اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

ویزیت پزشک از بیمار کرونایی با پالسی نو

ویزیت پزشک از بیمار کرونایی با پالسی نو

اگر در منزل بیمار کرونایی دارید و توانایی مراجعه به پزشک را ندارید، می توانید پزشک را به منزل خود بیاورید. ویزیت پزشک از بیمار کرونایی با پالسی نو امکان پذیر می باشد و از این پس بیماران کرونایی می توانند در منزل توسط پزشک ویزیت شوند. این کار هم به نفع بیمار و هم به نفع دیگران می باشد.

بیمار کرونایی باید دور از افراد دیگر قرنطینه باشد و ضمن فاصله باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کند. اگر بیمار کرونایی حال وخیمی داشته باشد باید سریعا به پزشک مراجعه کند و از آن جایی که این کار دشوار می باشد، می توان این کار را در منزل انجام داد و یک پزشک برای ویزیت بیمار کرونایی به منزل فرد اعزام می شود.

بیمارستان ها این روزها یکی از شلوغ ترین مراکز درمانی محسوب می شود و اگر بیمار کرونایی به بیمارستان مراجعه کند ممکن است سلامت دیگران را هم به خطر بیندازد و حتی امکان وخیم تر شدن حال بیمار وجود دارد. بیمارانی که با علائم تنگی نفس و بدن درد دچار کرونا شده اند، مراجعه به بیمارستان برای آن ها دشوار می باشد.

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن پالسی نو، از خدمات ویزیت پزشک از بیمار کرونایی استفاده نمایید و همچنین می توانید برای تست کرونا در منزل درخواست خود را در این اپلیکیشن ثبت نمایید.

مراحل ویزیت پزشک از بیمار کرونایی

در مرحله اول پزشکی که برای انجام این کار اعزام می شود از نظر سلامت مورد تایید مرکز مربوطه می باشد و در زمان مراجعه می تواند کارت شناسایی یا کارت پرستاری وی را با اطلاعات داده شده توسط کارشناسان ما مطابقت دهید.

پزشک ابتدا حال عمومی بیمار را مورد بررسی قرار می دهید و مواردی مانند اکسیژن خون، فشار، تنفس و تب بیمار را بررسی می کند. اگر بیمار کرونایی به آزمایش لازم داشت برای آن تجویز می کند و یا همان موقع آزمایش مربوطه مانند آزمایش خون یا آزمایش های تست کرونا را انجام می دهد.

پس از ویزیت، پزشک دستوراعمل هایی را به بیمار ابلاغ می کند که برای بهبودی باید آن ها را انجام دهد. در صورتی که به دارو نیاز داشتید پزشک برای بیمار داروهای لازم را تجویز می کند و باید طبق دستورالعمل های پزشک آن ها را مصرف کنید. ویزیت پزشک از بیمار کرونایی با پالسی نو این امکان را به متقاضیان می دهد که در هر ساعت از شبانه روز به پزشک دسترسی داشته باشند.

مزیت تست کرونا در منزل

اهمیت ویزیت پزشک از بیماران کرونایی

افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند باید تحت درمان قرار گیرند تا هر چه زودتر بتوانند سلامتی خود را به دست بیاورند. افرادی که دارای بیماری های زمینه ای می باشند، بیشتر در معرض خطر قرار دارند و بیشتر به مراقبت نیاز دارند. علائمی مانند تنگی نفس، تب، سرفه های خشک و بدن درد می تواند بیمار را به سختی بیندازد و در شرایط وخیم، یک نفر باید با رعایت پروتکل های بهداشتی از بیمار مراقبت نماید.

از طرفی بیماران کرونایی باید تحت درمان پزشک باشند ولی پر بودن ظرفیت بیمارستان اجازه بستری به بیماران کرونایی را نمی دهد و باید در منزل و به دور از دیگر افراد خانواده در قرنطینه باشند. پزشک برای بررسی حال عمومی بیمار باید با آن در ارتباط باشد و هر روز یا چند روز یک بار باید بیمار را معاینه کند.

از طرفی افرادی که مشکوک به کرونا می باشند باید برای انجام تست کرونا اقدام نمایند. بهترین راه تشخیص ویروس کرونا، آزمایش آنتی بادی و آزمایش PCR می باشد. این افراد می توانند ابتدا توسط پزشک در منزل معاینه شوند و سپس برای انجام تست کرونا اقدام نمایند.

تست کرونا در منزل در کمترین زمان

جهت استفاده از خدمات شرکت پالسی نو، می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید و یا از طریق همین وب سایت اپلیکیشن پالسی نو را دریافت نمایید. پس از دریافت اپلیکیشن پالسی نو می توانید درخواست خود را در سامانه ثبت نمایید.

لینک دریافت اپلیکیشن پالسی نو

اپلیکیشن پالسی نو یک سامانه کاربردی برای بیماران می باشد که می توانند با هزینه کمتر و زمان کمتری از خدمات درمانی و پزشکی در منزل استفاده نمایند. یکی از مزیت هایی که اپلیکیشن پالسی نو دارد این است که پس از ثبت درخواست خود می توانید از هزینه های جاری مطلع شوید.

پرستار کودک زن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.