اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

نکات مهم در نگهداری از لباسشویی سامسونگ

در این مطلب قصد داریم نکات مهم در نگهداری از لباسشویی سامسونگ را برای شما شرح دهیم و هر کسی که از ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می کند، لازم است تا این نکات را جدی بگیرید. ماشین لباسشویی سامسونگ یک دستگاه کاملا پیشرفته و امروزی می باشد و برای ساخت از آن از بهترین تکنولوژی روز دنیا و بهترین قطعات استفاده شده است و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، تا سال های زیادی بدون مشکل برای شما کار می کند و مهمترین نکته این است که دارای ضمانت نامه می باشد.

نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ بسیار مهم است و اگر به صورت غلط از آن استفاده کنید، ممکن است به آن آسیب وارد کنید و اکثر خرابی های ماشین لباسشویی سامسونگ که پیش می آید، به دلیل نا آگاهی افراد از نحوه استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد. زمانی که ماشین لباسشویی سامسونگ را خریداری می کنید، یک متخصص برای نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی سامسونگ به منزل شما مراجعه می کند و ضمن راه اندازی دستگاه، نکات مهم و نحوه استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ را هم به شما آموزش می دهد.

نکات مهم در نگهداری از لباسشویی سامسونگ که از طریق فرد متخصص به شما منتقل می شود را باید به بیاد داشته باشید و حتما به توصیه های گفته شده عمل کنید. همچنین برای تعمیرات باید با نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص برای تعمیر دستگاه شما اعزام شود. مجموعه نلی هوم نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران می باشد و برای تعمیر دستگاه خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و این مجموعه صفر تا صد خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما ارائه می دهد.

نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ

نکات مهم در نگهداری از لباسشویی سامسونگ

  1. ماشین لباسشویی سامسونگ در وزن های مختلفی تولید می شوند که با توجه به میزان مصرف شستشوی لباس های خود می توانید ماشین لباسشویی خود را خریداری کنید.
  2. بیشتر از مقدار استاندارد ماشین لباسشویی داخل آن لباس قرار ندهید و به طور مثال اگر ماشین لباسشویی 8 کیلیویی سامسونگ را خریداری کردید، حداکثر 3 الی 4 کیلو یا نصف مخزن ماشین لباسشویی باید داخل آن لباس قرار دهید و زمانی که لباسشویی خیس می شوند، وزن آن ها بیشتر می شود
  3. پتو و پرده های سنگین و بزرگ را با ماشین لباسشویی سامسونگ در ابعاد کوچک نشویید و این باعث آسیب رسیدن و فشار به قطعات ماشین لباسشویی می شود.
  4. ماشین لباسشویی سامسونگ دارای چندین برنامه شستشو برای شستن لباس های مختلف دارد که برای تمیزی کامل لباس ها باید از بهترین برنامه برای شستشو استفاده کنید و توضیحات برنامه های شستشو باید توسط نصب کننده ماشین لباسشویی سامسونگ به شما منتقل شود.
  5. از مواد شوینده با کیفیت برای شستشوی لباس ها استفاده کنید و مواد شوینده نامرغوب باعث می شود به مرور زمان به دستگاه شما آسیب برسد و همچنین لباس ها به خوبی تمیز نمی شوند.
  6. به صورت مداوم از دستگاه استفاده نکنید و پس از هر بار شستشو اجازه استراحت به آن دهید و همچنین درب مخزن لباس ها و مواد شوینده را پس از هر بار شستشو باز بگذارید تا به طور کامل خشک شوند.
  7. مهمترین نکته برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی سامسونگ این است که حتما از یک محافظ برق برای دستگاه خود استفاده کنید و این به دلیل جلوگیری از آسیب های نوسان برق به دستگاه می شود.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی دیگر از نکات مهم در نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ این است که در صورت مشاهده خرابی از ماشین لباسشویی استفاده نکنید و موضوع را با نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در میان بگذارید. با تماس با کارشناسان نلی هوم، در کمترین زمان یک تعمیرکار متخصص به منزل شما مراجعه می کند و علت خرابی دستگاه شما را بررسی و پس از آن اقدام به تعمیر آن می کند. برخی از قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ در صورت خرابی قابل تعمیر می باشند ولی برخی قطعات دیگر در صورت خرابی باید تعویض شود که برای تهیه قطعات جدید با بهترین کیفیت می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.