اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

خدمات آزمایش در منزل

خدمات آزمایش در منزل

خدمات آزمایش در منزل به چه صورت می باشد؟ چه آزمایش هایی را می توان در منزل انجام داد؟ برای ثبت درخواست آزمایش در منزل چه باید کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات در این مقاله می باشد و تا انتها همراه ما باشید. این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا کرونا اکثر مردم از مراجعه حضوری به بیمارستان ها و مراکز درمانی جلوگیری می کنند و در حال حاضر مراکز درمانی یکی از شلوغ ترین و خطرناک ترین محل به منظور انتشار ویروس کرونا می باشد. محیط خانه امن ترین مکان برای مردم می باشد و تا جایی که امکان دارد باید تمامی فعالیت های خود را به دور شلوغی انجام دهیم.

شرکت پالسی نو در راستای نیازهای مردم، اکثر خدمات درمانی و پزشکی را در منزل و بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها و مراکز درمانی ارائه می نماید. متقاضیان از این پس می توانند انواع آزمایش ها مانند آزمایش خون، آزمایش چکاپ، سونوگرافی، فیزیوتراپی، انواع تزریقات، تست کرونا و ... را در منزل و با مناسب ترین هزینه انجام دهند. همچنین یکی از بهترین خدمات این شرکت، خدمات پزشک متخصص در منزل می باشد و اگر دچار بیماری شده اید می توانید از این خدمات استفاده نمایید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز درمانی نمی باشد.

ثبت درخواست برای استفاده از خدمات آزمایش در منزل بسیار راحت می باشد و شما می توانید از دو طریق درخواست خود را به ثبت برسانید. روش اول شما می توانید اپلیکیشن پالسی نو را از همین سایت یا کافه بازار دریافت کرده و پس از نصب و ورود به برنامه می توانید درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. در روش دوم شما می توانید از طریق وب سایت پالسی نو وارد سامانه ثبت درخواست شده و به راحتی درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. همچنین اگر در روند ثبت درخواست مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

خدمات آزمایش در منزل شرکت پالسی نو

خدمات آزمایش در منزل

شرکت پالسی نو تمامی خدمات آزمایش در منزل زیر را با بالاترین کیفیت و پرسنل باتجربه در این زمینه برای متقاضیان انجام خواهد داد:

  • آزمایش خون در منزل
  • آزمایش چکاپ در منزل
  • نوار قلب در منزل
  • سونوگرافی در منزل
  • فیزیوتراپی در منزل
  • رادیولوژی در منزل
  • تست کرونا در منزل
  • تزریقات در منزل
  • آزمایش زگیل تناسلی در منزل
  • آزمایش قندخون در منزل

همچنین شرکت پالسی نو علاوه بر خدماتی آزمایشگاهی خدمات دیگری هم به متقاضیان خود ارائه می دهد که به شرح زیر می باشد:

  • خرید دارو آنلاین
  • تحویل دارو در منزل
  • خرید کپسول اکسیژن
  • اجاره کسپول اکسیژن
  • تعویض اینترنتی دفترچه بیمه
  • پزشک متخصص در منزل
  • پرستار در منزل
  • پرستار کودک در منزل

همچنین شرکت پالسی نو سعی دارد جهت رفاه حال بیماران، تعداد خدمات آزمایش در منزل را با توجه به نیاز بیماران افزایش دهد و تمامی این آزمایش ها با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد و نتیجه آن در کمترین زمان به دست بیمار خواهد رسید. هدف شرکت پالسی نو این است که بیماران در دوران بیماری خود شرایط بهتری را سپری کنند و هیچ دغدغه ای جزء گذراندن طول درمان خود نداشته باشند و ما همیشه همراه شما خواهیم بود. استفاده از این خدمات برای سالمندان، افراد معلول و ناتوان، کودکان، خانم های باردار و بیماران بد حال بسیار مناسب می باشد و دیگر لازم نیست دغدغه صف های طولانی و شلوغی بیمارستان ها و حتی رفت و آمد به مراکز درمانی با وجود ترافیک شهری و مسیر طولانی را داشته باشند.

مراقبت های بعد از عمل جراحی

خدمات آزمایش در منزل

یکی از خدماتی که شرکت پالسی نو به متقاضیان خود ارائه می دهد، مراقبت های بعد از عمل جراحی و بعد از زایمان می باشد و حتما یک نفر باید در کنار بیمار باشد و برای انجام کارهای شخصی به او کمک کند. همچنین این فرد باید اطلاعات پزشکی داشته باشد تا زمانی که حال بیمار وخیم شد سریعا اقدامات اولیه را انجام دهید و همچنین جهت تعویض پاسنمان جراحی باید از یک فرد باتجربه کمک گرفت. اگر به تازگی عمل جراحی انجام داده اید شما به یک نفر احتیاج دارید و تا زمان بهبودی کامل باید این فرد در کنار شما باشد. جهت استفاده از این خدمات می توانید به سامانه پالسی نو مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969  و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

چیدمان منزل با 3d max

چیدمان منزل با 3d max

تا به حال به فکر چیدمان منزل با 3d max بوده اید؟ چرا چیدمان منزل اهمیت دارد ولی افراد کمی به آن اهمیت می دهند؟ کاربرد نرم افزار 3d max در چیدمان منزل چیست؟ این ها سوالاتی هستند که اغلب توسط مردم پیش می آید و ما قصد داریم تا امروز به آن ها پاسخ دهیم. بحث چیدمان منزل با 3d max یک مبحث بسیار مهم و فوق العاده می باشد که در دوره های آموزش نرم افزار 3d max در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به صورت مفصل به هنرجویان آموزش داده می شود. اگر قصد شرکت در این دوره ها را دارید می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.

برای این که خونه به یک جای فوق العاده برای زندگی تبدیل بشه نیاز به یک چیدمان بدون نقص و اصولی می باشد که باید توسط افراد باتجربه این کار انجام شود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام چیدمان منزل، نقاطی از منزل بی استفاده مانده است و هیچ وسیله ای را نمی توان در آن نقطه قرار داد و یا متراژ منزل شما نسبت به وسلیه هایی که دارید بزرگ یا کوچکتر است و برای این که بتوانید هر نوع وسیله را در جای درست قرار دهید، باید یک چیدمان درست و اصولی داشته باشید.

در دوره آموزش نرم افزار 3d max، پس از آشنایی با محیط برنامه با تمامی پارامترهای آن آشنا می شوید. در بخش مدلسازی شما آموزش می بینید که می توانید اشیا منزل را به صورت استاندارد و به صورت دو بعدی طراحی کنید و سپس با جا به جایی، دوران و تغییر مقیاس اشیا می توانید به آن مسلط شوید. طراحی اشکال دو بعدی با نرم افزار بسیار مهم می باشد و شما ابتدا آن چیزی را که دارید باید به صورت اصولی در نرم افزار طراحی کنید و سپس با استفاده از امکانات و ویژگی های نرم افزار 3d max می توانید بحث چیدمان منزل را دنبال کنید.

اهمیت چیدمان منزل

چیدمان منزل با 3d max

بسیاری از افراد از طراحی و چیدمان منزل با نرم افزار 3d max لذت می برند و با پیاده سازی در داخل یک منزل می توان فهمید که چقدر این حرفه مهم و کاربردی می باشد. به طور مثال یک اتاق خواب با متراژ متوسط را در نظر بگیرید. داخل اتاق خواب وسایلی مانند تخت خواب، کمدهای لباس، میز کامپیوتر، آینه، کشو، قفسه و ... وجود دارد ولی ممکن است در هر اتاق خوابی این وسایل به طور کامل جا نشود. در این جا می توان از حرفه چیدمان منزل با 3d max کمک گرفت و ابتدا باید وسایل مورد نیاز خود را در نرم افزار با مقیاس دقیق مدلسازی کنید.

حالا یک تصویر از اتاق خواب باید داشته باشید و حالا فقط جایگذاری و چیدمان مدل ها در نرم افزار می باشد. شما هر طرحی که داشته باشید می توانید به کمک نرم افزار پیاده سازی کنید و حتی در آخر می توانید یک مدل سه بعدی از آن داشته باشید. نرم افزار 3d max قابلیت سه بعدی نشان دادن اشیا را دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا به طور دقیق تر طرح خود را اجرا کند. حالا طرح به دست آمده را اجرا کنید و چیدمان اتاق خواب را شروع کنید.

آموزش نرم افزار 3d max

اگر به مباحث طراحی دکوراسیون، مدلسازی و چیدمان منزل علاقمند هستید می توانید در دوره های آموزش نرم افزار 3d max در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید. 3d max یک نرم افزار کامل در زمینه طراحی دکوراسیون، مدلسازی، انیمیشن، جلوه های ویژه، طراحی های سه بعدی و ... می باشد که می توانید در زمینه های مختلف آن فعالیت کنید. اگر به کارهای گرافیستی و فیلمسازی علاقمند هستید، نرم افزار 3d max در این زمینه می تواند به شما کمک کند. برای شرکت در این دوره نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد و پس از پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439