اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعمیر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ توسط نمایندگی های مجاز در سطح شهر انجام می شود و هر زمان که ماشین لباسشویی سامسونگ شما به تعمیرات نیاز داشت، فقط به نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ مراجعه نمایید و این نمایندگی ها به صورت تخصصی و تضمینی دستگاه شما را تعمیر می کنند. ماشین لباسشویی سامسونگ دارای ضمانت نامه می باشد که برای تعمیرات باید از نمایندگی سامسونگ برای دستگاه خود استفاده کنید و در غیر این صورت ضمانت نامه شما باطل خواهد شد.

مجموعه نلی هوم نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران می باشد و برای تعمیر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ خود می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و ما صفر تا صد خدمات تعمیر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما ارائه می دهیم. ماشین لباسشویی سامسونگ با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و قطعات آن کیفیت بسیار بالایی دارند.

هر کدام از قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ دارای یک طول عمر می باشند و ممکن است پس از چند سال کار کردن نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند که این موضوع طبیعی است. ولی گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ دچار خرابی شود که در این صورت یک تکنیسین متخصص برای بررسی و عیب یابی دستگاه به منزل شما مراجعه می کند و پس از پیدا کردن مشکل، اقدام به رفع آن می کنند.

قطعاتی که بیشتر به تعمیر نیاز پیدا می کنند

  • لاستیک درب ماشین لباسشویی

لاستیک در ماشین لباسشویی یکی از اجزای مهم این دستگاه به شمار می رود و اگر لاستیک درب ماشین لباسشویی سامسونگ دچار پوسیدگی، پارگی یا تغییر حالت شده باشد، باید برای تعویض آن اقدام نمایید و در صورتی که با این وضعیت به شستشوی لباس ها ادامه دهید، امکان نشتی آب از کناره های درب ماشین لباسشویی وجود دارد که باعث خرابی ماشین لباسشویی هم می شود.

  • فیلتر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی دارای فیلتر می باشد که طبق استاندارد باید هر ساله فیلتر آن تعویض شود و به طور مثال اگر فیلتر پمپ تخلیه آب به موقع تعویض نشود، این قطعه به درستی کار نمی کند و آب داخل دستگاه را به طور کامل تخلیه نمی کند.

  • تسمه، بلبرینگ، کاسه نمد و سه نظام

لباسشویی برای چرخش مخزن خود به چندین قطعه نیاز دارید که این قطعه ها شامل تسمه، بلبرینگ، کاسه نمد و سه نظام می باشد و پس از چندین سال کار کردن می بایست توسط یک تعمیرکار این قطعات مورد بررسی قرار گیرد. یکی از دلایلی که باعث خرابی زودرس این قطعات می شود، سنگینی بیش از اندازه مخزن ماشین لباسشویی می باشد که به دلیل قرار دادن لباس های زیاد داخل آن می باشد و همیشه باید طبق استاندارد ماشین لباسشویی سامسونگ داخل آن لباس قرار داد.

در زمان خرابی ماشین لباسشویی چکار کنیم؟

زمانی که متوجه خرابی ماشین لباسشویی سامسونگ شده اید، اصلا نگران نباشید و شستشوی لباس ها را متوقف کنید و اگر خرابی دستگاه شما نشتی آب است، با احتیاط دستگاه را از پریز برق جدا کنید تا اتفاق خطرناکی رخ ندهد و سپس جلوی نشتی آب را بگیرید تا به سایر لوازم منزل آسیب نرسد. پس از آن می توانید برای تعمیر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و پس از ثبت درخواست، تعمیرکاران ما در کمترین زمان در محل حضور پیدا می کنند و اقدام به تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان می کنند و اگر دستگاه شما به قطعات جدیدی نیاز داشته باشد، مجموعه نلی هوم می تواند بهترین قطعات اورجینال را برای شما تهیه کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.