اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اهمیت دوره آموزش طراحی وب

بسیاری از هنرجویان سوالاتی در مورد اهمیت دوره آموزش طراحی وب برای آن پیش می آید و ما قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم. طراحی در هر زمینه ای یکی از مهمترین ارکان اصلی کسب و کار محسوب می شود و طراحی وب این روزها مهمترین ویژگی صاحبان سایت می باشد. اکثر شرکت های بزرگ زمان زیادی را برای طراحی وب سایت خود صرف می کنند تا بهترین و مورد پسندترین آن را بتوانند طراحی کنند و این موضوع یکی از مهمترین مزیت جذب مخاطبان می باشد.

طراحی وب اهمیت بسیار بالایی برای کاربران دارد و همچنین طراحی وب می تواند یک سایت را از یک سایت دیگر حرفه ای تر نشان دهد و این بستگی به دانش طراح وب سایت دارد. وب سایت ها از طریق راه های مختلفی تاسیس می شوند و می توان آن ها را به کمک زبان های برنامه نویسی یا سیستم های مدیریت محتوای آماده راه اندازی کرد. در دوره آموزش طراحی وب (Web Design Pack) چندین زبان برنامه نویسی که مربوط به طراحی وب می باشد به هنرجویان آموزش داده می شود و این به هنرجویان کمک می کند تا از چندین زبان برای طراحی وب استفاده کنند.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در دوره های آموزش طراحی وب، به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده و در دوره مورد نظر ثبت نام نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

اهمیت دوره آموزش طراحی وب

زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب

همان طور که گفتیم برای طراحی وب سایت می توان از چندین زبان برنامه نویسی برای این کار استفاده کرد که در دوره های آموزش طراحی وب به چندین زبان مهم و کاربردی که مناسب طراحی وب می باشد پرداخته می شود. زبان هایی که مناسب طراحی سایت می باشد به شرح زیر می باشد:

  • HTML5
  • Java script
  • CSS3
  • Bootstrap
  • Ajax
  • Dream Weaver
  • Less & Sass

زبان های فوق از مهمترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود که با آن می توان به صورت تخصصی در زمینه طراحی وب فعالیت کرد و با تمامی زبان های فوق در دوره آموزش طراحی وب آشنا خواهید شد. زبان های دیگری هم هستند که برای طراجی سایت از آن ها استفاده می شود آن ها در دوره های جداگانه به هنرجویان آموزش داده می شود و اگر علاقمند هستید، می توانید در آن دوره ها شرکت داشته باشید.

راه های دیگر برای طراحی وب

زبان های برنامه نویسی سی شارپ، PHP، پایتون و ... مناسب ترین زبان ها برای طراحی وب می باشند که هر کدام در دوره های جداگانه آموزش داده می شود. حتی برای طراحی وب به غیر از زبان های برنامه نویسی می توان از سیستم مدیریت محتوای آماده استفاده کرد. سیستم مدیریت محتوا یک پنل آماده برای راه اندازی وب سایت می باشد که بدون یک خط برنامه نویسی می توان به کمک آن یک وب سایت تاسیس کرد و سیستم مدیریت محتوا از قبل برنامه نویسی شده و آماده می باشد و در صورت نیاز اگر به زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشید، می توانید آن را ارتقا دهید.

وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد که اکثر وب سایت های جهان از این طریق تاسیس شده اند. امنیت بالا، مدیریت آسان، طراحی در کمترین زمان و دسترسی آسان به پلاگین ها یکی از دلایل محبوبیت وردپرس در جهان می باشد. آموزش وردپرس یکی از پرمخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در کنار دوره آموزش طراحی وب می باشد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

موقعیت های شغلی طراحی وب

  • طراحی وب سایت
  • پشتیبانی وب سایت
  • امنیت وب سایت
  • توسعه و ارتقا وب سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.