اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اخبار و مطالب روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

آموزش نرم افزار 3D Max با مدرک معتبر

آموزش نرم افزار 3D Max با مدرک معتبر

جهت یادگیری آموزش نرم افزار 3D Max با مدرک معتبر می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که معتبرترین مدرک را در کشور دارد مراجعه نمایید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب توانسته با برگزاری کلاس های آموزشی از جمله آموزش نرم افزار 3D Max نظر مخاطبان را به خود جلب نماید.

مجتمع فنی تهران پس از گذارندن دوره ها توسط هنرجویان به آن ها یک مدرک معتبر دو زبانه که مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی می باشد، اهدا می کند.

پس شما می توانید برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max با مدرک معتبر در این مجتمع از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

آموزش نرم افزار 3D Max با مدرک معتبر

آموزش نرم افزار 3D Max برای معماری

امروزه نرم افزارهای طراحی کمک شایانی به معماران و طراحان نموده است به طوری که می توانند طرح های خود را به کمک نرم افزار طراحی نمایند.

نرم افرار 3D Max این قابلیت را به آن ها می دهد تا بتوانند طرح های خود را به صورت کامل و با جزییات بیشتری ترسیم نمایند.

در گذشته طراحان برای این که طرح های خود را به ثبت برسانند مجبور بودند بر روی کاغذ و با کمترین جزییات آن را ترسیم نمایند.

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحان

طراحان برای ترسیم طرح های خود به یک نرم افزاری نیاز دارند که بتواند به صورت سه بعدی و با جزییات کامل طرحشان را نشان دهد.

نرم افزار 3D Max با قابلیت طراحی سه بعدی این امکان را به طراحان می دهد تا بتوانند تمامی طرح های خود را به صورت سه بعدی ترسیم کنند.

افرادی که در کارهای انیمیشن سازی، فیلم سازی و ساخت بازی های کامپیوتری فعالیت دارند نیاز دارند تا کاراکترهای خود را به صورت سه بعدی طرح نمانید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.