گرفت و به سرعت در این زمینه مشغول به کار شد. شاید برای شما هم جای تعجب باشد که شرایط پیدا کردن یک شغل خوب در ایران بسیار سخت و پیچیده شده است ولی اگر در یک زمینه تخصصی مانند زبان برنامه نویسی سی شارپ مهارت داشته باشید می توانید راحت تر شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

داشتن مهارت در پیدا کردن شغل بسیار مهم است و امروزه بسیاری از شرکت ها با توجه به رزومه کاری متقاضیان آن ها را مورد ارزیابی قرار می دهند و هر فردی که به مهارت های بیشتری تسلط داشته باشد، شانس بیشتری برای کار در یک شرکت دولتی یا خصوصی دارد. شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می تواند یک مزیت بسیار بزرگ برای شما محسوب شود و در رزومه شما تاثیر گذار خواهد بود. همچنین مدارک مجتمع فنی تهران جزء معتبرترین مدارک کشور محسوب می شود که مورد شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

سی شارپ یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در ایران محسوب می شود و حتی در برخی از رشته های دانشگاهی به دانشجویان آموزش داده می شود و سی شارپ در عین سادگی کاربردهای بسیاری دارد و پس از گذراندن دوره های آموزشی آن می توان کدنویسی های دلخواهی انجام داد و برنامه های مختلفی طراحی کرد. بیشترین کاربردی که برنامه نویسی سی شارپ در ایران دارد، طراحی اپلیکیشن می باشد و ایران دارای بهترین اپلیکیشن های داخلی می باشد که در برخی از آن ها در تلفن های همراه ما وجود دارد. طراحی، توسعه و پشتیبانی اپلیکیشن بیشترین تقاضای شغل را در ایران دارد و کسانی که به این حرفه تسلط دارند می تواند پروژه های مختلفی در این زمینه انجام دهند.

سی شارپ در مجتمع فنی تهران

شغل های مربوط به برنامه نویسی سی شارپ

  • طراحی وب
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی نرم افزار
  • طراحی بازی
  • کدنویسی ماژول های الکترونیکی
  • برنامه نویسی ربات ها

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

تمامی علاقمندان به حوزه زبان های برنامه نویسی بخصوص زبان برنامه نویسی سی شارپ می توانند در دوره های آموزشی این مجموعه شرکت نمایند. برای شرکت در این دوره نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد و هنرجویان می توانند به صورت حضوری و یا از طریق سایت این مجموعه اقدام به ثبت نام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و سوالات، پیشنهادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سی شارپ مناسب چه افرادی است

یکی از سوالاتی که در زمینه برنامه نویسی وجود دارد این است که سی شارپ مناسب چه افرادی است و آیا همه می توانند این زبان را یاد بگیرند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سی شارپ هم مانند دیگر زبان های برنامه نویسی یک زبان کاملا مستقل و سطح بالا محسوب می شود و هر فردی که به حوزه برنامه نویسی و زبان برنامه نویسی سی شارپ علاقه دارد، می تواند برای یاد آن اقدام کند. زبان برنامه نویسی سی شارپ از جهت های مختلفی مزیت های خوبی دارد و افرادی که برای اولین بار قصد ورود به حوزه برنامه نویسی را دارند، زبان برنامه نویسی سی شارپ برای آن ها مناسب می باشد.

برای یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد و بسیاری از هنرجویان فکر می کنند که برای ورود به این حوزه باید از قبل اطلاعات زیادی در این زمینه داشته باشند ولی این چنین نیست و در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ تمامی نکات آموزشی به طور دقیق به هنرجویان آموزش داده می شود. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود.

سی شارپ مناسب چه افرادی است

آموزش سی شارپ

سی شارپ در حال حاضر یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در ایران محسوب می شود و در برخی از رشته های دانشگاهی به دانشجویان آموزش داده می شود. سی شارپ در ایران آینده بسیار خوبی دارد و روز به روز به مخاطبان آن افزوده می شود و در حوزه آموزش، بسیاری از آموزشگاه ها برای آموزش این تخصص اقدام کرده اند. آموزش سی شارپ در دانشگاه ها و موسسات آموزشی متفاوت می باشد و در دانشگاه ها عواملی مانند کمبود وقت، نبود سیستم های آموزشی، شلوغی کلاس و ... باعث می شود تا این حرفه به درستی و کامل به دانشجویان منتقل نشود.

اما در موسسات آموزشی مانند مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، از تمامی نیروهای آموزشی برای برگزاری این دوره ها استفاده می شود. در ابتدا زمان آموزش به گونه ای می باشد که در آن تمامی سرفصل های آموزشی به هنرجویان آموزش داده شود یک زمان کافی برای ارائه پروژه ها و سوالات هنرجویان اختصاص پیدا می کند. در حین آموزش از بروزترین و بهترین سیستم های آموزشی جهت گذراندن دوره های عملی استفاده می شود تا هنرجو به بهترین شکل ممکن مطالب آموزشی را یاد بگیرد.

بسیاری از موسسات و دانشگاه ها به دلیل نبود امکانات آموزشی مجبور هستند تا دوره های عملی مانند دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ را به صورت تئوری بگذرانند و با این روش، هنرجو با محیط برنامه نویسی و نرم افزارهای آن آشنا نمی شود ولی در دوره های عملی می توان به صورت پروژه محور مطالب را به هنرجویان انتقال داد و این یک تجربه اولیه از انجام پروژه های ابتدایی محسوب می شود.

ارائه مدرک پس از پایان دوره

پس از این که هنرجویان در امتحانات پایانی دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ موفق به اخذ نمره قبولی شدند، از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه به آن ها ارائه می شود و این مدرک یکی از برترین مدارک فنی در کشور محسوب می شود که مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

جهت شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید از طریق وب سایت این مجموعه اقدام به ثبت نام نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد دوره های آموزشی می توانید با شماره های 66939772-021 و 66933439-021 تماس حاصل نمایید.

سوالات مربوط به برنامه نویسی اندروید

بسیاری از هنرجویان جهت شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید سوالاتی برایشان پیش می آید و ما در این مطلب قصد داریم تا به سوالات مربوط به برنامه نویسی اندروید بپردازیم. سوالاتی که در ادامه به آن ها می پردازیم پرتکرارترین سوالات هنرجویان می باشد که در ادامه در قالب یک پرسش و پاسخ آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

همچنین هنرجویان می توانند جهت شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایند. این دوره ها هر ساله زیر نظر برترین اساتید و با بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و در پایان دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود.

سوالات متداول

  • زبان اصلی برنامه نویسی اندروید چیست؟

چندین زبان برنامه نویسی برای برنامه نویسی اندروید وجود دارد ولی اصلی ترین زبان های برنامه نویسی اندروید جاوا و کاتلین می باشد و بیشتر از زبان برنامه نویسی جاوا برای انجام برنامه نویسی اندروید استفاده می شود. جاوا زبان رسمی برنامه نویسی اندروید می باشد و گوگل بیشترین پشتیبانی را از این زبان می کند و اکثر اپلیکیشن های اندروید به کمک این زبان طراحی شده اند.

  • پیش نیاز یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید چیست؟

همان طور که گفتیم زبان اصلی برنامه نویسی اندروید زبان جاوا می باشد و یعنی قبل از این که به برنامه نویسی اندروید بپردازید، باید به زبان برنامه نویسی جاوا تسلط داشته باشید. یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید به پیش نیاز زبان برنامه نویسی جاوا نیاز دارد که هنرجویان ابتدا باید این دوره را به صورت جداگانه پشت سر بگذارند. اگر هنرجویان از قبل به زبان برنامه نویسی جاوا تسلط داشته اند می توانند در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید شرکت نمایند.

  • برای یادگیری برنامه نویسی اندروید به چه چیزهایی نیاز می باشد و چقدر زمان می برد تا این زبان را یاد بگیریم؟

بسیاری از هنرجویان بر این باور هستند که برای یادگیری برنامه نویسی اندروید به یک سیستم فوق پیشرفته نیاز می باشد ولی واقعیت به این صورت نیست و با یک سیستم معمولی هم می توان این زبان برنامه نویسی را آموخت. مدت زمان یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید بستگی به تلاش و میزان استعداد هر فرد دارد ولی با شرکت در دوره های آموزشی و یک برنامه ریزی مناسب می توانید در مدت زمان کوتاهی به خوبی به این زبان تسلط پیدا کنید.

سوالات مربوط به برنامه نویسی اندروید

  • آیا می توان از طریق برنامه نویسی اندروید درآمد کسب کرد؟

تقریبا این سوال تمامی هنرجویان می باشد و طبیعی است قبل از آن که وارد یک حوزه تخصصی شوید، قبل از آن در مورد بازار کار آن حرفه تحقیق کنید. بازار کار برنامه نویسی اندروید در خارج از ایران بسیار پیشرفته می باشد و در داخل ایران به نسبت کمتر به آن پرداخته می شود. برنامه نویسی اندروید در ایران درآمد بسیار خوبی دارد و یکی از حوزه های پردرآمد و محبوب برنامه نویسان در این زمینه، طراحی و توسعه اپلیکیشن های اندروید می باشد.

  • کسانی که هیچ سر رشته ای از برنامه نویسی ندارد می توانند زبان برنامه نویسی اندروید را یاد بگیرند؟

تمامی افرادی که به یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید علاقه مند هستند می توانند پس از گذراندن دوره های آموزشی به خوبی به این زبان تسلط پیدا کنند حتی اگر از قبل هیچ اطلاعاتی درباره زبان های برنامه نویسی نداشته باشند. دوره آموزش برنامه نویسی اندروید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تمامی دوره های آموزشی خود را از مبتدی تا پیشرفته برگزار می کند.

  • آیا پس از پایان دوره مدرک ارائه می شود؟

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از معتبرترین موسسات آموزشی در کشور می باشد و دارای یکی از مهمترین و کاربردی ترین است و پس از پایان هر دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود و این مدرک مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و در پیدا کردن شغل کمک بسیار زیادی به شما می کند.

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

هنرجویان جهت شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید می توانند از طریق سایت این مجموعه اقدام به ثبت نام نمایند. برای شرکت در این دوره به پیش نیازهای آن توجه داشته باشید و جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.