اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی ال جی

پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی ال جی وظیفه خروج آب پس از شستشوی لباس ها از دستگاه را بر عهده دارد و آب اضافی لباس ها از طریق پمپ تخلیه و از لوله خروجی آب خارج می شود. خرابی پمپ تخلیه و ندرت اتفاق میافتد ولی ممکن است پس از چند سال کار کردن، پمپ تخلیه به دلیل فرسودگی کارایی خود را از دست بدهد و نیاز باشد تا آن را تعویض کنید. البته دلایل دیگری هم برای خرابی پمپ تخلیه وجود دارد و در صورت خرابی باید توسط یک تعمیرکار متخصص بررسی شود.

تعمیر پمپ تخلیه لباشسویی ال جی یک کار تخصصی می باشد و تعمیرات آن به میزان خسارتی که به آن وارد شده است بستگی دارد و اگر پمپ تخلیه غیر قابل تعمیر و یا ارزش تعمیر کردن نداشته باشد، باید یک پمپ جدید جایگزین آن کنید. گیر کردن اشیاء کوچک در پمپ تخلیه باعث اختلال در عملکرد آن می شود و یا گرفتگی پمپ تخلیه باعث می شود تا آب به طور کامل از دستگاه خارج نشود. از دیگر دلایل خرابی پمپ تخلیه می توان به از بین رفتن فیلتر آن اشاره کرد و هر چند ماه یک بار باید فیلتر آن توسط یک تعمیرکار بررسی شود.

مجموعه نلی هوم یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم می باشد و همچنین این مجموعه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران می باشد و در هر کجای تهران که هستید می توانید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید. شما می توانید برای تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی ال جی خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و پس از ثبت درخواست، تعمیرکاران ما در کمترین زمان در محل حاضر می شوند و پس از بررسی و عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی، اقدام به تعمیر آن می کنند.

تعویض پمپ تخلیه لباسشویی ال جی

در اکثر مواقع، زمانی که پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی دچار خرابی می شود، قابل تعمیر می باشد مگر این که شدت خرابی به قدر باشد کع غیر قابل تعمیر باشد و یا ارزش تعمیر کردن نداشته باشد و در این صورت باید یک پمپ تخلیه جدید خریداری کنید. تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی یک کار تخصصی و حساس می باشد و باید فقط توسط تعمیرکاران با تجربه انجام شود. برای تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی باید تمامی نکات ایمنی از جمله جدا کردن لباسشویی از برق رعایت شود تا مشکلی پیش نیاد.

برای تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی ابتدا باید دستگاه را از پریز برق جدا کنید و پس از آن با ابزارهای مخصوص، پمپ تخلیه را از ماشین لباسشویی جدا کنید. پس از آن باید پمپ تخلیه جدید را با دقت در جای خود قرار دهید و مطمئن شوید که این کار به درستی انجام شده است. حالا وقت تست کردن آن است و ماشین لباسشویی را به برق زده و بدون قرار دادن لباس داخل مخزن ماشین لباسشویی، پمپ تخلیه را تست می کنیم. در صورتی که آب داخل دستگاه به طور کامل تخلیه شد یعنی پمپ تخلیه به درستی نصب شده است و در غیر این صورت، باید پمپ تخلیه را دوباره بررسی کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با نلی هوم

نلی هوم با داشتن کادری با تجربه و مجرب همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد و تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی جزء خدمات اصلی این مجموعه محسوب می شود که به صورت ویژه به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. هر دستگاهی ممکن است روزی دچار خرابی شود و ما در هر لحظه باید آمادگی این موضوع را داشته باشیم و در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی شما دچار خرابی شد، نیازی نیست کار خاصی انجام دهید و می توانید با تماس با کارشناسان نلی هوم، درخواست خود را برای تعمیر آن ثبت نمایید و تعمیرکاران ما در کمترین زمان در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.