اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان

تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان

بسیاری از متقاضیان سوالاتی در مورد تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان دارند و شرکت پالسی نو یک شرکت خدمات درمانی و پزشکی می باشد که خدمات نوار قلب در منزل را ارائه می دهد. کیفیت نوار قلب در منزل و بیمارستان ها تفاوتی ندارد و در هر دو روش کیفیت آزمایش به یک اندازه می باشد و برخی ها اعتقاد دارند که کیفیت آزمایش نوار قلب در منزل نسبت به بیمارستان ها پایین تر می باشد که این چنین نیست و تمامی دستگاه های پزشکی برای انجام این آزمایش از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

نوار قلب یکی از مهمترین آزمایشاتی است که به کمک آن می توان فعالیت های قلب را مورد بررسی قرار داد و از بروز خطرهای احتمالی در آینده جلوگیری کرد و افرادی که سن بالایی دارند پیشنهاد می شود که سالی یک بار آزمایش نوار قلب را انجام دهند و این بار راحت تر از دفعات پیش می توانید این آزمایش را بدون پرداخت هزینه های اضافی در منزل انجام دهید. جهت ثبت درخواست خود جهت انجام آزمایش نوار قلب در منزل می توانید به سامانه پالسی نو مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

نوار قلب در منزل

تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان

برای تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان لازم است که ابتدا روش انجام هر دو را با یک دیگر بررسی کنیم و مزایا و معایب آن را مشاهده کنیم. نوار قلب در منزل مزیت های فراوانی دارد و مناسب برای افرادی مانند سالمندان، بیماران قلبی، معلولان و ... می باشد و بدون نیاز به خارج شدن از منزل می توانند در کمترین زمان این آزمایش را با کیفیت بالا انجام دهند. به دلیل محیط امن و آرامشبخش منزل، این آزمایش را می توان به دور از استرس و در زمان کافی انجام داد و همین باعث بالا رفتن کیفیت آزمایش می شود.

در روش انجام نوار قلب در منزل، یک تکنسین پزشکی از طرف شرکت پالسی نو به منزل شما مراجعه می کند و شما می تواند با مشاهده کارت پرستاری یا کارت شناسایی وی، از این کار مطمئن شوید. پس از آن تکنسین از شما درخواست می کند که بر روی تخت یا روی زمین دراز بکشید و تعدادی الکترود به نقاط بدن مانند سینه و بازوها متصل می کند. این الکترودها به دستگاه نوار قلبی که همراه تکنسین می باشد متصل هستند و پس از اتصال آن ها به بدن، سیگنال های دریافتی بر روی دستگاه نمایان می شود. انجام این آزمایش کمتر از 10 دقیقه به طول می انجامد و در این زمان بیمار هیچ احساس ناراحتی یا درد به او دست نمی دهد. پس از انجام آزمایش بلافاصله جواب نوار قلب آماده می شود و در اختیار بیمار قرار می گیرد.

مزیت نوار قلب در منزل

  • فرصت کافی برای انجام آزمایش
  • محیط امن و تمیز منزل
  • بدون استرس و اضطراب
  • بدون پرداخت هزینه های اضافی
  • بدون معطلی در صف انتظار آزمایشگاه ها
  • ارائه جواب آزمایش با کیفیت بالا در کمترین زمان

نوار قلب در بیمارستان

تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان

با مقایسه نوار قلب در بیمارستان، می توان به طور کامل تفاوت نوار قلب در منزل و بیمارستان را تشخیص داد و انتخاب آن به عهده خود شما می باشد. با این که خدمات نوار قلب در منزل ارائه می شود اما هنوز بسیاری از متقاضیان ترجیح می دهند که این آزمایش را در بیمارستان ها انجام دهند. برای انجام نوار قلب در بیمارستان شما باید نوبت قبلی داشته باشید و یک بار برای گرفتن نوبت مراجعه کنید و در برخی از مراکز بدون نوبت باید مراجعه کنید و منجر به انتظار زیاد برای فرا رسیدن نوبت می شود.

همان طور که گفتیم تحمل انتظار برای سالمندان و افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند بسیار سخت و مضر می باشد و حتی در شرایط کرونا مراجعه حضوری به این مراکز بسیار پر ریسک و پر خطر می باشد. در محیط های آزمایشگاهی و بیمارستانی ممکن است فرد دچار استرس قبل از آزمایش شود و این استرس به طور کلی تمامی اعضای بدن از جمله قلب را درگیر خود می کند و در مواردی حتی ممکن است باعث بالا رفتن ضربان قلب شود. این مورد می تواند در روند آزمایش تاثیرگذار باشد و زمانی که قرار است آزمایش نوار قلب را انجام دهید، بدن باید در حالت عادی و ضربان معمولی قرار داشته باشد.

معایب گرفتن نوار قلب در بیمارستان

  • محیط پر خطر در دوران کرونا
  • معطلی و انتظار زیاد
  • دشوار برای سالمندان و افراد دارای معلولیت و بیماران قلبی
  • پرداخت هزینه های اضافی مانند مسیر رفت و برگشت
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

خرید کپسول اکسیژن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.