اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ

تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ

در این مطلب قصد به تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ بپردازیم تا هنرجویان برای یادگیری این نرم افزار اطلاعات بیشتری داشته باشند. نرم افزار Revit و اسکچاپ هر دو نرم افزار تخصصی در زمینه معماری می باشد و هر دو نرم افزار در دو زمینه متفاوت کاربرد دارد و نمی توان گفت که کدام نرم افزار از دیگری بهتر است. نرم افزار Revit از سیستم مدلسازی اطلاعات ساختمانی یا BIM پیروی می کند و نرم افزار اسکچاپ صرفا یک نرم افزار مدلسازی پایه است که بر اساس Mesh مدلسازی آن صورت می گیرد و در ادامه بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ به طور کلی مختلف می باشد و هر دو نرم افزار جزء بهترین نرم افزارهای معماری می باشند که در ایران و خارج از ایران به آن پرداخته می شود و بسیاری از پروژه های ساختمانی از طریق این نرم افزارها انجام می شود. این دو نرم افزار امکانات و ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهند که به کمک آن ها می توان پروژه ها را با بهترین کیفیت و جزئیات انجام داد و فقط کافیست به طور کامل به نرم افزار تسلط داشته باشید.

دوره های آموزش نرم افزار Revit و نرم افزار اسکچاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و تمامی علاقمندان به یادگیری این نرم افزارها می توانند در این دوره ها شرکت نمایند و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

درباره نرم افزار Revit و اسکچاپ

تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ

  • نرم افزار Revit

همان طور که گفتیم، نرم افزار از سیستم مدلسازی ساختمانی یا همان BIM پیروی می کند و ایده اصلی این سیستم برای این است که مهندسان رشته های معماری، عمران، برق و مکانیک بتوانند بهتر با هم تعامل داشته باشند و به طور مثال وقتی یک مهندس معمار مدلسازی پروژه را شروع می کند، مهندس عمران می تواند به فایل مدلسازی معمار دسترسی داشته باشد و با هم پروژه را انجام دهند و این باعث می شود تا از خطاها و مشکلات احتمالی جلوگیری شود و می توان گفت تمامی مهندسان یک فایل مرجع داند که می توانند تغییرات لازم را در آن انجام دهند.

  • نرم افزار اسکچاپ

نرم افزار اسکچاپ هم یک نرم افزار تخصصی در زمینه معماری می باشد و تفاوت نرم افزار Revit و اسکچاپ این است که در حوزه جداگانه کاربرد دارند. مقایسه این دو نرم افزار کار اشتباهی است و هر دو نرم افزار قابلیت های خاص خود را دارند. اسکچاپ یک نرم افزار بسیار آسان و مناسب برای مدلسازی است و هر فردی بدون داشتن تخصص خاصی می تواند این نرم افزار را به راحتی یاد بگیرد. نرم افزار اسکچاپ دارای یک محیط گرافیکی می باشد که نرم افزار Revit این طور نیست.

شروع یادگیری

اگر تصمیم خود را برای یادگیری هر کدام از نرم افزارهای Revit یا اسکچاپ را گرفته اید، برای شروع لازم نیست کار خاصی انجام دهید و می توانید در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید و پس از آن اساتید این مجموعه صفر تا صد نکات آموزشی درباره این حرفه را به شما آموزش می دهند و پس از پایان دوره به طور کامل به نرم افزار مسلط می شود. از مزیت های شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این است که این مجموعه دوره های آموزشی خود را در راستای نیاز جامعه و بازار کار برگزار می کند و هنرجو پس از گذراندن دوره به سرعت می تواند جذب بازار کار شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 66576455

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.