اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

برخی از هنرجویان برای ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ به مشکل بر می خورند و برخی ها نمی توانند به صورت حضوری برای ثبت نام مراجعه کنند.

آن دسته از افرادی که به دلیل نداشتن وقت کافی نمی توانند به صورت حضوری ثبت نام کنند می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند.

ثبت نام اینترنتی مزیت های زیادی دارد و یکی از آن ها صرفه جویی در وقت می باشد که می توانید در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

همچنین ممجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای آن دسته از افرادی که به صورت اینترنتی در این دوره ها ثبت نام می کنند، تخفیفاتی در نظر گرفته است.

اما افرادی هم هستند که قادر به ثبت نام اینترنتی نمی باشند و شاید به اینترنت دسترسی ندارند که می توانند به صورت حضوری این کار را انجام دهند.

جهت ثبت نام حضوری شما باید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده و ضمن کسب اطلاعات لازم از کارشناسان این مجموعه، می توانید در دوره مورد نظر ثبت نام نمایید.

مخاطبان دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های این مجموعه محسوب می شود و هر سری ظرفیت کلاس ها به دلیل استقبال هنرجویان به سرعت پر می شود.

معمولا اکثر مخاطبان این دوره، دانشجویان کامپیوتر و IT می باشند که حتی در رشته دانشگاهی این دانشجویان درسی به نام برنامه سازی یا برنامه نویسی وجود دارد که اکثر زبان برنامه نویسی سی شارپ آموزش داده می شود.

اما روشی که در دانشگاه ها برای تدریس زبان برنامه نویسی سی شارپ استفاده می کنند، زیاد مناسب نمی باشد و اکثرا این درس را به صورت تئوری و یا به صورت عملی ولی با جزییات کم آموزش داده می شود.

اما هنرجویان در دوره های آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، صفر تا صد این زبان را آموزش می بینند و در پایان دوره می توانند در این زمینه فعالیت خود را شروع کنند.

فرق آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ در دانشگاه و مجتمع فنی تهران

در دانشگاه ها به دلیل محدود بودن زمان و در برخی از موارد زیاد بودن جمعیت کلاس و کم بودن سیستم های آموزشی، دانشجویان نمی توانند به درستی این زبان را یاد بگیرند.

از طرفی اساتید شاید نتوانند که به طور کامل این زبان را به دانشجویان یاد بدهند و شاید برخی از دانشجویان علاقه به یادگیری این زبان نداشته باشند.

در دوره های برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، تمامی شرکت کنندگان علاقمند به یادگیری این زبان می باشند و هر روز برای یادگیری آن تلاش می کنند.

از طرفی این مجموعه از تمام امکانات آموزشی خود برای یادگیری هنرجویان استفاده می کند و جدیدترین نسخه های این برنامه در سیستم های این مجموعه قرار دارد.

جهت ثبت نام در دوره آموزشی برنامه نویسی سی شارپ می توانید از طریق راه های ذکر شده اقدام نمایید و می توانید از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.