اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی

قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی ممکن است توسط فروشندگان نسبت به کاتالیزور خودروهای داخلی بیشتر باشد و دلیل آن کیفیت بیشتری کاتالیزور خودروهای خارجی می باشد که این مسئله برای همه روشن است. بسیاری از تعمیرگاه های کاتالیزور، کاتالیزورهای ضایعاتی خودروها را از هم جدا می کنند و به صورت جداگانه به فروش می رسانند. برخی از کاتالیزورهای خودرو ممکن است خاک آن ها برای بازیافت مناسب نباشد و این به دلیل کیفیت بسیار پایین کاتالیزور خودرو می باشد.

اما قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی به دلیل این که خاک ارزشمندی دارند ممکن است بیشتر باشد و همین کاتالیزور خودروهای خارجی بسیار گران تر از خودروهای داخلی می باشد. بسیاری از خریداران خاک کاتالیزور به صورت تخصصی در زمینه بازیافت خاک کاتالیزور فعالیت می کنند و به خوبی با کاتالیزورهای خودروهای داخلی و خارجی آشنایی دارند و اگر خاک کاتالیزور مناسب بازیافت باشد، آن را خریداری می کنند.

مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروهای خارجی می باشد و همچنین در زمینه خرید خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند و اگر خاک کاتالیزور خودرو خارجی برای فروش دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. خرید و فروش و قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی به صورت توافقی می باشد و یا به صورت کیلویی به فروش می رسند و این معامله بین خریدار و فروشنده انجام می شود.

بازیافت خاک کاتالیزور خودرو خارجی

قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی

با بازیافت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی می توان مقدار مناسبی از مواد اولیه آن از جمله فلزات گروه پلاتین آن را به دست آورد و پلاتین یک فلز ارزشمند در تمامی صنعت ها می باشد که برای کارهای مختلف از جمله ساخت کاتالیزور از آن استفاده می شود. کاتالیزور از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که برای بازیافت آن این قسمت ها از یکدیگر جدا می شوند و قسمت هایی که قرار است بازیافت شوند آسیاب می شود و به صورت خاک کاتالیزور در می آیند.

حالا این خاک کاتالیزور شامل فلزات گروه پلاتین و دیگر مواد اولیه می باشد و برای به دست آورند فلز پلاتین آن، از روش های استخراج استفاده می شود. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند به طور کامل به این موضوع مسلط هستند و برای انجام این کار به ابزارهای مناسب و چندین اسید نیاز می باشد. توجه داشته باشید که اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید، به هیچ عنوان تنهایی اقدام به انجام این کار نکنید و به دلیل استفاده از اسیدهای مختلف، این یک کار خطرناک محسوب می شود و باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کرد.

از کجا خاک کاتالیزور تهیه کنیم؟

برای تهیه خاک کاتالیزور باید به ضایعاتی ها و یا تعمیرگاه های کاتالیزور مراجعه نمایید و همچنین با جستجو در اینترنت می توانید فروشندگان کاتالیزورهای ضایعاتی را پیدا کنید و چیزی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید. بازیافت کاتالیزورهای ضایعاتی زمانی صرفه اقتصادی دارد که شما مقدار زیادی خاک کاتالیزور داشته باشد و هر چه خاک کاتالیزور بیشتری داشته باشید، مواد اولیه بیشتری می توانید به دست آورید.

این مواد که مهمترین آن فلز پلاتین می باشد، بار دیگر در کارخانجات مختلف قابل استفاده می باشند و می توانید با فروش آن درآمد خوبی کسب کنید. فلز پلاتین به دلیل خاصیت ضد آلایندگی که دارد یکی از مهمترین مواد اولیه در ساخت کاتالیزور می باشد و پس از فرسودگی کاتالیزور می توان آن را استخراج کرد و دوباره از آن برای ساخت کاتالیزورهای جدید استفاده کرد و بسیاری از کارخانه های ساخت کاتالیزور، کاتالیزورهای ضایعاتی را جمع آوری می کنند و با بازیافت آن، مواد اولیه مهم آن را به دست می آورند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مورد قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

آموزش نرم افزار Revit به صورت کاربردی

آموزش نرم افزار Revit به صورت کاربردی

دوره های آموزش نرم افزار Revit به صورت کاربردی هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و هنرجویان در این دوره ها به صورت کامل کار با نرم افزار را آموزش می بینند و پس از گذراندن دوره به راحتی می توانن وارد بازار کار شوند.هدف از برگزاری این دوره در این مجموعه این است که هنرجویان به یک تخصص کاربردی تسلط پیدا کنند و برای ورود به بازار کار آماده باشند. این روزها پیدا کردن شغل دغدغه بسیاری از جوانان می باشد و اکثر شرکت ها، سازمان ها، کارخانجات و موسسه ها به دنبال نیروی متخصص هستند.

داشتن تخصص باعث می شود تا شما در یک حوزه کاری مسلط باشید و پیدا کردن شغل برای فردی که تخصص خاصی ندارد، بسیار سخت است و در صورت پیدا کردن شغل ممکن است با تصورات او متفاوت باشد. دوره های آموزش نرم افزار Revit به صورت کاربردی این امکان را به شما می دهد که بتوانید به راحتی در شغل مورد نظر خود مشغول به کار شوید. نرم افزار Revit یک نرم افزار تخصصی و کاربردی در زمینه مدلسازی اطلاعات ساختمانی می باشد و بازار کار آن در ایران رایج می باشد.

این نرم افزار بیشتر مربوط به دانشجویان معماری می باشد ولی تمامی علاقمندان می توانند برای یادگیری این نرم افزار اقدام نمایند. این روزها برای پیدا کردن شغل باید حتما به یک نرم افزار تخصصی مانند نرم افزار Revit تسلط داشته باشید و با یادگیری یک نرم افزار می توان پروژه های بسیاری را انجام داد و همچنین می توانید در این حوزه پیشرفت کنید. برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار Revit به صورت کاربردی می توانید از طریق وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.

تاریخچه نرم افزار Revit

آموزش نرم افزار Revit به صورت کاربردی

نرم افزار Revit از محصولات کمپانی Autodesk می باشد که این مجموعه نرم افزارهای تخصصی بسیاری را وارد بازار کرده است و یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدلسازی اطلاعات ساختمانی می باشد و اکثر مهندسان عمران، معمار و تاسیسات کارهای خود را با این پروژه انجام می دهند. این نرم افزار قابلیت سه بعدی دارد و می توانید جزئیات پروژه را به صورت دقیق و با کیفیت بالا بررسی کرد و هر گونه تغییرات را می توان در کمترین زمان اعمال کرد. نرم افزار Revit به کاربران توانایی طراحی ساختمان، سازه و مولفه های آن به صورت سه بعدی، یادداشت و علامتگذاری با عناصر دو بعدی و دسترسی اطلاعات ساختمانی از پایگاه داده های مدل ساختمان را می دهد.

نرم افزار Revit در سال 1997 برای طراحی مکانیک تاسیس شد و بعدها در سال سال 2002 توسط کمپانی Autodesk خریداری شد. نرم افزار Revit دارای چندین نسخه می باشد که در سال 2005 نسخه Revit Structure و در سال 2006 Revit MEP به بازار معرفی شد و پس از آن نسخه Revit Building به Revit Architecture تغییر نام داد و این سه نسخه از نسخه های اصلی این نرم افزار می باشد.

خصوصیات نرم افزار Revit

آموزش نرم افزار Revit به صورت کاربردی

  • سادگی و سرعت یادگیری بالای آن
  • تبدیل نقشه های فاز یک به فاز دو
  • حذف خطاهای انطباق نماها، پلان ها و مقاطع
  • افزایش سرعت، دقت ترسیم و همچنین تغییر نقشه ها
  • امکان طراحی حجمی و تبدیل آن به نقشه های اجرایی
  • امکان تعریف استانداردهای ساخت در تجهیزات ساختمان
  • امکان انجام مطالعات اقلیمی بر روی ساختمان
  • ترسیم همزمان 2 بعدی و 3 بعدی نقشه های ساختمان
  • ارتباط همزمان نقشه های معماری با نقشه های سازه و تاسیسات و اعمال همزمان تغییرات بین این نقشه ها
  • قابلیت ارتباطی با دیگر نرم افزارهای BIM از طریق IFC و نیز اتوکد و 3D Max
  • محاسبه متره ساختمان و تغییر سریع آن در صورت تغییر نقشه ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد دوره های آموزش نرم افزار Revit به صورت کاربردی می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. پس از پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف این مجموعه به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک یکی از معتبرترین مدارک در کل کشور می باشد که مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی

یکی از اجزای ماشین لباسشویی ال جی که باعث می شود ماشین لباسشویی هنگام کار کردن ثابت باشد، کمک فنر می باشد و اگر این قطعه دچار خرابی شود، باید برای تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی اقدام نمایید. کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی نقش مهمی در کاهش لرزش های ماشین لباسشویی هنگام کار کردن دارد و اگر این کمک فنرها آسیب ببینند، ماشین لباسشویی ال جی هنگام کار کردن لرزش های شدیدی پیدا می کند که منجر به جا به جایی ماشین لباسشویی می شود.

خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی می شود و زمانی که با این مشکل مواجه شدید، باید برای تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی اقدام نمایید و در غیر این صورت هزینه های بیشتری روی دست شما می گذارد. مخزن ماشین لباسشویی ال جی برای شستشو و آبگیری لباس ها با سرعت بالایی به دور خود می چرخد و اگر کمک فنرهای ماشین لباسشویی وجود نداشت، ماشین لباسشویی با تکان های شدیدی رو به رو می شد و همچنین صدای زیادی هم تولید می کرد.

برای تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی می توانید با مجموعه نلی هوم تماس بگیرید و این مجموعه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران می باشد و صفر تا صد خدمات تعمیر ماشین لباسشویی را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما ارائه می دهد و این مجموعه تمامی خدمات خود را به صورت همه روزه و در کمترین زمان به مشتریان خود ارائه می دهد.

تشخیص خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی

برای تشخیص خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید و تعمیرکار با ابزارهایی که در دسترس دارد می تواند این مشکل را بررسی کند. البته شما هم با مشاهده علائم ظاهری ماشین لباسشویی می توانید آن را به کارشناسان ما منتقل کنید و پس از آن تعمیرکاران نلی هوم برای تعمیر قسمت خراب ماشین لباشسویی ال جی اقدام می کنند. تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی یک کار تخصصی می باشد که و تعمیرکار باید تجربه لازم و ابزاراهای مخصوص برای تعمیر آن داشته باشد.

ماشین لباسشویی در حالت عادی و در زمان کار کردن هیچ لرزشی ندارد و فقط صدای کمی بسیار کمی از آن به گوش می رسد که طبیعی است. اما گاهی اوقات ممکن است ماشین لباشویی تکان های شدیدی بخورد و حتی چند متر هم جا به جا شود و این به دلیل خرابی کمک فنرهای ماشین لباسشویی می باشد. البته اگر لرزش ماشین لباسشویی در یک جای ثابت باشد ممکن است به دلیل خرابی مخزن لباس ماشین لباسشویی و خرابی تسمه و بلبرینگ های این دستگاه باشد ولی عمده ترین مشکل لرزش شدید ماشین لباسشویی به دلیل خرابی کمک فنر دستگاه می باشد.

خرابی کمک فنر دستگاه ممکن است به دلیل فرسودگی، ضربه خوردگی یا سنگینی بیش از حد ماشین لباسشویی باشد و باید حتما به میزان استاندارد داخل ماشین لباسشویی لباس قرار دارد. برای تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی ابتدا باید آن را به طور کامل از دستگاه جدا کرد و اگر قابل تعمیر باشد، تعمیرکاران ما این کار را برای شما انجام می دهند و اگر این قطعه غیر قابل تعمیر باشد، باید یک قطعه جدید خریداری کنید که برای این کار می توانید از تعمیرکاران ما کمک بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

اگر به یک مجموعه مطمئن برای تعمیر ماشین لباشسویی ال جی خود نیاز دارید، ما به شما مجموعه نلی هوم را معرفی می کنیم و تمامی خدمات این مجموعه به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه می شود و حتی قطعات جدید استفاده شده در دستگاه شما دارای گارانتی این مجموعه می باشد و هر گونه مشکلی که وجود داشته باشد، تعمیرکاران ما برای برطرف کردن آن اقدام می کند.

مجموعه نلی هوم نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران می باشد و در هر نقطه از تهران که هستید، با تماس با کارشناسان نلی هوم می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ

تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ

در این مطلب قصد به تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ بپردازیم تا هنرجویان برای یادگیری این نرم افزار اطلاعات بیشتری داشته باشند. نرم افزار Revit و اسکچاپ هر دو نرم افزار تخصصی در زمینه معماری می باشد و هر دو نرم افزار در دو زمینه متفاوت کاربرد دارد و نمی توان گفت که کدام نرم افزار از دیگری بهتر است. نرم افزار Revit از سیستم مدلسازی اطلاعات ساختمانی یا BIM پیروی می کند و نرم افزار اسکچاپ صرفا یک نرم افزار مدلسازی پایه است که بر اساس Mesh مدلسازی آن صورت می گیرد و در ادامه بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ به طور کلی مختلف می باشد و هر دو نرم افزار جزء بهترین نرم افزارهای معماری می باشند که در ایران و خارج از ایران به آن پرداخته می شود و بسیاری از پروژه های ساختمانی از طریق این نرم افزارها انجام می شود. این دو نرم افزار امکانات و ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهند که به کمک آن ها می توان پروژه ها را با بهترین کیفیت و جزئیات انجام داد و فقط کافیست به طور کامل به نرم افزار تسلط داشته باشید.

دوره های آموزش نرم افزار Revit و نرم افزار اسکچاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و تمامی علاقمندان به یادگیری این نرم افزارها می توانند در این دوره ها شرکت نمایند و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

درباره نرم افزار Revit و اسکچاپ

تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ

  • نرم افزار Revit

همان طور که گفتیم، نرم افزار از سیستم مدلسازی ساختمانی یا همان BIM پیروی می کند و ایده اصلی این سیستم برای این است که مهندسان رشته های معماری، عمران، برق و مکانیک بتوانند بهتر با هم تعامل داشته باشند و به طور مثال وقتی یک مهندس معمار مدلسازی پروژه را شروع می کند، مهندس عمران می تواند به فایل مدلسازی معمار دسترسی داشته باشد و با هم پروژه را انجام دهند و این باعث می شود تا از خطاها و مشکلات احتمالی جلوگیری شود و می توان گفت تمامی مهندسان یک فایل مرجع داند که می توانند تغییرات لازم را در آن انجام دهند.

  • نرم افزار اسکچاپ

نرم افزار اسکچاپ هم یک نرم افزار تخصصی در زمینه معماری می باشد و تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ این است که در حوزه جداگانه کاربرد دارند. مقایسه این دو نرم افزار کار اشتباهی است و هر دو نرم افزار قابلیت های خاص خود را دارند. اسکچاپ یک نرم افزار بسیار آسان و مناسب برای مدلسازی است و هر فردی بدون داشتن تخصص خاصی می تواند این نرم افزار را به راحتی یاد بگیرد. نرم افزار اسکچاپ دارای یک محیط گرافیکی می باشد که نرم افزار Revit این طور نیست.

شروع یادگیری

اگر تصمیم خود را برای یادگیری هر کدام از نرم افزارهای Revit یا اسکچاپ را گرفته اید، برای شروع لازم نیست کار خاصی انجام دهید و می توانید در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید و پس از آن اساتید این مجموعه صفر تا صد نکات آموزشی درباره این حرفه را به شما آموزش می دهند و پس از پایان دوره به طور کامل به نرم افزار مسلط می شود. از مزیت های شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این است که این مجموعه دوره های آموزشی خود را در راستای نیاز جامعه و بازار کار برگزار می کند و هنرجو پس از گذراندن دوره به سرعت می تواند جذب بازار کار شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 66576455

خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی

کاتالیزور ضایعاتی ارزشی ندارد و نمی توان دوباره از آن برای خودرو استفاده کرد ولی خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی می تواند برای شما سودآور باشد چرا که در خاک کاتالیزور فلزات ارزشمندی وجود دارد که با استخراج آن می توانید آن ها را به دست آورید. در کاتالیزور خودرو از یک فلز مهم و ارزشمند به نام پلاتین استفاده شده است و دلیل آن این است که فلز پلاتین خاصیت ضد آلایندگی دارد و برای همین در کاتالیزور خودروها از این فلز استفاده می شود.

کاتالیزور خودروها با توجه به نوع خودرو متفاوت می باشد و حتی کیفیت کاتالیزور خودروها با یک دیگر متفاوت است و بستگی به کشور و کارخانه ساخت کاتالیزور خودرو دارد. به طور مثال کاتالیزور خودروهای خارجی بسیار با کیفیت تر از کاتالیزور خودروهای داخلی می باشد و در نتیجه خاک کاتالیزور خودروهای خارجی ارزشمندتر می باشد و در زمان خاک کاتالیزور ضایعاتی باید به این نکته توجه داشته باشید.

عمر مفید کاتالیزور خودروها به طور حدودی بین 3 الی 4 سال می باشد و پس از این مدت باید توسط یک تعمیرکار کاتالیزور بررسی شود و در صورتی که کاتالیزور فرسوده شده باشد، باید یک کاتالیزور جدید را جایگزین آن کنید. کاتالیزورهای ضایعاتی توسط تعمیرکاران کاتالیزور به صورت یک جا توسط افرادی که برای خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی اقدام کرده اند به فروش می رسد و مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور ضایعاتی می باشد و اگر خاک کاتالیزور برای فروش دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

خاک کاتالیزور ضایعاتی

خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی

کاتالیزور خودرو شامل قسمت های مختلفی است که هنگام بازیافت و استخراج فلزات آن، قسمت های بی ارزش از آن جدا می شود و قسمت های مهم و با ارزش آن با استفاده از ابزارها و مواد شیمیایی به خاک کاتالیزور تبدیل می شود و پس از آن با روش های اصولی و خاص می توان فلزات گروه پلاتین آن را به دست آورد. برای این که عملیات بازیافت و استخراج فلزات کاتالیزور بهتر انجام شود، کاتالیزور به خاک کاتالیزور تبدیل می شود.

با به دست آوردن فلزات پلاتین خاک کاتالیزور، می توان آن را بار دیگر در صنعت های مختلف استفاده کرد و حتی برخی از کارخانه های ساخت کاتالیزور خودرو، کاتالیزورهای ضایعاتی را جمع آوری می کنن و با بازیافت آن و به دست آوردن مواد اولیه خاک کاتالیزور مانند فلز پلاتین، از آن بار دیگر برای ساخت کاتالیزور جدید استفاده می شود و این کار باعث جلوگیری از هزینه های اضافی و همچنین هدر رفتن مواد اولیه می شود. بازیافت کاتالیزورهای ضایعاتی خودرو باعث می شود تا زباله کمتری تولید شود و این برای محیط زیست بسیار عالی است.

علائم خرابی کاتالیزور خودرو

زمانی که با علائم زیر رو به رو می شوید، باید برای تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو اقدام نمایید:

  • کاهش شتاب خودرو
  • افزایش سوخت خودرو
  • بوی ناطمبوع در داخل خودرو
  • حرارت بالای موتور
  • رد شدن در تست های آلایندگی

زمانی که موارد فوق را در خودرو خود مشاهده کردید، باید به یک تعمیرکار کاتالیزور مراجعه کنید تا کاتالیزور خودرو شما را مورد بررسی قرار دهد. گاهی اوقات گرفتگی در کاتالیزور خودرو باعث می شود تا عملکرد آن دچار اختلال شود و با مراجعه به تعمیرگاه کاتالیزور می توان این مشکل را برطرف کرد و نیازی به تعویض کاتالیزور خودرو نمی شود. مجموعه کاتالیست وان ضمن فعالیت در زمینه خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی، به صورت تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض خاک کاتالیزور فعالیت می کند و کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور انواع خودرو می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی می توانید با ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نماییم. شماره تماس: 09128385256