اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی

لاستیک درب یخچال ال جی قسمتی است که باعث می شود درب یخچال هنگام بسته شدن به طور کامل کیپ شود و هوای خنک داخل یخچال به بیرون نفوذ نکند و همچنین هوای گرم بیرون به داخل ورود نکند. لاستیک درب یخچال شاید یک قطعه ساده ولی در عین حال کاربردی و مهم می باشد و خرابی و پوسیدگی آن باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری می شود و برای همین هر چند سال یک بار باید برای تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی خود اقدام نمایید و پوسیدگی آن ها پس از چند سال باز و بسته کردن درب یخچال طبیعی است.

لاستیک درب یخچال ال جی وظیفه دارد تا درب یخچال را به طور کامل بسته نگه دارد و اجازه ندهد هیچ هوای خنکی از داخل یخچال خارج شود. لاستیک های درب یخچال ال جی با توجه به مدل یخچال متفاوت می باشد و در زمان خرید لاستیک جدید باید مدل یخچال ال جی خود را بدانید تا لاستیک درب مناسب آن را خریداری کنید. تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی یک کار تخصصی می باشد و به ابزارهای مخصوص نیاز دارد.

تعویض و تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی یکی از خدمات مجموعه نلی هوم می باشد و کارشناسان ما این کار را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی برای شما انجام می دهند. نلی هوم یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر لوازم منزل می باشد و یکی از خدمات آن، تعمیرات یخچال ال جی در تهران می باشد و در هر نقطه از تهران که زندگی می کنید می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. با تماس با کارشناسان نلی هوم درخواست شما در کمترین زمان پردازش می شود و در کمترین زمان تعمیرکاران ما در محل حاضر می شوند.

علائم خرابی لاستیک درب یخچال ال جی

تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی

اگر علائم زیر را در یخچال خود مشاهده کردید، باید برای تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی اقدام نمایید:

  • علائم ظاهری

فرسودگی لاستیک

تغییر حالت لاستیک درب یخچال

سوراخ شدن

پارگی لاستیک

بسته نشدن درب یخچال به طور کامل

باز ماندن قسمتی از لاستیک درب یخچال هنگام بسته شدن

  • علائم کلی

یک سره کار کردن موتور

حرارت بالای موتور

گرم بودن هوای داخل یخچال

فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال

در صورتی که با موارد فوق مواجه شدید، یک تکنیسین متخصص باید یخچال ال جی شما را عیب یابی کند و اگر مشکل از خرابی لاستیک درب یخچال بود، باید برای تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی اقدام نمایید.

علت خرابی لاستیک درب یخچال

تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی

  • باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال
  • محکم بستن درب یخچال
  • قرار دادن وسیله یا شیء خارجی بین لاستیک درب یخچال

اگر موارد فوق را به خوبی رعایت کنید، نیازی نیست نگران خرابی لاستیک درب یخچال خود باشید و لاستیک درب یخچال ال جی با توجه به کیفیتی که دارد، تا سال های زیادی بدون مشکل می توان با آن کار کرد. تمامی مدل های یخچال ال جی به ویژه مدل های پیشرفته یخچال ال جی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قطعات آن با بهترین و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده است.

اگر می خواهید به صورت فوری برای تعمیر لاستیک درب یخچال ال جی خود اقدام نمایید، می توانید با مجموعه نلی هوم تماس بگیرید و کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند و تعمیرکاران ما در کمترین زمان در محل حاضر می شوند. از مزیت های مجموعه نلی هوم این است که به سراسر تهران خدمات خود را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر یخچال ال جی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.